Komunikaty PR

Solal Marketing Awards 2022 – CH Focus z wyróżnieniem Highly Commended

2022-10-31  |  14:45
Biuro prasowe

Zgłoszenia z 16 krajów z całej Europy, profesjonalne jury złożone z 25 specjalistów branży i sukces Atrium European Real Estate – właściciela, dewelopera i zarządcy świetnie prosperujących na rynku centrów handlowych. Za nami wyniki Solal Marketing Awards 2022 przyznawanych przez European Council of Shopping Places, a wśród nich wyróżnienie HIGHLY COMMENDED w kategorii społecznej odpowiedzialności dla CH Focus w Bydgoszczy.

 

Do tegorocznej edycji Solal Marketing Awards firma Atrium European Real Estate zgłosiła 6 wyjątkowych projektów w 5 kategoriach, z których każdy był złożonym, dopracowanym przedsięwzięciem koordynowanym przez różne centra handlowe
z portfolio Atrium. Niewątpliwym sukcesem firmy jest to, że wszystkie zgłoszone projekty znalazły się w ścisłym finale,
a Centrum Focus w Bydgoszczy otrzymało wyróżnienie HIGHLY COMMENDED w kategorii społecznej odpowiedzialności. Nie jest to pierwsze wyróżnienie bydgoskiej galerii handlowej w konkursie międzynarodowym. Cieszy się ona już kilkoma tytułami takimi jak: Centrum Handlowe Roku, Projekt Roku, Budynek Roku, obecnością w topowych branżowych zestawieniach,
a także posiada prestiżowy certyfikat ekologiczny BREEAM z oceną Bardzo dobry w kategoriach wydajność obiektu
i zarządzanie.

 

Strategia ESG bydgoskiej galerii z portfolio Atrium to seria kompleksowych, długodystansowych działań, poczynając od montażu paneli fotowoltaicznych na dachu przez organizację proekologicznych akcji edukacyjnych, założenie pasieki czy instalację budek lęgowych dla ptaków. Focus systematycznie realizuje wprowadzoną przez Atrium strategię zrównoważonego rozwoju, czyli program Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju. Na co dzień promuje działania w duchu ESG w czterech niezwykle ważnych filarach. Podejmuje inicjatywy społeczne, środowiskowe, edukacyjne, prozdrowotne oraz decyzje infrastrukturalne prowadzące do przekształcenia obiektu w coś znacznie więcej niż popularne miejsce zakupów.

 

Wśród sztandarowych, organizowanych przez centrum wydarzeń prospołecznych są między innymi: Karma Wraca – coroczna pomoc bezdomnym zwierzakom w przedświątecznej gorączce zakupów, cykliczne akcje bezpłatnych badań mammograficznych i profilaktycznych dla mieszkańców, regularne zbiórki krwi we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa w Bydgoszczy. W DNA centrum wpisała się także na stałe ekoakcja edukacyjna, dzięki, której Focus, przy współpracy z lokalnymi firmami proekologicznymi, pokazuje, jak ważna jest segregacja i recykling odpadów, zbierając co roku przy tej okazji tysiące plastikowych odpadów. Centrum wspiera także przeróżne organizacje, stowarzyszenia i jednostki, placówki pozabudżetowe, fundacje dbające o zdrowie np. Kujawsko-Pomorski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille'a w Bydgoszczy, DKMS, WWF, Krajowe Towarzystwo Autyzmu. Focus jest liderem w działaniach prospołecznych, starając się z roku na rok jeszcze mocniej kłaść nacisk na ważne aspekty, które nie tylko edukują, ale też mają realny wpływ na życie, zdrowie i środowisko mieszkańców, a zarazem klientów. Wszelkiego rodzaju działania i aktywności mają odzwierciedlenie w liczbach, które udowadniają coraz większe zaangażowanie klientów i lokalnej społeczności, którzy chętnie uczestniczą w tego typu wydarzeniach.

 

- Już awans wszystkich naszych projektów do finału tak prestiżowego Europejskiego wydarzenia, jakim jest konkurs European Solal Marketing Awards, to wielkie wyróżnienie, konkurencja była ogromna. Żyjemy w czasach, gdy centra handlowe nie mogą być tylko miejscem wymiany handlowej. Powinny komunikować się z lokalną społecznością, stwarzać ludziom miejsce do integracji, rozwoju czy po prostu miłego spędzania czasu oraz, co chyba najważniejsze, przyczyniać się do poprawy naszego środowiska. Dlatego ogromnie cieszy nas, że wyróżniono Focus Mall w Bydgoszczy. To dla nas nie tylko sygnał, że wysiłek, jaki całe zespoły wkładają w realizację strategii, opłacił się, ale przede wszystkim liczymy również na to, że nagrody pomogą jeszcze bardziej rozpromować te inicjatywy, zwiększając świadomość ekologiczną wśród konsumentów i ludzi biznesu, uwrażliwiając ich na aspekt społeczny działalności centrum handlowego, w końcu inspirując do działań na rzecz  integracji najemców i lokalnych społeczności. W ramach naszej strategii ESG mamy długoterminowe cele na przyszłe lata funkcjonowania naszych galerii i jesteśmy na najlepszej drodze do ich realizacji– mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.

 

Wśród pozostałych zgłoszonych przez Atrium projektów, z których wszystkie zostały nominowane, znalazły się: program wsparcia dla młodych marek Wygraj Pop-up Store, zgłoszony w kategorii Business to Business, kampania wspierająca przebudowę w Atrium Reduta – kategoria Grand Opening, innowacyjna wystawa interaktywna oparta o AR – Kolorowe Centrum Świata – kategoria Emerging Technology, Kreatywna Przestrzeń Promenady Piąty Wymiar – kategoria Customer Service, oraz CITY FESTIVAL w Domach Towarowych Wars Sawa Junior – kategoria Corporate Social Responsibility.

 

Więcej informacji na stronach:

https://aere.com/

https://focusbydgoszcz.pl/

oraz w raporcie ESG: https://aere.com/wp-content/uploads/2022/06/2021_Atrium_ESG-Strategy-Report.pdf

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.