Rebranding Sky-Shop! Nowa identyfikacja wizualna


Kinga Tobała
Sky-Shop.pl
Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
kinga.tobala|sky-shop.pl| |kinga.tobala|sky-shop.pl
697 029 178
sky-shop.pl
Sky-Shop.pl to kompleksowe narzędzie do prowadzenia sklepu internetowego, dropshippingu i sprzedaży w wielu kanałach online (np. na Allegro) dostarczane w formie wygodnego abonamentu. Połączenie prostej obsługi platformy z tysiącami funkcji sprawia, że z zaawansowanych rozwiązań mogą korzystać wszyscy sprzedawcy – od małych po tych największych.
Do tej pory na naszej platformie powstało ponad 90 tysięcy e-sklepów, m.in.: Media-Tech, Grycan, mFinanse, Profigeo, Sohe, Yoer, Cobbo i wiele innych.
Strona www: https://sky-shop.pl/
Nowe logo i identyfikacja wizualna platformy e-commerce Sky-Shop.
- Sky-Shop – dostawca jednej z wiodących platform e-commerce w Polsce zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki. Zmianie uległo logo, strona internetowa, a także główne kolory marki.
- Za przygotowanie i przeprowadzenie procesu rebrandingu w całości odpowiedzialny jest kreatywny zespół Sky-Shop.
9 czerwca 2022 roku Sky-Shop.pl – jedna z wiodących platform e-commerce w Polsce, zaprezentowała nową identyfikację wizualną swojej marki. Zmianie uległo logo, strona internetowa, kolory marki, a także wygląd materiałów promocyjnych. Błękit, z którym do tej pory kojarzony był Sky-Shop został zastąpiony przez energetyczny żółty w parze z wyrazistym fioletem.
- Tworząc logo dążyliśmy do jego uproszczenia, jednocześnie zachowując dotychczasowy element koszyka zakupowego. Dywiz zawarty w naszej nazwie stał się jego rączką. Zaokrąglony kształt budzi również pozytywne skojarzenia, nawiązując do uśmiechu. – wyjaśnia Barbara Kalinka, UI Designer w Sky-Shop.
Prosty, przejrzysty i przyjazny e-commerce
Sky-Shop zdecydował się na przeprowadzenie procesu rebrandingu samodzielnie, nie korzystając z pomocy zewnętrznych firm. Dzięki temu możliwe było precyzyjne zrealizowanie koncepcji – od ustalenia wiodącej kolorystyki, poprzez projekt strony, aż po detale związane ze stworzeniem unikalnego kroju pisma wykorzystanego w logo.
Rebranding miał na celu nie tylko odświeżenie wizerunku marki, ale również podkreślenie najważniejszych wartości, z którymi się utożsamia. Kierunek zmian wyznacza zasada 3P:
- prostota obsługi platformy,
- przejrzystość zarządzania sprzedażą za pomocą panelu administracyjnego,
- przyjazność dla klientów odwiedzających sklep.
- Od ponad 13 lat rozwijamy naszą platformę dodając kolejne funkcje, na bieżąco reagując na dynamicznie zmieniający się rynek e-commerce. Nowe logo i identyfikacja wizualna to znacząca, ale naturalna dla nas zmiana. Chcemy dzięki niej jeszcze lepiej uwydatnić kluczowe dla nas wartości, które towarzyszyły nam od samego początku. Tworzymy prosty, przejrzysty i przyjazny e-commerce i chcemy to podkreślić. – mówi Maciej Cebertowicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Sky-Shop.pl
Sky-Shop jest obecnie platformą e-commerce all in one z autorską bramką płatniczą Sky-Pay, setkami integracji z hurtowniami, kurierami, marketplace’ami, porównywarkami cen i narzędziami marketingowymi. Wprowadzanie ulepszeń i sprawne odpowiadanie na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku e-commerce ma kluczowe znaczenie dla wzrostu marki. Zmiany warstwy wizualnej są naturalnym krokiem i mają za zadanie jeszcze lepiej wyeksponować kierunek rozwoju platformy.
Więcej informacji: https://sky-shop.pl/rebranding/
Szczegółowy opis zmian związanych z rebrandingiem: https://blog.sky-shop.pl/idzie-nowe-rebranding-sky-shop/
Kontakt dla mediów:
Aleksandra Batko-Strojek | Sky-Shop.pl
667 201 891 | aleksandra.batko@sky-shop.pl

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych
Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.
Finanse
Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.
Prawo
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.