Komunikaty PR

Soudal i Nippon Paint China ogłaszają partnerstwo strategiczne

2020-04-28  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

22 kwietnia w Szanghaju belgijski koncern Soudal – światowy lider sektora chemii budowlanej – podpisał umowę o partnerstwie strategicznym z czołowym dostawcą materiałów wykończeniowych w Chinach, firmą Nippon Paint. Dzięki efektywnej sieci dystrybucji detalicznej, jaką dysponuje Nippon Paint, pianki poliuretanowe, kleje i masy uszczelniające marki Soudal zostaną wprowadzone na szeroką skalę na rynek chiński.

Chiny należą do najszybciej rozwijających się rynków budowlanych na świecie i co roku notują imponujący wzrost. Belgijski koncern zdecydowanie wzmocnił swoją pozycję w tym kraju w 2011 roku, przejmując markę uszczelniaczy silikonowych LNX od Bluestar Sillicone. Zawarcie długoterminowego partnerstwa strategicznego z Nippon Paint to kolejny ważny krok w kierunku intensyfikacji działań Soudal w Chinach. Nippon Paint jest czołowym chińskim dostawcą materiałów z zakresu wykończenia wnętrz oraz najważniejszym graczem na azjatyckim rynku farb. W 2019 roku wartość wypracowanych przez firmę obrotów wyniosła 7 miliardów USD. Kluczowym filarem sukcesu Nippon Paint jest trafne rozpoznanie potrzeb swoich klientów – stawiają oni wysokie wymagania produktom wykorzystywanym podczas prac wykończeniowych i dekoracyjnych, zwracając szczególną uwagę na takie aspekty, jak niezawodność, wysoka jakość oraz bezpieczeństwo dla zdrowia i środowiska. Oferowane przez Soudal rozwiązania łączą w sobie te zalety. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów, które wyróżniają się wysoką wydajnością, długim terminem przydatności i klasyfikowane są jako materiały budowalne o minimalnej emisji substancji lotnych (certyfikat EC1 Plus). Nippon Paint zapewni chińskim klientom jak najlepszy dostęp do silikonów, klejów i pianek poliuretanowych firmy Soudal, wykorzystując swoją silną sieć dystrybucji detalicznej. Będzie również realizować szkolenia dotyczące rozwiązań Soudal dla profesjonalistów z branży budowlanej. Przedstawiciele belgijskiego koncernu nie mają wątpliwości, że współpraca ta przyczyni się do głębokiego ugruntowania pozycji Soudal na chińskim rynku. „Jesteśmy dumni ze strategicznego partnerstwa z Nippon Paint. Cenimy te same wartości i przyświecają nam te same długoterminowe cele biznesowe. Solidną podstawą naszej współpracy jest również wzajemny szacunek. Razem zbudujemy naszą przyszłość w Chinach” – podsumowuje Dirk Coorevits, dyrektor zarządzający Soudal Group

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024 Biuro prasowe
2024-11-28 | 13:00

Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024

Maxi Zoo, lider w branży zoologicznej, zostało wyróżnione prestiżowym godłem „Friendly Workplace 2024” za swoje nowoczesne podejście do zarządzania relacjami z
Firma Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
2024-11-28 | 09:30

Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.

26 listopada br. Rada Nadzorcza FBSerwis S.A. podjęła decyzję o poszerzeniu składu Zarządu FBSerwis S.A. – spółki należącej do Grupy Budimex, zajmującej się gospodarką
Firma Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?
2024-11-27 | 12:00

Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?

OPEX, CAPEX, ROI, ROE, ROCE, narzut, marża – znajomość finansowej terminologii nie powinna być zarezerwowana w firmie dla dyrektora finansowego czy członków zarządu. Finanse są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.