Komunikaty PR

Provema podpisuje umowę z cateringiem dietetycznym Kukuła Healthy Food.

2021-01-21  |  11:00

Provema podpisuje umowę z cateringiem dietetycznym Kukuła Healthy Food. Dostawca ze wzrostem mimo pandemii

Rynek diety pudełkowej ma coraz większy udział w segmencie spożywczym oraz na rynku e-commerce. W realizacji potencjału branży ma swój udział również zespół fintechu Provema, który inauguruje działanie systemu LoanByLink wraz z cateringiem Kukuła Healthy Food. Pomimo pandemii, w 2020 roku dostawca odnotował 18 mln zł przychodu, a obecnie planuje rozbudowę hali produkcyjnej.

Catering stawia na innowacje

Dzięki systemowi LoanByLink spółki Provema, Kukuła Healthy Food jako pierwszy w kraju catering rusza z możliwością płatności ratalnej. To kolejny przykład uniwersalnego wykorzystania algorytmów fintechu, który wcześniej był wykorzystywany m.in. w określaniu ryzyka kredytowego, czy sprawnego przekształcania witryny internetowej w pełnoprawny sklep e-commerce. Teraz LoanByLink staje się integralną częścią branży cateringowej, która dzięki takim rozwiązaniom może jeszcze sprawniej udoskonalać jakość swoich usług. 

– Catering dietetyczny pomimo pandemii nadal znajduje się w czołówce najszybciej rozwijających się branż w Polsce, ale wiosenny i jesienny lockdown najprawdopodobniej przyspieszą konsolidację branży. Nawet duże spółki rozglądają się za inwestorami lub planują sprzedaż, natomiast wiele lokalnych firm, które dostarczały po ok. 50-100 zestawów dziennie już zniknęło z rynku. Z drugiej strony, ze względu na niski próg wejścia wciąż pojawiają się nowi dostawcy. Według mnie aktualnie stabilną sytuację mają jedynie te firmy, które z rozwagą inwestowały w rozwój – wyjaśnia Jakub Kukuła, pomysłodawca i założyciel firmy Kukuła Healthy Food.

AI w branży cateringowej

Współpraca spółki Provema i cateringu Kukuła Healthy Food obejmuje także automatyzację systemu zamówień i dystrybucji zestawów, co w znacznym stopniu usprawnia cały proces obsługi abonentów. Ponadto, algorytmy sztucznej inteligencji mają znaleźć swoje odzwierciedlenie w zapowiadanym przez firmy projekcie wspólnej aplikacji do zamawiania diety pudełkowej. Już teraz pomysłodawcy rozwiązania mówią o rewolucji na skalę całej branży cateringowej. 

– W 2020 roku zanotowaliśmy wzrost sprzedaży na poziomie 80 proc. w porównaniu do 2019 roku przy inwestycji ok. 1 mln zł. Oprócz modernizacji produkcji, logistyki i systemu obsługi klienta, znacznie powiększyliśmy obszar dostaw. Na tę chwilę zamówienia dowozimy już do ponad 1100 miejscowości w całej Polsce, a nasze menu rozszerzyliśmy o 5 nowych programów dietetycznych. Wrzesień, październik i listopad były dla nas rekordowe pod względem sprzedaży w 2020 roku. Ostrożnie, ale z optymizmem patrzymy w przyszłość – podsumowuje Jakub Kukuła, pomysłodawca i założyciel firmy Kukuła Healthy Food.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.