Komunikaty PR

Soudal i Nippon Paint China ogłaszają partnerstwo strategiczne

2020-04-28  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

22 kwietnia w Szanghaju belgijski koncern Soudal – światowy lider sektora chemii budowlanej – podpisał umowę o partnerstwie strategicznym z czołowym dostawcą materiałów wykończeniowych w Chinach, firmą Nippon Paint. Dzięki efektywnej sieci dystrybucji detalicznej, jaką dysponuje Nippon Paint, pianki poliuretanowe, kleje i masy uszczelniające marki Soudal zostaną wprowadzone na szeroką skalę na rynek chiński.

Chiny należą do najszybciej rozwijających się rynków budowlanych na świecie i co roku notują imponujący wzrost. Belgijski koncern zdecydowanie wzmocnił swoją pozycję w tym kraju w 2011 roku, przejmując markę uszczelniaczy silikonowych LNX od Bluestar Sillicone. Zawarcie długoterminowego partnerstwa strategicznego z Nippon Paint to kolejny ważny krok w kierunku intensyfikacji działań Soudal w Chinach. Nippon Paint jest czołowym chińskim dostawcą materiałów z zakresu wykończenia wnętrz oraz najważniejszym graczem na azjatyckim rynku farb. W 2019 roku wartość wypracowanych przez firmę obrotów wyniosła 7 miliardów USD. Kluczowym filarem sukcesu Nippon Paint jest trafne rozpoznanie potrzeb swoich klientów – stawiają oni wysokie wymagania produktom wykorzystywanym podczas prac wykończeniowych i dekoracyjnych, zwracając szczególną uwagę na takie aspekty, jak niezawodność, wysoka jakość oraz bezpieczeństwo dla zdrowia i środowiska. Oferowane przez Soudal rozwiązania łączą w sobie te zalety. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów, które wyróżniają się wysoką wydajnością, długim terminem przydatności i klasyfikowane są jako materiały budowalne o minimalnej emisji substancji lotnych (certyfikat EC1 Plus). Nippon Paint zapewni chińskim klientom jak najlepszy dostęp do silikonów, klejów i pianek poliuretanowych firmy Soudal, wykorzystując swoją silną sieć dystrybucji detalicznej. Będzie również realizować szkolenia dotyczące rozwiązań Soudal dla profesjonalistów z branży budowlanej. Przedstawiciele belgijskiego koncernu nie mają wątpliwości, że współpraca ta przyczyni się do głębokiego ugruntowania pozycji Soudal na chińskim rynku. „Jesteśmy dumni ze strategicznego partnerstwa z Nippon Paint. Cenimy te same wartości i przyświecają nam te same długoterminowe cele biznesowe. Solidną podstawą naszej współpracy jest również wzajemny szacunek. Razem zbudujemy naszą przyszłość w Chinach” – podsumowuje Dirk Coorevits, dyrektor zarządzający Soudal Group

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Monika Młynarczyk nowym dyrektorem marketingu w firmie WIŚNIOWSKI Biuro prasowe
2024-05-23 | 10:20

Monika Młynarczyk nowym dyrektorem marketingu w firmie WIŚNIOWSKI

Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze. Monika Młynarczyk związana jest z firmą
Firma 3 na 4 polskie firmy stawiają na zagraniczną ekspansję w cyfrowym wydaniu
2024-05-22 | 13:00

3 na 4 polskie firmy stawiają na zagraniczną ekspansję w cyfrowym wydaniu

75 proc. polskich przedsiębiorstw, jeszcze w tym roku, będzie starało się zwiększyć swoje przychody poprzez sprzedaż online na rynkach zagranicznych. Plany związane z otwarciem
Firma Niezwykła okazja dla start-upów, studentów i innowacyjnych przedsiębiorców. Spot
2024-05-21 | 16:30

Niezwykła okazja dla start-upów, studentów i innowacyjnych przedsiębiorców. Spot

Jak przekształcić biznesplan w biznes – to pytanie, które stawia sobie większość początkujących przedsiębiorców. I choć nie ma na nie jednej odpowiedzi, warto jej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Rozwój zielonego transportu wciąż zablokowany. Główna przyczyna to brak odpowiedniej infrastruktury energetycznej

Ponad połowa sieci napowietrznych i stacji elektroenergetycznych ma powyżej 40 lat. Brak modernizacji infrastruktury energetycznej przekłada się na słabe moce przesyłowe i blokuje rozwój zielonego transportu. Tymczasem według nowych przepisów w 2034 roku 90 proc. wszystkich nowych pojazdów ciężkich rejestrowanych w UE miałyby stanowić te bezemisyjne. – Bez odpowiedniej infrastruktury, zwłaszcza przy transporcie na duże odległości, zielona transformacja w transporcie będzie utrudniona – ocenia Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce.

Handel

Producenci owoców i warzyw: Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea. Dotknie nie tylko rolników, ale też inne grupy społeczne

Rolnicy obawiają się, że unijne regulacje, mające w założeniu chronić klimat, uderzą nie tylko w ich biznes, ale z czasem także w inne grupy społeczne, a entuzjazm związany z ekologicznym podejściem do produkcji rolnej zostanie przygaszony. – Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea – uważa Witold Boguta, prezes zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Jak podkreśla, część Zielonego Ładu to nic nowego, bo pewne jego elementy są wdrażane w Polsce od ponad dwóch dekad.

Infrastruktura

Prezydent Łodzi: Wbrew danym GUS Łódź się zaludnia. Szczególnie przybywa nam młodych osób

Lepsza infrastruktura i mieszkania na wynajem to kluczowe zagadnienia, które znajdują się wśród priorytetów na najbliższe lata. Prezydent Łodzi zapowiada inwestycje i wchodzi w polemikę z danymi GUS, które wskazują, że położone w centrum Polski miasto dramatycznie się wyludnia. Hanna Zdanowska powołuje się na liczby, które sugerują odwrotny trend.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.