Komunikaty PR

Primavera Parfum z SoftwareMill

2020-07-06  |  09:37

Primavera Parfum, jeden z wiodących dystrybutorów e-commerce w Polsce,  inwestuje w dalszy rozwój swojego biznesu. Nawiązanie współpracy z SoftwareMill umożliwi spółce wdrożenie kompleksowego systemu IT, który jest niezbędny do dalszego, efektywnego zarządzania firmą.

Dynamiczny rozwój asortymentu oraz rosnące zapotrzebowanie na oferowaną przez Primavera Parfum usługę dropshippingu skłoniły zarząd spółki do inwestycji w nowoczesne rozwiązania informatyczne. W celu uporządkowania przebiegu procesów w firmie i umożliwienie pełnej kontroli nad nimi, podjęto decyzję o wdrożeniu bardziej zaawansowanego technologicznie, kompleksowego systemu IT. Kontrahentem został znany na świecie dostawca tej klasy rozwiązań – SoftwareMill. Celem podjętej współpracy jest wsparcie dynamicznego wzrostu firmy oraz skalowanie biznesu.

W architekturze rozwijanego systemu opieramy się na sprawdzonych i nowoczesnych narzędziach takich jak Scala - zwięzły i ekspresyjny język programowania, Apache Kafka - niezawodna i wydajna platforma do obsługi danych czasu rzeczywistego oraz Kubernetes - nowoczesna aplikacja do zarządzania i skalowania rozwiązań chmurowych. To właśnie dzięki nim Primavera Parfum będzie w stanie przetwarzać ogromne ilości danych z wielu źródeł – przekonuje Łukasz Żuchowski, Software Architect  z SoftwareMill.

Implementacja systemu umożliwi krajowemu liderowi dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health sprawne zarządzanie procesami w firmie, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Nastąpi między innymi przyspieszenie wymiany informacji oraz usprawnienie komunikacji z klientem (poprzez poprawę jakości obsługi oraz skrócenie czasu realizacji zamówień).

Obecny system z powodzeniem rozwijaliśmy od wielu lat. W ostatnim czasie, na skutek naszych dynamicznych wzrostów, pojawiło się zapotrzebowanie na rozwiązanie bardziej wydajne, wyższej jakości, poprawiające ergonomię pracy całej firmy. SoftwareMill należy do światowej ekstraklasy IT. Chcemy z nimi współpracować na tym polu – angażować się w budowę nowego systemu i docelowo przejąć nad nim kontrolę – mówi Jędrzej Karasek, dyrektor ds. e-commerce w Primavera Parfum.

Proces wdrażanie całego systemu zajmie do kilkunastu miesięcy. Zakres współpracy między firmami jest jednak znacznie szerszy. SoftwareMill gwarantuje pełne wsparcie powdrożeniowe w zakresie dalszego rozwoju funkcjonalności narzędzia oraz zapewni stałą współpracę pod kątem serwisu. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.