Spełniamy dziecięce marzenia. O społecznej odpowiedzialności marki Coccodrillo
Czy w świecie biznesu jest miejsce na empatię i pomaganie? Odpowiedź brzmi: TAK. W dobie coraz większej świadomości klientów CSR przynosi firmom niewątpliwe korzyści, takie jak wzmocnienie wizerunku, poczucie robienia czegoś dobrego i świadomość, że obecność firmy jest wartością dodaną dla społeczności. Czy działania CSR są wpisane również w DNA dziecięcej marki Coccodrillo?
Idea CSR sprowadza się do angażowania w szeroko rozumiane interesy społeczne, które nie przynoszą firmie bezpośrednich zysków, natomiast pośrednio dbają o ocenę i zaufanie płynące od klientów i kontrahentów. Dzisiaj powszechne jest przekonanie, że o wartości firmy decyduje nie tylko mierzalny, finansowy zysk, ale też pozytywny wpływ jej podstawowej działalności na społeczeństwo. Firma, która prowadzi działania z zakresu CSR ociepla swój wizerunek i realnie przyczynia się do pomocy potrzebującym, a dzięki temu zostaje w pełni zaangażowanym opiekunem, który wspiera i dba o swoją społeczność. Dlatego coraz więcej wrażliwych społecznie firm, w tym marka Coccodrillo, traktują strategie CSR, jako ważny element swojego modelu biznesowego.
- Społeczna odpowiedzialność biznesu wpisana jest w DNA naszej marki. Główne przesłanie Coccodrillo brzmi “Kids are Kids”. Zależy nam, aby wszystkie dzieci miały szansę na pełne przygód, radosne dzieciństwo, dlatego nie możemy przechodzić obojętnie obok ich problemów - tłumaczy Paulina Żaczyk, p.o. kierownika marketingu Coccodrillo.
Współpraca z Fundacją Mam Marzenie
Marka Coccodrillo od 2018 roku wspiera działania Fundacji Mam Marzenie, która najbardziej potrzebującym maluchom oraz ich rodzicom pozwala, choć na chwilę, zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą. W ramach współpracy od 2018 r. Coccodrillo prowadzi sprzedaż specjalnych toreb papierowych, z których dochód trafia na rzecz fundacji, a także kontynuuje akcję “Ubierz Marzenia”. Jakie są jej założenia? Klienci mogą oddawać niepotrzebną, niezniszczoną odzież, obuwie i akcesoria dziecięce do salonów stacjonarnych Coccodrillo, gdzie czekają specjalne pudła w postaci głodnych Ciuchozaurów. Ubrania można przekazać również za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej. Każdy 1 kg przekazanych ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie. Jak dotąd, podczas akcji zebrano ponad 4500 kg ubrań.
- Jesteśmy dumni z naszej, trwającej od 2018 roku, współpracy z Fundacją Mam Marzenie, a także z zaangażowania naszych Klientów w prowadzone akcje. Dzięki ich wsparciu mogliśmy spełnić marzenia wielu niesamowitych dzieci. Do tej pory przekazaliśmy 401 594,95 zł, które trafiły do wspomnianej fundacji i jej podopiecznych - komentuje Paulina Żaczyk.
#CoccodrilloPomagamy
W 2021 roku marka rozwinęła inicjatywę #Coccodrillopomagamy. Pod tą nazwą realizuje różnorodne akcje CSR, m.in. wprowadziła nową odsłonę kreatywnej, papierowej torby zakupowej, ze sprzedaży której cały dochód przekazywany jest na konto Fundacji Mam Marzenie. Ponadto, Coccodrillo kontynuowało akcję Ubierz Marzenia oraz dwukrotnie wzięło udział w pokazie charytatywnym Gwiazdy Dzieciom. Marka zorganizowała również drugą edycję akcji „Weekend Pełen Marzeń” na rzecz Marysi z Brenna, która zmaga się z najcięższą postacią rdzeniowego zaniku mięśni. Dzięki zakupom zrealizowanym przez klientów w „Weekend Pełen Marzeń” Coccodrillo przekazało na leczenie dziewczynki 52 613, 92 zł.
