Komunikaty PR

Sieć WLP “u Lodziarzy” wdraża rozwiązania na czas kryzysu

2020-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.08 MB )

“Czeka nas najtrudniejszy sezon w historii. Liczymy jednak, że do wakacji franczyzobiorcy otworzą większość lokali” – mówi Paulina Daniłowicz z Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy”. Przedstawiciele sieci poinformowali także o rozwiązaniach, jakie przygotowali dla swoich partnerów.

Kryzys związany z epidemią koronawirusa nie ominął branży lodowej. Mimo że właściciele lodziarni oficjalnie nie rozpoczęli jeszcze sezonu, to już mają świadomość konsekwencji, jakie przyniesie im opóźnienie startu sprzedaży.
– Uważnie obserwujemy sytuację i nie mamy wątpliwości, że czeka nas trudny okres. Jednak nie spisujemy tegorocznego lata na straty. Gdy tylko obostrzenia zostaną złagodzone, ludzie będą chcieli wrócić do względnej normalności i cieszyć się wakacjami. Szacujemy, że to właśnie wtedy franczyzobiorcy odrobią straty – przekonuje Paulina Daniłowicz.

Obecnie sieć skupia się na doraźnej pomocy właścicielom lodziarni działających pod ich szyldem. Już zapowiedziała, że zniesione zostaną pierwsza opłata franczyzowa oraz opłata marketingowa. Istnieje także możliwość wydłużenia terminów płatności, a nawet odłożenia ich do czasu, kiedy franczyzobiorcy zaczną pracować na pełnych obrotach. Zwiększeniu ulegną ponadto limity kredytowe. Oprócz tego wszyscy mogą skorzystać z porad działu prawnego przy pozyskiwaniu dotacji i zapomóg rządowych.
– Chcemy pomóc przetrwać partnerom ten czas, który nie jest prosty dla całej gospodarki. Stąd pomysł na minimalizowanie wszelkich kosztów. To w połączeniu z innymi dostępnymi obecnie rozwiązaniami oraz programami dla przedsiębiorców powinno przekonać właścicieli firm, że nie warto zamykać biznesu. Tym bardziej jeśli zainwestowali w niego wiele własnych środków – tłumaczy przedstawicielka WLP “u Lodziarzy”. – Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i wszyscy nasi partnerzy mogą liczyć na wsparcie. Dlatego cieszymy się, że franczyzobiorcy są ostrożni, jeśli chodzi o podejmowanie radykalnych decyzji.

Pomimo wprowadzanych oszczędności sieć nie zamierza rezygnować z nowych propozycji, jakie opracowała dla klientów lodziarni. Tradycyjnie “u Lodziarzy”, oprócz lodowych klasyków, Bąbel Wafli i kaw, pojawią się nowe smaki, nietypowe kompozycje, a nawet wypiekane desery, jak na przykład minipączki z dziurką czy karmelowe gofry.

– Obecna sytuacja jest bezprecedensowa, ale my nie zwalniamy tempa. Nie chcemy dopuścić do tego, aby nasze całoroczne przygotowania poszły na marne. Masterzy WLP z pewnością nie raz zaskoczą nam w tym sezonie swoją kreatywnością. Cieszymy się, że niektórzy franczyzobiorcy wysyłają nam sygnały, że już na dniach planują otwarcia, inni zaś oferują lody z dostawą do domu. A o klientów jesteśmy spokojni – wiemy, że zawsze można na nich liczyć – podsumowuje Paulina Daniłowicz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja! Biuro prasowe
2025-05-22 | 20:00

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

XI edycja dwudniowej konferencji Sustainable Economy Summit rozpocznie się już 27 maja w Holiday Inn Resort Warszawa-Józefów. Wydarzenie, organizowane między innymi pod
Firma Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA
2025-05-16 | 15:00

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Jak wynika ze zaktualizowanego raportu przygotowanego przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) oraz AICPA & CIMA, niemal trzy czwarte największych globalnych firm
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.