Realizacja celu „Winning together 15 by 20” w zintegrowanym raporcie AkzoNobel
AkzoNobel opublikował Raport 2020, który przedstawia, w jaki sposób firma zrealizowała swój cel strategiczny „Winning together 15 by 20” i rozpoczęła kolejny etap transformacji.
Specjalna strona internetowa Raportu 2020 zawiera obszerne informacje na temat wyników finansowych producenta, kluczowych wydarzeń biznesowych i informacji o zmianach w takich obszarach jak zrównoważony rozwój i innowacje. W publikacji znajdują się również konkretne case studies wraz z materiałami wideo.
W swoim oświadczeniu CEO Thierry Vanlancker mówi, że pomimo trudności i zawirowań, AkzoNobel szybko zareagował na wyzwania rynku związane z COVID-19 i osiągnął zamierzony wynik: „Cała nasza ciężka praca w ciągu ostatnich trzech lat opłaciła się i pomimo wielu przeciwności zrealizowaliśmy cel Winning together 15 by 20. Fakt, że tak dobrze przetrwaliśmy ten trudny czas, pokazuje, jak silną jesteśmy organizacją. Jestem ogromnie dumny z tego, jak działaliśmy jako firma i jak odpowiedzieliśmy na potrzeby naszych klientów.
Raport w dużej mierze skupiony jest na tematyce zrównoważonego rozwoju, który stanowi bardzo ważny obszar dla AkzoNobel. Projekt „People. Planet. Paint.” potwierdza ambitne cele producenta oraz jego podejście do zrównoważonego biznesu. Nie zabrakło też analizy obecnej strategii AkzoNobel – Grow & Deliver oraz szczegółów związanych z nowymi celami firmy.
Thierry Vanlancker kontynuuje: „To była czasami trudna podróż, ale wszyscy wytrwali i jestem naprawdę dumny z tego, co osiągnęliśmy i czym mogliśmy się pochwalić”.
Nowa, cyfrowa forma publikacji jest pełna interaktywnych treści oraz infografik. Umożliwia także porównywanie kluczowych danych i pobranie interesujących odbiorcę tabel.
Strona internetowa Raportu 2020: https://report.akzonobel.com/2020/ar/

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.