Primavera Parfum z SoftwareMill
Primavera Parfum, jeden z wiodących dystrybutorów e-commerce w Polsce, inwestuje w dalszy rozwój swojego biznesu. Nawiązanie współpracy z SoftwareMill umożliwi spółce wdrożenie kompleksowego systemu IT, który jest niezbędny do dalszego, efektywnego zarządzania firmą.
Dynamiczny rozwój asortymentu oraz rosnące zapotrzebowanie na oferowaną przez Primavera Parfum usługę dropshippingu skłoniły zarząd spółki do inwestycji w nowoczesne rozwiązania informatyczne. W celu uporządkowania przebiegu procesów w firmie i umożliwienie pełnej kontroli nad nimi, podjęto decyzję o wdrożeniu bardziej zaawansowanego technologicznie, kompleksowego systemu IT. Kontrahentem został znany na świecie dostawca tej klasy rozwiązań – SoftwareMill. Celem podjętej współpracy jest wsparcie dynamicznego wzrostu firmy oraz skalowanie biznesu.
- W architekturze rozwijanego systemu opieramy się na sprawdzonych i nowoczesnych narzędziach takich jak Scala - zwięzły i ekspresyjny język programowania, Apache Kafka - niezawodna i wydajna platforma do obsługi danych czasu rzeczywistego oraz Kubernetes - nowoczesna aplikacja do zarządzania i skalowania rozwiązań chmurowych. To właśnie dzięki nim Primavera Parfum będzie w stanie przetwarzać ogromne ilości danych z wielu źródeł – przekonuje Łukasz Żuchowski, Software Architect z SoftwareMill.
Implementacja systemu umożliwi krajowemu liderowi dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health sprawne zarządzanie procesami w firmie, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Nastąpi między innymi przyspieszenie wymiany informacji oraz usprawnienie komunikacji z klientem (poprzez poprawę jakości obsługi oraz skrócenie czasu realizacji zamówień).
- Obecny system z powodzeniem rozwijaliśmy od wielu lat. W ostatnim czasie, na skutek naszych dynamicznych wzrostów, pojawiło się zapotrzebowanie na rozwiązanie bardziej wydajne, wyższej jakości, poprawiające ergonomię pracy całej firmy. SoftwareMill należy do światowej ekstraklasy IT. Chcemy z nimi współpracować na tym polu – angażować się w budowę nowego systemu i docelowo przejąć nad nim kontrolę – mówi Jędrzej Karasek, dyrektor ds. e-commerce w Primavera Parfum.
Proces wdrażanie całego systemu zajmie do kilkunastu miesięcy. Zakres współpracy między firmami jest jednak znacznie szerszy. SoftwareMill gwarantuje pełne wsparcie powdrożeniowe w zakresie dalszego rozwoju funkcjonalności narzędzia oraz zapewni stałą współpracę pod kątem serwisu.
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/john-schnobrich-flpc9-vocj4-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/chave-branza-kosmetyczna-foto,w_133,_small.jpg)
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ijhars-sklepy-foto2-1,w_133,r_png,_small.png)
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.