Soudal i Nippon Paint China ogłaszają partnerstwo strategiczne
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
22 kwietnia w Szanghaju belgijski koncern Soudal – światowy lider sektora chemii budowlanej – podpisał umowę o partnerstwie strategicznym z czołowym dostawcą materiałów wykończeniowych w Chinach, firmą Nippon Paint. Dzięki efektywnej sieci dystrybucji detalicznej, jaką dysponuje Nippon Paint, pianki poliuretanowe, kleje i masy uszczelniające marki Soudal zostaną wprowadzone na szeroką skalę na rynek chiński.
Chiny należą do najszybciej rozwijających się rynków budowlanych na świecie i co roku notują imponujący wzrost. Belgijski koncern zdecydowanie wzmocnił swoją pozycję w tym kraju w 2011 roku, przejmując markę uszczelniaczy silikonowych LNX od Bluestar Sillicone. Zawarcie długoterminowego partnerstwa strategicznego z Nippon Paint to kolejny ważny krok w kierunku intensyfikacji działań Soudal w Chinach. Nippon Paint jest czołowym chińskim dostawcą materiałów z zakresu wykończenia wnętrz oraz najważniejszym graczem na azjatyckim rynku farb. W 2019 roku wartość wypracowanych przez firmę obrotów wyniosła 7 miliardów USD. Kluczowym filarem sukcesu Nippon Paint jest trafne rozpoznanie potrzeb swoich klientów – stawiają oni wysokie wymagania produktom wykorzystywanym podczas prac wykończeniowych i dekoracyjnych, zwracając szczególną uwagę na takie aspekty, jak niezawodność, wysoka jakość oraz bezpieczeństwo dla zdrowia i środowiska. Oferowane przez Soudal rozwiązania łączą w sobie te zalety. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów, które wyróżniają się wysoką wydajnością, długim terminem przydatności i klasyfikowane są jako materiały budowalne o minimalnej emisji substancji lotnych (certyfikat EC1 Plus). Nippon Paint zapewni chińskim klientom jak najlepszy dostęp do silikonów, klejów i pianek poliuretanowych firmy Soudal, wykorzystując swoją silną sieć dystrybucji detalicznej. Będzie również realizować szkolenia dotyczące rozwiązań Soudal dla profesjonalistów z branży budowlanej. Przedstawiciele belgijskiego koncernu nie mają wątpliwości, że współpraca ta przyczyni się do głębokiego ugruntowania pozycji Soudal na chińskim rynku. „Jesteśmy dumni ze strategicznego partnerstwa z Nippon Paint. Cenimy te same wartości i przyświecają nam te same długoterminowe cele biznesowe. Solidną podstawą naszej współpracy jest również wzajemny szacunek. Razem zbudujemy naszą przyszłość w Chinach” – podsumowuje Dirk Coorevits, dyrektor zarządzający Soudal Group
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.