Komunikaty PR

Soudal i Nippon Paint China ogłaszają partnerstwo strategiczne

2020-04-28  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

22 kwietnia w Szanghaju belgijski koncern Soudal – światowy lider sektora chemii budowlanej – podpisał umowę o partnerstwie strategicznym z czołowym dostawcą materiałów wykończeniowych w Chinach, firmą Nippon Paint. Dzięki efektywnej sieci dystrybucji detalicznej, jaką dysponuje Nippon Paint, pianki poliuretanowe, kleje i masy uszczelniające marki Soudal zostaną wprowadzone na szeroką skalę na rynek chiński.

Chiny należą do najszybciej rozwijających się rynków budowlanych na świecie i co roku notują imponujący wzrost. Belgijski koncern zdecydowanie wzmocnił swoją pozycję w tym kraju w 2011 roku, przejmując markę uszczelniaczy silikonowych LNX od Bluestar Sillicone. Zawarcie długoterminowego partnerstwa strategicznego z Nippon Paint to kolejny ważny krok w kierunku intensyfikacji działań Soudal w Chinach. Nippon Paint jest czołowym chińskim dostawcą materiałów z zakresu wykończenia wnętrz oraz najważniejszym graczem na azjatyckim rynku farb. W 2019 roku wartość wypracowanych przez firmę obrotów wyniosła 7 miliardów USD. Kluczowym filarem sukcesu Nippon Paint jest trafne rozpoznanie potrzeb swoich klientów – stawiają oni wysokie wymagania produktom wykorzystywanym podczas prac wykończeniowych i dekoracyjnych, zwracając szczególną uwagę na takie aspekty, jak niezawodność, wysoka jakość oraz bezpieczeństwo dla zdrowia i środowiska. Oferowane przez Soudal rozwiązania łączą w sobie te zalety. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów, które wyróżniają się wysoką wydajnością, długim terminem przydatności i klasyfikowane są jako materiały budowalne o minimalnej emisji substancji lotnych (certyfikat EC1 Plus). Nippon Paint zapewni chińskim klientom jak najlepszy dostęp do silikonów, klejów i pianek poliuretanowych firmy Soudal, wykorzystując swoją silną sieć dystrybucji detalicznej. Będzie również realizować szkolenia dotyczące rozwiązań Soudal dla profesjonalistów z branży budowlanej. Przedstawiciele belgijskiego koncernu nie mają wątpliwości, że współpraca ta przyczyni się do głębokiego ugruntowania pozycji Soudal na chińskim rynku. „Jesteśmy dumni ze strategicznego partnerstwa z Nippon Paint. Cenimy te same wartości i przyświecają nam te same długoterminowe cele biznesowe. Solidną podstawą naszej współpracy jest również wzajemny szacunek. Razem zbudujemy naszą przyszłość w Chinach” – podsumowuje Dirk Coorevits, dyrektor zarządzający Soudal Group

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.