Program stypendialny marki Kuvings
Polska lekkoatletka specjalizująca się w biegach średnich i długich, finalistka Igrzysk Olimpijskich 2016 w Rio de Janeiro w biegu na 1500 metrów i wicemistrzyni Europy z 2018 na tym dystansie – Sofia Ennaoui, to kolejna stypendystka programu, jaki zainicjowała marka Kuvings. Na czym on polega?
Obecnie programem objęte są 4 sportsmenki: Natalia Maliszewska i Patrycja Maliszewska (Short Track - łyżwiarstwo szybkie na krótkim torze), Maria Andrejczyk (rzut oszczepem) oraz wspomniana Sofia Ennaoui (biegi średniodystansowe - 1500m).
- Do współpracy w ramach programu stypendialnego zaprosiliśmy zawodniczki nie tylko odnoszące sukcesy, ale też ujmujące swoją naturalnością. I nie jest to przypadek, gdyż ‘Naturalny Wybór’ to główne hasło marki Kuvings, producenta wyciskarek do soków, których dystrybutorem jest nasza firma – mówi Jarosław Zimnoch, właściciel firmy Domowe Sanatorium.
Co równie ważne, filozofia firmy nastawiona jest na budowę długotrwałych relacji. Dla klientów oznacza to 10-letnią gwarancję, dla sportowców zaś partnerskie traktowanie w myśl zasady, że jesteśmy razem na dobre i na złe.
- Ten sezon jest szczególnie trudny dla sportowców, ponieważ przez epidemię koronawirusa odwołano Mistrzostwa Świata w Short Tracku i Igrzyska Olimpijskie. To jednak nie był powód do przerwania współpracy ze sportsmenkami, gdyż najważniejsze są długofalowe relacje – mówi Jarosław Zimnoch.
Finansowy aspekt programu stypendialnego to jednak nie jedyna korzyść dla sportowców. Dodatkowa wartość to wprowadzenie prawdziwych, naturalnych soków do codziennej diety. Niektóre soki warzywne, np. z buraka, wpływają na podniesienie wytrzymałości, a inne, np. z jabłek, cytryny i imbiru są doskonałą profilaktyką antyprzeziębieniową, czyli naturalnym wzmocnieniem organizmu. Jak mówią same zawodniczki, nawet tygodniowa infekcja, podwyższona temperatura, może w znaczący sposób zakłócić bardzo dokładnie rozpisany plan treningowy.
- Bardzo się cieszę, że udało mi się nawiązać współpracę i otrzymać ogromne wsparcie od marki Kuvings przed przygotowaniami do Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Współpraca z firmą pozwoli mi na wejście na najwyższy level wspierania i suplementowania mojego organizmu "od środka", co mam nadzieję przełoży się bardzo szybko na owocne rezultaty na treningach i zawodach. Dołączenie do grona utytułowanych sportowców, których wspiera firma, jest dla mnie dodatkowym zastrzykiem motywacji i wyróżnieniem - mówi Sofia Ennaoui.
Domowe Sanatorium od wielu lat zajmuje się promowaniem produktów służących zdrowiu. Oryginalnie oferta skierowana była do osób w wieku senioralnym, jednakże współpraca ze sportowcami ma za zadanie przyciągnięcie uwagi również młodszego pokolenia. Firma, dzięki wypracowanej przez kilkanaście lat renomie, zdobyła prawo do reprezentowania w Polsce nie tylko koreańskiej marki Kuvings, ale również Blendtec z USA czy Lotusgrill z Niemiec.
Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.