Komunikaty PR

Primavera Parfum z SoftwareMill

2020-07-06  |  09:37

Primavera Parfum, jeden z wiodących dystrybutorów e-commerce w Polsce,  inwestuje w dalszy rozwój swojego biznesu. Nawiązanie współpracy z SoftwareMill umożliwi spółce wdrożenie kompleksowego systemu IT, który jest niezbędny do dalszego, efektywnego zarządzania firmą.

Dynamiczny rozwój asortymentu oraz rosnące zapotrzebowanie na oferowaną przez Primavera Parfum usługę dropshippingu skłoniły zarząd spółki do inwestycji w nowoczesne rozwiązania informatyczne. W celu uporządkowania przebiegu procesów w firmie i umożliwienie pełnej kontroli nad nimi, podjęto decyzję o wdrożeniu bardziej zaawansowanego technologicznie, kompleksowego systemu IT. Kontrahentem został znany na świecie dostawca tej klasy rozwiązań – SoftwareMill. Celem podjętej współpracy jest wsparcie dynamicznego wzrostu firmy oraz skalowanie biznesu.

W architekturze rozwijanego systemu opieramy się na sprawdzonych i nowoczesnych narzędziach takich jak Scala - zwięzły i ekspresyjny język programowania, Apache Kafka - niezawodna i wydajna platforma do obsługi danych czasu rzeczywistego oraz Kubernetes - nowoczesna aplikacja do zarządzania i skalowania rozwiązań chmurowych. To właśnie dzięki nim Primavera Parfum będzie w stanie przetwarzać ogromne ilości danych z wielu źródeł – przekonuje Łukasz Żuchowski, Software Architect  z SoftwareMill.

Implementacja systemu umożliwi krajowemu liderowi dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health sprawne zarządzanie procesami w firmie, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Nastąpi między innymi przyspieszenie wymiany informacji oraz usprawnienie komunikacji z klientem (poprzez poprawę jakości obsługi oraz skrócenie czasu realizacji zamówień).

Obecny system z powodzeniem rozwijaliśmy od wielu lat. W ostatnim czasie, na skutek naszych dynamicznych wzrostów, pojawiło się zapotrzebowanie na rozwiązanie bardziej wydajne, wyższej jakości, poprawiające ergonomię pracy całej firmy. SoftwareMill należy do światowej ekstraklasy IT. Chcemy z nimi współpracować na tym polu – angażować się w budowę nowego systemu i docelowo przejąć nad nim kontrolę – mówi Jędrzej Karasek, dyrektor ds. e-commerce w Primavera Parfum.

Proces wdrażanie całego systemu zajmie do kilkunastu miesięcy. Zakres współpracy między firmami jest jednak znacznie szerszy. SoftwareMill gwarantuje pełne wsparcie powdrożeniowe w zakresie dalszego rozwoju funkcjonalności narzędzia oraz zapewni stałą współpracę pod kątem serwisu. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym Biuro prasowe
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie
Firma Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
2024-04-29 | 01:00

Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników

Badania pokazują, że 64% pracowników preferuje pracę zespołową, która ich zdaniem pozwala uzyskać lepsze efekty. Z kolei firmy, które promują współpracę w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.