Komunikaty PR

Startuje budowa Lidla w Vis à Vis Łódź

2020-08-04  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Nowy najemca Vis à Vis Łódź – Lidl Polska, wybrał Generalnego Wykonawcę inwestycji, odpowiedzialnego za budowę lokalu marki w łódzkim street mall. Wyłoniona w przetargu firma pierwsze prace budowlane rozpocznie na początku sierpnia br. Nowy operator spożywczy wynajął w Vis à Vis Łódź powierzchnię ponad 2 000 mkw. a swoich pierwszych klientów powita zimą 2020/2021.

W związku z całkowicie nową aranżacją powierzchni wynajętej przez dyskont wykonane zostały prace wyburzeniowe, tak by uzyskać stan deweloperski lokalu. Na chwilę obecną zakończył się już etap projektowy, końca dobiegły również wszelkie procedury administracyjne, a inwestycja uzyskała prawomocne pozwolenie na budowę.  Na początku sierpnia Generalny Wykonawca na wynajętej powierzchni rozpocznie roboty budowlane, które potrwają do końca roku. Otwarcie sklepu zaplanowane jest na zimę 2020/2021.

Lidl w Vis à Vis Łódź będzie miał nietypowy charakter, ponieważ stanowić będzie integralną całość pasażu. Do tej pory sklepy pod tym szyldem projektowane były głównie jako odrębne wolnostojące budynki.  Vis à Vis Łódź jest jedną z niewielu lokalizacji w Polsce, gdzie sklep będzie ściśle związany z pasażem handlowym. Do dyspozycji klientów dyskontu oddany zostanie bezpłatny i nieograniczony czasowo parking na 70 miejsc. Sklep posiadać będzie ponadto standardowe elementy wyróżniające całą sieć, czyli piekarnię oraz kultowy ryneczek, na którym zakupić będzie można świeże owoce i warzywa. Nie zabraknie oczywiście produktów od rodzimych dostawców. W sklepie pojawiać się będzie także bogata oferta artykułów przemysłowych.

Vis à Vis Łódź to pasaż handlowy typu convenience o powierzchni ponad 5700 mkw. W ofercie pasażu znajdują się sklepy oraz punkty usługowe m.in. Rossmann, Ziaja, piekarnia Z pieca rodem, Salon Optyczny Twoje Okulary, Biuro Podróży Wakacje.pl, Pepco. W pasażu nie brakuje również restauracji i kawiarni – Dominos Pizza, Fajna Babeczka Cafe oraz siłowni FitFabric.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.