Komunikaty PR

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

2025-07-21  |  09:00
Bitget
Bitget

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutam. Ponad jedna trzecia użytkowników portfeli kryptowalutowych chce wydawać kryptowaluty na gry, podróże i codzienne zakupy

Bitget Wallet opublikował swój trzeci raport Onchain - Przypadki Użycia Płatności Kryptowalutowych - przedstawiający szczegółowe spojrzenie na to, jak globalni użytkownicy chcą wydawać swoje cyfrowe aktywa. Opierając się na ankiecie przeprowadzonej wśród 4599 użytkowników portfeli kryptowalutowych na początku 2025 r., raport podkreśla, że gry (36%), codzienne zakupy (35%) i rezerwacje podróży (35%) to najważniejsze kategorie, w których użytkownicy wyrażają największe zainteresowanie płaceniem kryptowalutami. Wyniki wskazują na potrzebę praktycznych, codziennych zastosowań zasobów cyfrowych zarówno w środowisku online, jak i offline.

Raport przedstawia preferencje różnych pokoleń. Pokolenie Z (w wieku 18-29 lat) wykazuje duże zainteresowanie zastosowaniami społecznościowymi i rozrywkowymi, w tym grami i prezentami. Milenialsi (30-44 lata) wyrażają bardziej zróżnicowane wykorzystanie w podróżach, subskrypcjach i towarach cyfrowych. Pokolenie X (45+) preferuje kategorie o wysokiej wartości lub o kluczowym znaczeniu, takie jak podróże (40%), produkty cyfrowe i nieruchomości. Taki przekrój odzwierciedla potrzebę elastycznych i bezpiecznych płatności kryptowalutowych dostosowanych do różnych etapów życia i priorytetów.

Analiza regionalna ujawnia różne motywacje kształtowane przez infrastrukturę i lokalne zachowania. Azja Południowo-Wschodnia zajmuje najwyższe miejsce pod względem gier (41%) i prezentów, odzwierciedlając młodą, mobilną populację oraz silne przyjęcie portfeli cyfrowych i modeli „play-to-earn”. W Azji Wschodniej codzienne zakupy i wydatki na produkty cyfrowe osiągnęły poziom 41% - najwyższy na świecie - wspierany przez solidne systemy płatności QR i integrację handlu elektronicznego. Afryka wyróżnia się pod względem płatności związanych z edukacją (38%), co jest odzwierciedleniem roli kryptowalut w poprawie dostępu do usług transgranicznych w środowiskach słabo ubankowionych. Ameryka Łacińska przoduje w zakupach produktów cyfrowych (38%) i zakupach online (35%), wskazując na użyteczność kryptowalut na rynkach podatnych na inflację. Tymczasem Bliski Wschód wykazuje wyraźny popyt na zakupy luksusowe i związane ze stylem życia, przy czym 31% jest zainteresowanych płatnościami kryptowalutowymi za towary z wyższej półki, a 29% za samochody.

"Płatności kryptowalutowe nie są już zachowaniem marginalnym - stają się częścią sposobu, w jaki ludzie dokonują transakcji w różnych regionach i grupach wiekowych.," powiedział Jamie Elkaleh, Dyrektor Marketingu w Bitget Wallet. "Użytkownicy oczekują niezawodności, kompatybilności i kontroli. Niezależnie od tego, czy jest to kod QR przy kasie, czy zakup online zasilany stablecoinami, oczekuje się, że korzystanie z kryptowalut będzie równie płynne, jak korzystanie z gotówki. Wyzwaniem dla portfeli jest spełnienie tego oczekiwania bez naruszania zasad samokontroli".

Aby sprostać temu zapotrzebowaniu, Bitget Wallet rozszerza swoją infrastrukturę PayFi, wprowadzając ostatnio kartę powiązaną z kryptowalutami obsługiwaną przez Mastercard, która umożliwia użytkownikom wydawanie cyfrowych zasobów u ponad 150 milionów akceptantów na całym świecie. Portfel bez depozytu obsługuje również płatności oparte na QR w systemach natywnych dla blockchain, takich jak Solana Pay i krajowe standardy QR na wybranych rynkach, umożliwiając użytkownikom płacenie w kryptowalutach, podczas gdy sprzedawcy otrzymują fiat. Za pośrednictwem sekcji Sklep w aplikacji użytkownicy mogą bezpośrednio kupować towary związane ze stylem życia, doładowania telefonów komórkowych, kredyty do gier, subskrypcje cyfrowe oraz rezerwować bilety lotnicze i hotele za pomocą stablecoinów, takich jak USDT lub USDC.

Report Preview: Bitget Wallet_Onchain_Report_Crypto_Payment_Use_Cases_p1-11.pdf 


Ostrzeżenie o ryzyku: Ceny aktywów cyfrowych mogą ulegać wahaniom i doświadczać zmienności. Inwestuj tylko tyle, ile możesz stracić. Może to mieć wpływ na wartość inwestycji i możliwe jest, że nie osiągniesz swoich celów finansowych lub nie będziesz w stanie odzyskać swojej głównej inwestycji. Należy zawsze zasięgać niezależnej porady finansowej i brać pod uwagę własne doświadczenie finansowe i sytuację finansową. Dotychczasowe rezultaty nie są wiarygodnym wskaźnikiem przyszłych wyników. Autor nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty poniesione przez użytkownika. Żadne z tych informacji nie może być interpretowane jako porada finansowa.

Źródło informacji: Bitget

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Finanse Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.