Solal Marketing Awards 2022 – CH Focus z wyróżnieniem Highly Commended
Zgłoszenia z 16 krajów z całej Europy, profesjonalne jury złożone z 25 specjalistów branży i sukces Atrium European Real Estate – właściciela, dewelopera i zarządcy świetnie prosperujących na rynku centrów handlowych. Za nami wyniki Solal Marketing Awards 2022 przyznawanych przez European Council of Shopping Places, a wśród nich wyróżnienie HIGHLY COMMENDED w kategorii społecznej odpowiedzialności dla CH Focus w Bydgoszczy.
Do tegorocznej edycji Solal Marketing Awards firma Atrium European Real Estate zgłosiła 6 wyjątkowych projektów w 5 kategoriach, z których każdy był złożonym, dopracowanym przedsięwzięciem koordynowanym przez różne centra handlowe
z portfolio Atrium. Niewątpliwym sukcesem firmy jest to, że wszystkie zgłoszone projekty znalazły się w ścisłym finale,
a Centrum Focus w Bydgoszczy otrzymało wyróżnienie HIGHLY COMMENDED w kategorii społecznej odpowiedzialności. Nie jest to pierwsze wyróżnienie bydgoskiej galerii handlowej w konkursie międzynarodowym. Cieszy się ona już kilkoma tytułami takimi jak: Centrum Handlowe Roku, Projekt Roku, Budynek Roku, obecnością w topowych branżowych zestawieniach,
a także posiada prestiżowy certyfikat ekologiczny BREEAM z oceną Bardzo dobry w kategoriach wydajność obiektu
i zarządzanie.
Strategia ESG bydgoskiej galerii z portfolio Atrium to seria kompleksowych, długodystansowych działań, poczynając od montażu paneli fotowoltaicznych na dachu przez organizację proekologicznych akcji edukacyjnych, założenie pasieki czy instalację budek lęgowych dla ptaków. Focus systematycznie realizuje wprowadzoną przez Atrium strategię zrównoważonego rozwoju, czyli program Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju. Na co dzień promuje działania w duchu ESG w czterech niezwykle ważnych filarach. Podejmuje inicjatywy społeczne, środowiskowe, edukacyjne, prozdrowotne oraz decyzje infrastrukturalne prowadzące do przekształcenia obiektu w coś znacznie więcej niż popularne miejsce zakupów.
Wśród sztandarowych, organizowanych przez centrum wydarzeń prospołecznych są między innymi: Karma Wraca – coroczna pomoc bezdomnym zwierzakom w przedświątecznej gorączce zakupów, cykliczne akcje bezpłatnych badań mammograficznych i profilaktycznych dla mieszkańców, regularne zbiórki krwi we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa w Bydgoszczy. W DNA centrum wpisała się także na stałe ekoakcja edukacyjna, dzięki, której Focus, przy współpracy z lokalnymi firmami proekologicznymi, pokazuje, jak ważna jest segregacja i recykling odpadów, zbierając co roku przy tej okazji tysiące plastikowych odpadów. Centrum wspiera także przeróżne organizacje, stowarzyszenia i jednostki, placówki pozabudżetowe, fundacje dbające o zdrowie np. Kujawsko-Pomorski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille'a w Bydgoszczy, DKMS, WWF, Krajowe Towarzystwo Autyzmu. Focus jest liderem w działaniach prospołecznych, starając się z roku na rok jeszcze mocniej kłaść nacisk na ważne aspekty, które nie tylko edukują, ale też mają realny wpływ na życie, zdrowie i środowisko mieszkańców, a zarazem klientów. Wszelkiego rodzaju działania i aktywności mają odzwierciedlenie w liczbach, które udowadniają coraz większe zaangażowanie klientów i lokalnej społeczności, którzy chętnie uczestniczą w tego typu wydarzeniach.
–- Już awans wszystkich naszych projektów do finału tak prestiżowego Europejskiego wydarzenia, jakim jest konkurs European Solal Marketing Awards, to wielkie wyróżnienie, konkurencja była ogromna. Żyjemy w czasach, gdy centra handlowe nie mogą być tylko miejscem wymiany handlowej. Powinny komunikować się z lokalną społecznością, stwarzać ludziom miejsce do integracji, rozwoju czy po prostu miłego spędzania czasu oraz, co chyba najważniejsze, przyczyniać się do poprawy naszego środowiska. Dlatego ogromnie cieszy nas, że wyróżniono Focus Mall w Bydgoszczy. To dla nas nie tylko sygnał, że wysiłek, jaki całe zespoły wkładają w realizację strategii, opłacił się, ale przede wszystkim liczymy również na to, że nagrody pomogą jeszcze bardziej rozpromować te inicjatywy, zwiększając świadomość ekologiczną wśród konsumentów i ludzi biznesu, uwrażliwiając ich na aspekt społeczny działalności centrum handlowego, w końcu inspirując do działań na rzecz integracji najemców i lokalnych społeczności. W ramach naszej strategii ESG mamy długoterminowe cele na przyszłe lata funkcjonowania naszych galerii i jesteśmy na najlepszej drodze do ich realizacji– mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.
Wśród pozostałych zgłoszonych przez Atrium projektów, z których wszystkie zostały nominowane, znalazły się: program wsparcia dla młodych marek Wygraj Pop-up Store, zgłoszony w kategorii Business to Business, kampania wspierająca przebudowę w Atrium Reduta – kategoria Grand Opening, innowacyjna wystawa interaktywna oparta o AR – Kolorowe Centrum Świata – kategoria Emerging Technology, Kreatywna Przestrzeń Promenady Piąty Wymiar – kategoria Customer Service, oraz CITY FESTIVAL w Domach Towarowych Wars Sawa Junior – kategoria Corporate Social Responsibility.
Więcej informacji na stronach:
https://aere.com/
https://focusbydgoszcz.pl/
oraz w raporcie ESG: https://aere.com/wp-content/uploads/2022/06/2021_Atrium_ESG-Strategy-Report.pdf

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.