Realizacja celu „Winning together 15 by 20” w zintegrowanym raporcie AkzoNobel
AkzoNobel opublikował Raport 2020, który przedstawia, w jaki sposób firma zrealizowała swój cel strategiczny „Winning together 15 by 20” i rozpoczęła kolejny etap transformacji.
Specjalna strona internetowa Raportu 2020 zawiera obszerne informacje na temat wyników finansowych producenta, kluczowych wydarzeń biznesowych i informacji o zmianach w takich obszarach jak zrównoważony rozwój i innowacje. W publikacji znajdują się również konkretne case studies wraz z materiałami wideo.
W swoim oświadczeniu CEO Thierry Vanlancker mówi, że pomimo trudności i zawirowań, AkzoNobel szybko zareagował na wyzwania rynku związane z COVID-19 i osiągnął zamierzony wynik: „Cała nasza ciężka praca w ciągu ostatnich trzech lat opłaciła się i pomimo wielu przeciwności zrealizowaliśmy cel Winning together 15 by 20. Fakt, że tak dobrze przetrwaliśmy ten trudny czas, pokazuje, jak silną jesteśmy organizacją. Jestem ogromnie dumny z tego, jak działaliśmy jako firma i jak odpowiedzieliśmy na potrzeby naszych klientów.
Raport w dużej mierze skupiony jest na tematyce zrównoważonego rozwoju, który stanowi bardzo ważny obszar dla AkzoNobel. Projekt „People. Planet. Paint.” potwierdza ambitne cele producenta oraz jego podejście do zrównoważonego biznesu. Nie zabrakło też analizy obecnej strategii AkzoNobel – Grow & Deliver oraz szczegółów związanych z nowymi celami firmy.
Thierry Vanlancker kontynuuje: „To była czasami trudna podróż, ale wszyscy wytrwali i jestem naprawdę dumny z tego, co osiągnęliśmy i czym mogliśmy się pochwalić”.
Nowa, cyfrowa forma publikacji jest pełna interaktywnych treści oraz infografik. Umożliwia także porównywanie kluczowych danych i pobranie interesujących odbiorcę tabel.
Strona internetowa Raportu 2020: https://report.akzonobel.com/2020/ar/
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.