Komunikaty PR

Startuje budowa Lidla w Vis à Vis Łódź

2020-08-04  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Nowy najemca Vis à Vis Łódź – Lidl Polska, wybrał Generalnego Wykonawcę inwestycji, odpowiedzialnego za budowę lokalu marki w łódzkim street mall. Wyłoniona w przetargu firma pierwsze prace budowlane rozpocznie na początku sierpnia br. Nowy operator spożywczy wynajął w Vis à Vis Łódź powierzchnię ponad 2 000 mkw. a swoich pierwszych klientów powita zimą 2020/2021.

W związku z całkowicie nową aranżacją powierzchni wynajętej przez dyskont wykonane zostały prace wyburzeniowe, tak by uzyskać stan deweloperski lokalu. Na chwilę obecną zakończył się już etap projektowy, końca dobiegły również wszelkie procedury administracyjne, a inwestycja uzyskała prawomocne pozwolenie na budowę.  Na początku sierpnia Generalny Wykonawca na wynajętej powierzchni rozpocznie roboty budowlane, które potrwają do końca roku. Otwarcie sklepu zaplanowane jest na zimę 2020/2021.

Lidl w Vis à Vis Łódź będzie miał nietypowy charakter, ponieważ stanowić będzie integralną całość pasażu. Do tej pory sklepy pod tym szyldem projektowane były głównie jako odrębne wolnostojące budynki.  Vis à Vis Łódź jest jedną z niewielu lokalizacji w Polsce, gdzie sklep będzie ściśle związany z pasażem handlowym. Do dyspozycji klientów dyskontu oddany zostanie bezpłatny i nieograniczony czasowo parking na 70 miejsc. Sklep posiadać będzie ponadto standardowe elementy wyróżniające całą sieć, czyli piekarnię oraz kultowy ryneczek, na którym zakupić będzie można świeże owoce i warzywa. Nie zabraknie oczywiście produktów od rodzimych dostawców. W sklepie pojawiać się będzie także bogata oferta artykułów przemysłowych.

Vis à Vis Łódź to pasaż handlowy typu convenience o powierzchni ponad 5700 mkw. W ofercie pasażu znajdują się sklepy oraz punkty usługowe m.in. Rossmann, Ziaja, piekarnia Z pieca rodem, Salon Optyczny Twoje Okulary, Biuro Podróży Wakacje.pl, Pepco. W pasażu nie brakuje również restauracji i kawiarni – Dominos Pizza, Fajna Babeczka Cafe oraz siłowni FitFabric.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.