Südzucker Polska S.A. przeznaczył prawie 1 mln zł na rzecz obywateli Ukrainy

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Wsparcie materialne i produktowe, udostępnienie mieszkań czy stworzenie dodatkowych miejsc pracy – tak na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy Südzucker Polska S.A. wspierał obywateli Ukrainy uciekających przed wojną. Dotychczas na działania pomocowe firma przeznaczyła blisko 1 mln złotych.
Otwartość i nieustająca gotowość do pomocy sprawiają, że dotknięci konfliktem zbrojnym obywatele Ukrainy, odnajdują w Polsce bezpieczną przystań. W działania pomocowe od początku marca ubiegłego roku włącza się także Südzucker Polska S.A. Aktywność firmy ma charakter wielopłaszczyznowy i wynika zarównano z bieżących, jak i długoterminowych potrzeb.
Wsparcie dla 30 organizacji pozarządowych
Producentowi Cukru Królewskiego dotychczas udało się wesprzeć działania aż 30 różnych organizacji, w tym samorządów, szkół, kościołów, fundacji, stowarzyszeń, domów opieki czy schronisk. Z większością jednostek firma pozostaje w stałym kontakcie i reaguje na doraźne potrzeby ich beneficjentów. Za pośrednictwem wspomnianych organizacji, na rzecz obywateli Ukrainy, Südzucker Polska S.A., przekazał prawie 60 tys. kilogramów cukru oraz sprzęt elektroniczny w postaci laptopów, tabletów, słuchawek czy drukarek, niezbędny do kontynuowania w Polsce pracy i nauki. Udzielił również wsparcia finansowego, w kwocie 125 tys. złotych, na zakup produktów pierwszej potrzeby – żywności, środków czystości, pościeli i wielu innych.
Mieszkania dla 30 obywateli Ukrainy
Südzucker Polska S.A. udostępnił także swoje lokale mieszkalne 7 ukraińskim rodzinom. Zostały one uprzednio wyremontowane i w pełni przygotowane do przyjęcia gości. Bezpieczne schronienie i godne warunki do życia uchodźcy wojenni znaleźli w mieszkaniach pracowniczych, zlokalizowanych na terenie Cukrowni Cerekiew, Strzelin i Świdnica. Dodatkowo 6 spośród przybyłych osób zostało zatrudnionych w zakładach produkujących cukier marki Cukier Królewski.
Niemal 1 mln zł na działania pomocowe
Na dotychczasowe działania na rzecz obywateli Ukrainy Südzucker Polska S.A. przeznaczył niemal 1 mln złotych, jednak jak zapewniają jego przedstawiciele, firma nadal jest gotowa, aby pomagać. - Polacy od początku wybuchu wojny w Ukrainie udowadniają, że w tak trudnych chwilach największą moc ma międzyludzka solidarność. My także, przez cały ten czas, staramy się być czujni na potrzeby i nieść realną pomoc osobom szukającym schronienia w Polsce. Cel jest jeden – wsparcie konkretnych ludzi w rzeczywistej potrzebie. I choć w jakimś stopniu udało się go osiągnąć, wiemy, że to nie koniec trudnych chwil. Dlatego też utrzymujemy stały kontakt z osobami, organizacjami, instytucjami, które wsparliśmy, ale też nawiązujemy nowe kontakty, by móc nadal pomagać. Od samego początku byliśmy nastawieni na długofalowe działania i w tym zakresie nic się nie zmienia. Pozostajemy solidarni z Ukrainą – zapewnia Magdalena Budzyńska, Marketing & Corporate Communication Manager w Südzucker Polska S.A.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.