Komunikaty PR

Ruszyła 2. edycja konkursu „Firma wolna od tytoniu”

2020-05-28  |  14:00
Biuro prasowe

Pracodawcy RP rozpoczynają drugą edycję konkursu „Firma wolna od tytoniu”. To część projektu „Nie palę, bo…” skierowanego do pracodawców i pracowników, promującego ideę miejsc pracy wolnych od tytoniu.

Do konkursu mogą zgłosić się te wszystkie firmy, które wprowadziły w życie działania zachęcające do ograniczenia używania wyrobów tytoniowych w czasie pracy. Oprócz szansy zdobycia atrakcyjnych nagród konkurs daje możliwość pokazania innym przedsiębiorstwom skutecznych metod walki z tytoniowym nałogiem.

Firmy mogą zgłosić się w 3 kategoriach:

1.     „Przedsiębiorstwo, firma, zakład pracy najbardziej angażująca i wspierająca swoich pracowników w walce z nałogiem”.

2.     „Najbardziej skuteczne przedsiębiorstwo, firma, zakład pracy”.

3.     „Najbardziej nowatorskie i kreatywne praktyki”.

W konkursie mogą wziąć udział przedsiębiorstwa, które zgłosiły swoje uczestnictwo w projekcie „Nie palę, bo…” oraz wypełniły formularz konkursowy dostępny na stronie www.firmawolnaodtytoniu.pl. Głównym zadaniem konkursowym jest przedstawienie sposobów ograniczania używania wyrobów tytoniowych i wyrobów powiązanych w zakładzie pracy oraz przesłanie dokumentacji fotograficznej prowadzonych aktywności.

Zdecydowaliśmy się na kontynuację konkursu „Firma wolna od tytoniu”, ponieważ chcemy pokazywać dobre praktyki, które przynoszą efekty w walce z nałogiem palenia w zakładach pracy. To także doskonała okazja do nagrodzenia przedsiębiorstw aktywnie uczestniczących w naszym projekcie. Dzięki nim rośnie świadomość o tym, jakie negatywne skutki dla zdrowia i otoczenia niesie palenie. Naszym głównym celem jest edukacja oraz profilaktyka, a poprzez bezpośrednie działania w firmach jest ona najbardziej skuteczna. Zachęcamy wszystkich do udziału – mówi Patrycja Kosińska z Departamentu Funduszy Europejskich Pracodawców RP, realizatora projektu „Nie palę, bo…”.

Termin nadesłania zgłoszeń mija 31 października 2020 roku. Wszystkie informacje dotyczące konkursu można znaleźć na stronie www.firmawolnaodtytoniu.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.