Komunikaty PR

Ruszyła 2. edycja konkursu „Firma wolna od tytoniu”

2020-05-28  |  14:00
Biuro prasowe

Pracodawcy RP rozpoczynają drugą edycję konkursu „Firma wolna od tytoniu”. To część projektu „Nie palę, bo…” skierowanego do pracodawców i pracowników, promującego ideę miejsc pracy wolnych od tytoniu.

Do konkursu mogą zgłosić się te wszystkie firmy, które wprowadziły w życie działania zachęcające do ograniczenia używania wyrobów tytoniowych w czasie pracy. Oprócz szansy zdobycia atrakcyjnych nagród konkurs daje możliwość pokazania innym przedsiębiorstwom skutecznych metod walki z tytoniowym nałogiem.

Firmy mogą zgłosić się w 3 kategoriach:

1.     „Przedsiębiorstwo, firma, zakład pracy najbardziej angażująca i wspierająca swoich pracowników w walce z nałogiem”.

2.     „Najbardziej skuteczne przedsiębiorstwo, firma, zakład pracy”.

3.     „Najbardziej nowatorskie i kreatywne praktyki”.

W konkursie mogą wziąć udział przedsiębiorstwa, które zgłosiły swoje uczestnictwo w projekcie „Nie palę, bo…” oraz wypełniły formularz konkursowy dostępny na stronie www.firmawolnaodtytoniu.pl. Głównym zadaniem konkursowym jest przedstawienie sposobów ograniczania używania wyrobów tytoniowych i wyrobów powiązanych w zakładzie pracy oraz przesłanie dokumentacji fotograficznej prowadzonych aktywności.

Zdecydowaliśmy się na kontynuację konkursu „Firma wolna od tytoniu”, ponieważ chcemy pokazywać dobre praktyki, które przynoszą efekty w walce z nałogiem palenia w zakładach pracy. To także doskonała okazja do nagrodzenia przedsiębiorstw aktywnie uczestniczących w naszym projekcie. Dzięki nim rośnie świadomość o tym, jakie negatywne skutki dla zdrowia i otoczenia niesie palenie. Naszym głównym celem jest edukacja oraz profilaktyka, a poprzez bezpośrednie działania w firmach jest ona najbardziej skuteczna. Zachęcamy wszystkich do udziału – mówi Patrycja Kosińska z Departamentu Funduszy Europejskich Pracodawców RP, realizatora projektu „Nie palę, bo…”.

Termin nadesłania zgłoszeń mija 31 października 2020 roku. Wszystkie informacje dotyczące konkursu można znaleźć na stronie www.firmawolnaodtytoniu.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.