Primavera Parfum z SoftwareMill
Primavera Parfum, jeden z wiodących dystrybutorów e-commerce w Polsce, inwestuje w dalszy rozwój swojego biznesu. Nawiązanie współpracy z SoftwareMill umożliwi spółce wdrożenie kompleksowego systemu IT, który jest niezbędny do dalszego, efektywnego zarządzania firmą.
Dynamiczny rozwój asortymentu oraz rosnące zapotrzebowanie na oferowaną przez Primavera Parfum usługę dropshippingu skłoniły zarząd spółki do inwestycji w nowoczesne rozwiązania informatyczne. W celu uporządkowania przebiegu procesów w firmie i umożliwienie pełnej kontroli nad nimi, podjęto decyzję o wdrożeniu bardziej zaawansowanego technologicznie, kompleksowego systemu IT. Kontrahentem został znany na świecie dostawca tej klasy rozwiązań – SoftwareMill. Celem podjętej współpracy jest wsparcie dynamicznego wzrostu firmy oraz skalowanie biznesu.
- W architekturze rozwijanego systemu opieramy się na sprawdzonych i nowoczesnych narzędziach takich jak Scala - zwięzły i ekspresyjny język programowania, Apache Kafka - niezawodna i wydajna platforma do obsługi danych czasu rzeczywistego oraz Kubernetes - nowoczesna aplikacja do zarządzania i skalowania rozwiązań chmurowych. To właśnie dzięki nim Primavera Parfum będzie w stanie przetwarzać ogromne ilości danych z wielu źródeł – przekonuje Łukasz Żuchowski, Software Architect z SoftwareMill.
Implementacja systemu umożliwi krajowemu liderowi dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health sprawne zarządzanie procesami w firmie, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Nastąpi między innymi przyspieszenie wymiany informacji oraz usprawnienie komunikacji z klientem (poprzez poprawę jakości obsługi oraz skrócenie czasu realizacji zamówień).
- Obecny system z powodzeniem rozwijaliśmy od wielu lat. W ostatnim czasie, na skutek naszych dynamicznych wzrostów, pojawiło się zapotrzebowanie na rozwiązanie bardziej wydajne, wyższej jakości, poprawiające ergonomię pracy całej firmy. SoftwareMill należy do światowej ekstraklasy IT. Chcemy z nimi współpracować na tym polu – angażować się w budowę nowego systemu i docelowo przejąć nad nim kontrolę – mówi Jędrzej Karasek, dyrektor ds. e-commerce w Primavera Parfum.
Proces wdrażanie całego systemu zajmie do kilkunastu miesięcy. Zakres współpracy między firmami jest jednak znacznie szerszy. SoftwareMill gwarantuje pełne wsparcie powdrożeniowe w zakresie dalszego rozwoju funkcjonalności narzędzia oraz zapewni stałą współpracę pod kątem serwisu.

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.