Komunikaty PR

Spełniamy dziecięce marzenia. O społecznej odpowiedzialności marki Coccodrillo

2022-01-28  |  10:00

Czy w świecie biznesu jest miejsce na empatię i pomaganie? Odpowiedź brzmi: TAK. W dobie coraz większej świadomości klientów CSR przynosi firmom niewątpliwe korzyści, takie jak wzmocnienie wizerunku, poczucie robienia czegoś dobrego i świadomość, że obecność firmy jest wartością dodaną dla społeczności. Czy działania CSR są wpisane również w DNA dziecięcej marki Coccodrillo? 

Idea CSR sprowadza się do angażowania w szeroko rozumiane interesy społeczne, które nie przynoszą  firmie bezpośrednich zysków, natomiast pośrednio dbają o ocenę i zaufanie płynące od klientów i kontrahentów. Dzisiaj powszechne jest przekonanie, że o wartości firmy decyduje nie tylko mierzalny, finansowy zysk, ale też pozytywny wpływ jej podstawowej działalności na społeczeństwo. Firma, która prowadzi działania z zakresu CSR ociepla swój wizerunek i realnie przyczynia się do pomocy potrzebującym, a dzięki temu zostaje w pełni zaangażowanym opiekunem, który wspiera i dba o swoją społeczność. Dlatego coraz więcej wrażliwych społecznie firm, w tym marka Coccodrillo, traktują strategie CSR, jako ważny element swojego modelu biznesowego. 

- Społeczna odpowiedzialność biznesu wpisana jest w DNA naszej marki. Główne przesłanie Coccodrillo brzmi “Kids are Kids”. Zależy nam, aby wszystkie dzieci miały szansę na  pełne przygód, radosne dzieciństwo, dlatego nie możemy przechodzić obojętnie obok ich problemów - tłumaczy Paulina Żaczyk, p.o. kierownika marketingu Coccodrillo.

Współpraca z Fundacją Mam Marzenie

Marka Coccodrillo od 2018 roku wspiera działania Fundacji Mam Marzenie, która najbardziej potrzebującym maluchom oraz ich rodzicom pozwala, choć na chwilę, zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą. W ramach współpracy od 2018 r. Coccodrillo prowadzi sprzedaż specjalnych toreb papierowych, z których dochód trafia na rzecz fundacji, a także kontynuuje akcję “Ubierz Marzenia”. Jakie są jej założenia? Klienci mogą oddawać niepotrzebną, niezniszczoną odzież, obuwie i akcesoria dziecięce do salonów stacjonarnych Coccodrillo, gdzie czekają specjalne pudła w postaci głodnych Ciuchozaurów. Ubrania można przekazać również za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej. Każdy 1 kg  przekazanych ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie. Jak dotąd, podczas akcji zebrano ponad 4500 kg ubrań. 

- Jesteśmy dumni z naszej, trwającej od 2018 roku, współpracy z Fundacją Mam Marzenie, a także z zaangażowania naszych Klientów w prowadzone akcje.  Dzięki ich wsparciu mogliśmy spełnić marzenia wielu niesamowitych dzieci. Do tej pory przekazaliśmy 401 594,95 zł, które trafiły do wspomnianej fundacji i jej podopiecznych - komentuje Paulina Żaczyk. 

#CoccodrilloPomagamy

W 2021 roku marka rozwinęła inicjatywę #Coccodrillopomagamy. Pod tą nazwą realizuje różnorodne akcje CSR, m.in. wprowadziła nową odsłonę kreatywnej, papierowej torby zakupowej, ze sprzedaży której cały dochód przekazywany jest na konto Fundacji Mam Marzenie. Ponadto, Coccodrillo kontynuowało akcję Ubierz Marzenia oraz dwukrotnie wzięło udział w pokazie charytatywnym Gwiazdy Dzieciom. Marka zorganizowała również drugą edycję akcji „Weekend Pełen Marzeń” na rzecz Marysi z Brenna, która zmaga się z najcięższą postacią rdzeniowego zaniku mięśni. Dzięki zakupom zrealizowanym przez klientów w „Weekend Pełen Marzeń” Coccodrillo przekazało na leczenie dziewczynki 52 613, 92 zł.

Wyjątkowe akcje zakupowe

Coccodrillo cyklicznie przygotowuje specjalne akcje zakupowe. Poza zorganizowanym w maju “Weekendem Pełnym Marzeń” marka również w okresie przedświątecznym nie zapomniała o najbardziej potrzebujących. W grudniu, w ramach akcji “Marzenia pod choinkę”, dzięki zakupom Klientów w salonach stacjonarnych i online Coccodrillo przekazało na rzecz Fundacji Mam Marzenie kwotę 31 727,79 zł. 

- To właśnie nasi Klienci w dużej mierze odpowiadają za sukces naszych działań charytatywnych. Wierzymy, że razem możemy więcej, dlatego cieszymy się, że mobilizujemy ich i tak chętnie włączają się w proponowane przez nas aktywności - podsumowuje Paulina Żaczyk.

Wsparcie dla WOŚP

Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowy 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku zebrane środki zostaną przeznaczone na diagnostykę i leczenie wzroku u dzieci. Akcje wspiera również marka Coccodrillo, która przygotowała szereg niezwykle ciekawych licytacji. Wśród wystawionych przedmiotów znajdują się m.in. udział w sesji wizerunkowej, dzień w biurze projektowym, stworzenie własnego wzoru na koszulce czy zestaw modnych ubrań, w wersji dla dziewczynki lub chłopca na każdy dzień tygodnia. Pełna lista charytatywnych aukcji internetowych Coccodrillo znajduje się pod linkiem: https://allegro.pl/charytatywni/wielka-orkiestra-swiatecznej-pomocy/cele/30-final-przejrzyj-na-oczy-2?string=coccodrillo.

- Wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to już dla nas tradycja, dlatego, po raz kolejny z wielką chęcią zaangażowaliśmy się we wsparcie fundacjikomentuje Paulina Żaczyk. - Poza wystawieniem sześciu wyjątkowych aukcji charytatywnych, z których całkowity dochód trafi do potrzebujących dzieci, jak co roku Coccodrillo będzie licytować Złote Serduszko WOŚP. To nasza dziesiąta licytacja, dlatego nie możemy się jej doczekać - dodaje.

W ubiegłym roku Coccodrillo wylicytowało Złote Serduszko za sumę 33 333,00 zł.


Paulina Żaczyk – P.o. Kierownika Sekcji Komunikacji Marketingowej CDRL SA. Od 5 lat pracuje dla CDRL S.A. Współpracę z właścicielem marki Coccodrillo rozpoczęła od stanowiska administracyjnego, poznając strukturę i procesy całej organizacji. Z tą wiedzą zasiliła Dział Marketingu, kształtując swoje kompetencje, koordynując akcje promocyjne i realizując strategię komunikacji marketingowej w ponad 250 salonach Coccodrillo w Polsce. Od roku odpowiada za wizerunek marki Coccodrillo. Ważne są dla niej relacje i praca w zespole. Ceni rodzinną atmosferę w firmie o globalnym zasięgu. Esencją jej pracy jest wartościowa komunikacja. Prywatnie miłośniczka zbierania grzybów i psich wędrówek!

Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.