Prosty biznes na skomplikowane czasy
Choć nikt nie ogłosił oficjalnie końca pandemii Covid-19, to większość już o niej zapomniała. Aktualnie społeczeństwo przeżywa konflikt zbrojny w Ukrainie i jego gospodarcze skutki. Czy w tych trudnych czasach znajdzie się pomysł na pewny i dochodowy biznes? Odpowiedź brzmi: Crazy Dog.
To stosunkowo nowy koncept od Multi Ice Group. Jest on skierowany do franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć własną przyczepę gastro. Crazy Dog to synonim dobrego jedzenia z wysokiej jakości składników, designerskich przyczep oraz gwarancja szybkiego zwrotu inwestycji.
- Nasza oferta franczyzowa to szybki i naprawdę tani pomysł na pewny biznes, który z pewnością przetrwa te trudne czasy. W czasie pandemii wyjścia do restauracji były niemożliwe, teraz odstraszają wysokie ceny. Street food w dobrym wydaniu to dziś szansa dla tych, którzy chcą pracować, dobrze karmić klientów i zarabiać – mówi Paulina Daniłowicz, przedstawicielka sieci.
Biznes na cały rok
Crazy Dog - to całoroczny, nowoczesny i bardzo dochodowy biznes dostosowany do aktualnych potrzeb rynku gastro.
– Aby rozpocząć swoją przygodę z naszą franczyzą nie są potrzebne ogromne pieniądze. Można zacząć już od 25 tysięcy zł. Szacowany dochód miesięczny zaczyna się od 16 tysięcy zł. Jak widać to naprawdę szybki zwrot inwestycji – dodaje Paulina Daniłowicz.
Multi Ice Group franczyzobiorcom oferuje również w pełni wyposażoną, designerską i nowoczesną przyczepę mobilną. Do wyboru są także: lokal stacjonarny oraz punkt w strefie food court w galerii handlowej.
Menu premium
Decydując się na inwestycję proponowaną przez Multi Ice Group, franczyzobiorca otrzymuje gotowy zestaw menu.
– To propozycje premium skierowana do konsumentów, którzy dziś zdecydowanie częściej i bardziej świadomie pochylają się nad składem jedzenia na talerzu. My wykorzystujemy produkty zdrowe, jak najmniej przetworzone, od lokalnych dostawców. Dzięki temu jesteśmy w stanie zainteresować swoją ofertą szerokie grono klientów – od miłośników szybkich, klasycznych dań na mieście po osoby, które unikają w diecie mięsa – mówi przedstawicielka sieci.
Poszczególne pozycje w menu biorą swoje nazwy od różnych miast, np. Meksyk, Londyn, Rodos, Tokio, Neapol, Berlin, Nowy Jork, Rio czy Oslo. Jest również lokalny, polski hot-dog. W każdej z tych propozycji są dodatki charakterystyczne dla danej kuchni. Dzięki temu goście za każdym razem mogą spróbować czegoś innego i poznać zupełnie nowe smaki.
Lokalizacja w pakiecie
Nikogo nie trzeba przekonywać, że jednym z ważniejszych czynników wpływających na powodzenie biznesu gastronomicznego jest jego lokalizacja. I w tym przypadku franczyza Crazy Dog robi wielki ukłon w stronę franczyzobiorców. Oferuje im bazę gotowych, atrakcyjnych lokalizacji w całej Polsce, m.in. przy największych hipermarketach.
– Crazy Dog funkcjonuje już w Świnoujściu, przed chwilą mieliśmy wielkie otwarcie punktu całorocznego w galerii w Białymstoku. Są też kolejne podpisane umowy, między innymi w Łomży, a pozostałe lokalizację zdradzimy już wkrótce – podsumowuje Paulina Daniłowicz

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.