Wyjątkowe akcje zakupowe
Coccodrillo cyklicznie przygotowuje specjalne akcje zakupowe. Poza zorganizowanym w maju “Weekendem Pełnym Marzeń” marka również w okresie przedświątecznym nie zapomniała o najbardziej potrzebujących. W grudniu, w ramach akcji “Marzenia pod choinkę”, dzięki zakupom Klientów w salonach stacjonarnych i online Coccodrillo przekazało na rzecz Fundacji Mam Marzenie kwotę 31 727,79 zł.
- To właśnie nasi Klienci w dużej mierze odpowiadają za sukces naszych działań charytatywnych. Wierzymy, że razem możemy więcej, dlatego cieszymy się, że mobilizujemy ich i tak chętnie włączają się w proponowane przez nas aktywności - podsumowuje Paulina Żaczyk.
Wsparcie dla WOŚP
Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowy 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku zebrane środki zostaną przeznaczone na diagnostykę i leczenie wzroku u dzieci. Akcje wspiera również marka Coccodrillo, która przygotowała szereg niezwykle ciekawych licytacji. Wśród wystawionych przedmiotów znajdują się m.in. udział w sesji wizerunkowej, dzień w biurze projektowym, stworzenie własnego wzoru na koszulce czy zestaw modnych ubrań, w wersji dla dziewczynki lub chłopca na każdy dzień tygodnia. Pełna lista charytatywnych aukcji internetowych Coccodrillo znajduje się pod linkiem: https://allegro.pl/charytatywni/wielka-orkiestra-swiatecznej-pomocy/cele/30-final-przejrzyj-na-oczy-2?string=coccodrillo.
- Wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to już dla nas tradycja, dlatego, po raz kolejny z wielką chęcią zaangażowaliśmy się we wsparcie fundacji – komentuje Paulina Żaczyk. - Poza wystawieniem sześciu wyjątkowych aukcji charytatywnych, z których całkowity dochód trafi do potrzebujących dzieci, jak co roku Coccodrillo będzie licytować Złote Serduszko WOŚP. To nasza dziesiąta licytacja, dlatego nie możemy się jej doczekać - dodaje.
W ubiegłym roku Coccodrillo wylicytowało Złote Serduszko za sumę 33 333,00 zł.
Paulina Żaczyk – P.o. Kierownika Sekcji Komunikacji Marketingowej CDRL SA. Od 5 lat pracuje dla CDRL S.A. Współpracę z właścicielem marki Coccodrillo rozpoczęła od stanowiska administracyjnego, poznając strukturę i procesy całej organizacji. Z tą wiedzą zasiliła Dział Marketingu, kształtując swoje kompetencje, koordynując akcje promocyjne i realizując strategię komunikacji marketingowej w ponad 250 salonach Coccodrillo w Polsce. Od roku odpowiada za wizerunek marki Coccodrillo. Ważne są dla niej relacje i praca w zespole. Ceni rodzinną atmosferę w firmie o globalnym zasięgu. Esencją jej pracy jest wartościowa komunikacja. Prywatnie miłośniczka zbierania grzybów i psich wędrówek!
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
Prawo
Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą
Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Polski został przyjęty w grudniu przez rząd i trafił już do Sejmu. Nowe przepisy zakładają pełną elektronizację wnioskowania i wydawania zezwoleń na pracę i rezygnację z testu rynku pracy. Niekoniecznie jednak oznacza to większą otwartość na pracowników z zagranicy. – To nie zmiana jakościowa, ale co najwyżej próba sanacji przeciążonego systemu – ocenia dr Michał Szypniewski z kancelarii BKB Baran Książek Bigaj.
IT i technologie
Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii
– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.