Komunikaty PR

Program stypendialny marki Kuvings

2020-07-30  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.07 MB )

Polska lekkoatletka specjalizująca się w biegach średnich i długich, finalistka Igrzysk Olimpijskich 2016 w Rio de Janeiro w biegu na 1500 metrów i wicemistrzyni Europy z 2018 na tym dystansie – Sofia Ennaoui, to kolejna stypendystka programu, jaki zainicjowała marka Kuvings. Na czym on polega?

Obecnie programem objęte są 4 sportsmenki: Natalia Maliszewska i Patrycja Maliszewska (Short Track - łyżwiarstwo szybkie na krótkim torze), Maria Andrejczyk (rzut oszczepem) oraz wspomniana Sofia Ennaoui (biegi średniodystansowe - 1500m).

- Do współpracy w ramach programu stypendialnego zaprosiliśmy zawodniczki nie tylko odnoszące sukcesy, ale też ujmujące swoją naturalnością. I nie jest to przypadek, gdyż ‘Naturalny Wybór’ to główne hasło marki Kuvings, producenta wyciskarek do soków, których dystrybutorem jest nasza firma – mówi Jarosław Zimnoch, właściciel firmy Domowe Sanatorium.

Co równie ważne, filozofia firmy nastawiona jest na budowę długotrwałych relacji. Dla klientów oznacza to 10-letnią gwarancję, dla sportowców zaś partnerskie traktowanie w myśl zasady, że jesteśmy razem na dobre i na złe.

- Ten sezon jest szczególnie trudny dla sportowców, ponieważ przez epidemię koronawirusa odwołano Mistrzostwa Świata w Short Tracku i Igrzyska Olimpijskie. To jednak nie był powód do przerwania współpracy ze sportsmenkami, gdyż najważniejsze są długofalowe relacje – mówi Jarosław Zimnoch.

Finansowy aspekt programu stypendialnego to jednak nie jedyna korzyść dla sportowców. Dodatkowa wartość to wprowadzenie prawdziwych, naturalnych soków do codziennej diety. Niektóre soki warzywne, np. z buraka, wpływają na podniesienie wytrzymałości, a inne, np. z jabłek, cytryny i imbiru są doskonałą profilaktyką antyprzeziębieniową, czyli naturalnym wzmocnieniem organizmu. Jak mówią same zawodniczki, nawet tygodniowa infekcja, podwyższona temperatura, może w znaczący sposób zakłócić bardzo dokładnie rozpisany plan treningowy.

- Bardzo się cieszę, że udało mi się nawiązać współpracę i otrzymać ogromne wsparcie od marki Kuvings przed przygotowaniami do Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Współpraca z firmą pozwoli mi na wejście na najwyższy level wspierania i suplementowania mojego organizmu "od środka", co mam nadzieję przełoży się bardzo szybko na owocne rezultaty na treningach i zawodach. Dołączenie do grona utytułowanych sportowców, których wspiera firma, jest dla mnie dodatkowym zastrzykiem motywacji i wyróżnieniem - mówi Sofia Ennaoui.

Domowe Sanatorium od wielu lat zajmuje się promowaniem produktów służących zdrowiu. Oryginalnie oferta skierowana była do osób w wieku senioralnym, jednakże współpraca ze sportowcami ma za zadanie przyciągnięcie uwagi również młodszego pokolenia. Firma, dzięki wypracowanej przez kilkanaście lat renomie, zdobyła prawo do reprezentowania w Polsce nie tylko koreańskiej marki Kuvings, ale również Blendtec z USA czy Lotusgrill z Niemiec.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.