Soudal i Nippon Paint China ogłaszają partnerstwo strategiczne
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
22 kwietnia w Szanghaju belgijski koncern Soudal – światowy lider sektora chemii budowlanej – podpisał umowę o partnerstwie strategicznym z czołowym dostawcą materiałów wykończeniowych w Chinach, firmą Nippon Paint. Dzięki efektywnej sieci dystrybucji detalicznej, jaką dysponuje Nippon Paint, pianki poliuretanowe, kleje i masy uszczelniające marki Soudal zostaną wprowadzone na szeroką skalę na rynek chiński.
Chiny należą do najszybciej rozwijających się rynków budowlanych na świecie i co roku notują imponujący wzrost. Belgijski koncern zdecydowanie wzmocnił swoją pozycję w tym kraju w 2011 roku, przejmując markę uszczelniaczy silikonowych LNX od Bluestar Sillicone. Zawarcie długoterminowego partnerstwa strategicznego z Nippon Paint to kolejny ważny krok w kierunku intensyfikacji działań Soudal w Chinach. Nippon Paint jest czołowym chińskim dostawcą materiałów z zakresu wykończenia wnętrz oraz najważniejszym graczem na azjatyckim rynku farb. W 2019 roku wartość wypracowanych przez firmę obrotów wyniosła 7 miliardów USD. Kluczowym filarem sukcesu Nippon Paint jest trafne rozpoznanie potrzeb swoich klientów – stawiają oni wysokie wymagania produktom wykorzystywanym podczas prac wykończeniowych i dekoracyjnych, zwracając szczególną uwagę na takie aspekty, jak niezawodność, wysoka jakość oraz bezpieczeństwo dla zdrowia i środowiska. Oferowane przez Soudal rozwiązania łączą w sobie te zalety. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów, które wyróżniają się wysoką wydajnością, długim terminem przydatności i klasyfikowane są jako materiały budowalne o minimalnej emisji substancji lotnych (certyfikat EC1 Plus). Nippon Paint zapewni chińskim klientom jak najlepszy dostęp do silikonów, klejów i pianek poliuretanowych firmy Soudal, wykorzystując swoją silną sieć dystrybucji detalicznej. Będzie również realizować szkolenia dotyczące rozwiązań Soudal dla profesjonalistów z branży budowlanej. Przedstawiciele belgijskiego koncernu nie mają wątpliwości, że współpraca ta przyczyni się do głębokiego ugruntowania pozycji Soudal na chińskim rynku. „Jesteśmy dumni ze strategicznego partnerstwa z Nippon Paint. Cenimy te same wartości i przyświecają nam te same długoterminowe cele biznesowe. Solidną podstawą naszej współpracy jest również wzajemny szacunek. Razem zbudujemy naszą przyszłość w Chinach” – podsumowuje Dirk Coorevits, dyrektor zarządzający Soudal Group

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.