Komunikaty PR

Sześć nowych kawiarni Green Caffè Nero na dobry początek roku

2023-01-13  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Green Caffè Nero rozpoczyna dynamicznie nowy rok, otwierając cztery kawiarnie w styczniu i kolejne dwie do końca pierwszego kwartału. Dwa nowe lokale pojawiły się w topowych lokalizacjach: m.in. w najwyższym budynku biurowym w Polsce i Unii Europejskiej – Varso Tower w dniu 9 stycznia oraz w jednym z najliczniej odwiedzanych centrów handlowych Galerii Młociny w Warszawie dzień później. Kolejne kawiarnie wkrótce przywitają gości m.in. na Starym Mieście w Krakowie, a także na warszawskiej Woli przy ul. Jana Kazimierza.

Goście cenią sobie zarówno kawę, jak i atmosferę Green Caffè Nero, dlatego plany na nowy rok są ambitne. W listopadzie 2022 r. została otwarta kawiarnia przy ul. Konstruktorskiej w Warszawie, w styczniu 2023 r. otwarte zostaną cztery nowe lokale, a w pierwszym kwartale 2023 będzie ich łącznie aż sześć. Dywersyfikacja lokalizacji Green Caffè Nero jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby gości, którzy doceniają bliskość kawiarni w swoich dzielnicach mieszkaniowych.  

- Okres po pandemii jest dla nas czasem intensywnego poszukiwania nowych lokali. Teraz nadchodzi moment zbierania owoców tej pracy. W listopadzie otworzyliśmy kawiarnię przy ul. Konstruktorskiej, w styczniu otwieramy 4 nowe lokale, a w sumie 6 w pierwszym kwartale 2023. Krótko mówiąc –intensywnie szukamy atrakcyjnych miejsc, w których powstaną nowe kawiarnie. – mówi Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Varso to lokalizacja w samym centrum miasta, najwyższy budynek w Unii Europejskiej, reprezentacyjne lobby pełne zieleni i sztuki oraz taras widokowy ze spektakularnym widokiem – nie mogło nas zabraknąć w takim miejscu. Ale pandemia nauczyła nas, żeby nie ograniczać się do biznesowych centrów miast, dlatego nie zasypiamy gruszek w popiele i dzień później otwieramy kolejną kawiarnię w Galerii Młociny. I nie jest to nasze ostatnie słowo w styczniu!

Wnętrza Green Caffè Nero są znane ze swojego charakterystycznego stylu, bazującego na naturalnych materiałach, takich jak drewno, kamień i metal. W nowych kawiarniach nie zabraknie tych typowych dla sieci szczegółów: w lokalu przy ulicy Jana Kazimierza stanie drewniany bar z ręcznie wykonanymi zdobieniami. W Galerii Młociny natomiast, architekci nawiązali do lokalizacji centrum handlowego, położonego pomiędzy dwoma fortami historycznej Twierdzy Warszawa – Fortem I Bielany i Fortem II Wawrzyszew, nadając barowi kształty zaczerpnięte z tych budowli fortyfikacyjnych.

Nowa kawiarnia przy ul. Jana Kazimierza powita Gości jeszcze w styczniu. Jednocześnie, trwają przygotowania do otwarcia Green Caffè Nero przy ul. Karmelickiej w Krakowie. Piękny lokal położony w zabytkowej części miasta będzie szóstym działającym punktem sieci w mieście. W pierwszym kwartale roku sieć otworzy również kawiarnię w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Pod szyldem Green Caffè Nero działają już 72 kawiarnie w Polsce, a do końca pierwszego kwartału będzie ich 75.

***

O Green Caffè Nero

Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 72 kawiarnie w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.

www.greencaffenero.pl

https://www.facebook.com/greencoffeepl

https://www.instagram.com/greencaffenero_/

 

Filozofia marki

Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.