Komunikaty PR

Program stypendialny marki Kuvings

2020-07-30  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.07 MB )

Polska lekkoatletka specjalizująca się w biegach średnich i długich, finalistka Igrzysk Olimpijskich 2016 w Rio de Janeiro w biegu na 1500 metrów i wicemistrzyni Europy z 2018 na tym dystansie – Sofia Ennaoui, to kolejna stypendystka programu, jaki zainicjowała marka Kuvings. Na czym on polega?

Obecnie programem objęte są 4 sportsmenki: Natalia Maliszewska i Patrycja Maliszewska (Short Track - łyżwiarstwo szybkie na krótkim torze), Maria Andrejczyk (rzut oszczepem) oraz wspomniana Sofia Ennaoui (biegi średniodystansowe - 1500m).

- Do współpracy w ramach programu stypendialnego zaprosiliśmy zawodniczki nie tylko odnoszące sukcesy, ale też ujmujące swoją naturalnością. I nie jest to przypadek, gdyż ‘Naturalny Wybór’ to główne hasło marki Kuvings, producenta wyciskarek do soków, których dystrybutorem jest nasza firma – mówi Jarosław Zimnoch, właściciel firmy Domowe Sanatorium.

Co równie ważne, filozofia firmy nastawiona jest na budowę długotrwałych relacji. Dla klientów oznacza to 10-letnią gwarancję, dla sportowców zaś partnerskie traktowanie w myśl zasady, że jesteśmy razem na dobre i na złe.

- Ten sezon jest szczególnie trudny dla sportowców, ponieważ przez epidemię koronawirusa odwołano Mistrzostwa Świata w Short Tracku i Igrzyska Olimpijskie. To jednak nie był powód do przerwania współpracy ze sportsmenkami, gdyż najważniejsze są długofalowe relacje – mówi Jarosław Zimnoch.

Finansowy aspekt programu stypendialnego to jednak nie jedyna korzyść dla sportowców. Dodatkowa wartość to wprowadzenie prawdziwych, naturalnych soków do codziennej diety. Niektóre soki warzywne, np. z buraka, wpływają na podniesienie wytrzymałości, a inne, np. z jabłek, cytryny i imbiru są doskonałą profilaktyką antyprzeziębieniową, czyli naturalnym wzmocnieniem organizmu. Jak mówią same zawodniczki, nawet tygodniowa infekcja, podwyższona temperatura, może w znaczący sposób zakłócić bardzo dokładnie rozpisany plan treningowy.

- Bardzo się cieszę, że udało mi się nawiązać współpracę i otrzymać ogromne wsparcie od marki Kuvings przed przygotowaniami do Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Współpraca z firmą pozwoli mi na wejście na najwyższy level wspierania i suplementowania mojego organizmu "od środka", co mam nadzieję przełoży się bardzo szybko na owocne rezultaty na treningach i zawodach. Dołączenie do grona utytułowanych sportowców, których wspiera firma, jest dla mnie dodatkowym zastrzykiem motywacji i wyróżnieniem - mówi Sofia Ennaoui.

Domowe Sanatorium od wielu lat zajmuje się promowaniem produktów służących zdrowiu. Oryginalnie oferta skierowana była do osób w wieku senioralnym, jednakże współpraca ze sportowcami ma za zadanie przyciągnięcie uwagi również młodszego pokolenia. Firma, dzięki wypracowanej przez kilkanaście lat renomie, zdobyła prawo do reprezentowania w Polsce nie tylko koreańskiej marki Kuvings, ale również Blendtec z USA czy Lotusgrill z Niemiec.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.