Sieć WLP “u Lodziarzy” wdraża rozwiązania na czas kryzysu
“Czeka nas najtrudniejszy sezon w historii. Liczymy jednak, że do wakacji franczyzobiorcy otworzą większość lokali” – mówi Paulina Daniłowicz z Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy”. Przedstawiciele sieci poinformowali także o rozwiązaniach, jakie przygotowali dla swoich partnerów.
Kryzys związany z epidemią koronawirusa nie ominął branży lodowej. Mimo że właściciele lodziarni oficjalnie nie rozpoczęli jeszcze sezonu, to już mają świadomość konsekwencji, jakie przyniesie im opóźnienie startu sprzedaży.
– Uważnie obserwujemy sytuację i nie mamy wątpliwości, że czeka nas trudny okres. Jednak nie spisujemy tegorocznego lata na straty. Gdy tylko obostrzenia zostaną złagodzone, ludzie będą chcieli wrócić do względnej normalności i cieszyć się wakacjami. Szacujemy, że to właśnie wtedy franczyzobiorcy odrobią straty – przekonuje Paulina Daniłowicz.
Obecnie sieć skupia się na doraźnej pomocy właścicielom lodziarni działających pod ich szyldem. Już zapowiedziała, że zniesione zostaną pierwsza opłata franczyzowa oraz opłata marketingowa. Istnieje także możliwość wydłużenia terminów płatności, a nawet odłożenia ich do czasu, kiedy franczyzobiorcy zaczną pracować na pełnych obrotach. Zwiększeniu ulegną ponadto limity kredytowe. Oprócz tego wszyscy mogą skorzystać z porad działu prawnego przy pozyskiwaniu dotacji i zapomóg rządowych.
– Chcemy pomóc przetrwać partnerom ten czas, który nie jest prosty dla całej gospodarki. Stąd pomysł na minimalizowanie wszelkich kosztów. To w połączeniu z innymi dostępnymi obecnie rozwiązaniami oraz programami dla przedsiębiorców powinno przekonać właścicieli firm, że nie warto zamykać biznesu. Tym bardziej jeśli zainwestowali w niego wiele własnych środków – tłumaczy przedstawicielka WLP “u Lodziarzy”. – Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i wszyscy nasi partnerzy mogą liczyć na wsparcie. Dlatego cieszymy się, że franczyzobiorcy są ostrożni, jeśli chodzi o podejmowanie radykalnych decyzji.
Pomimo wprowadzanych oszczędności sieć nie zamierza rezygnować z nowych propozycji, jakie opracowała dla klientów lodziarni. Tradycyjnie “u Lodziarzy”, oprócz lodowych klasyków, Bąbel Wafli i kaw, pojawią się nowe smaki, nietypowe kompozycje, a nawet wypiekane desery, jak na przykład minipączki z dziurką czy karmelowe gofry.
– Obecna sytuacja jest bezprecedensowa, ale my nie zwalniamy tempa. Nie chcemy dopuścić do tego, aby nasze całoroczne przygotowania poszły na marne. Masterzy WLP z pewnością nie raz zaskoczą nam w tym sezonie swoją kreatywnością. Cieszymy się, że niektórzy franczyzobiorcy wysyłają nam sygnały, że już na dniach planują otwarcia, inni zaś oferują lody z dostawą do domu. A o klientów jesteśmy spokojni – wiemy, że zawsze można na nich liczyć – podsumowuje Paulina Daniłowicz.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.