Komunikaty PR

Sześć nowych kawiarni Green Caffè Nero na dobry początek roku

2023-01-13  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Green Caffè Nero rozpoczyna dynamicznie nowy rok, otwierając cztery kawiarnie w styczniu i kolejne dwie do końca pierwszego kwartału. Dwa nowe lokale pojawiły się w topowych lokalizacjach: m.in. w najwyższym budynku biurowym w Polsce i Unii Europejskiej – Varso Tower w dniu 9 stycznia oraz w jednym z najliczniej odwiedzanych centrów handlowych Galerii Młociny w Warszawie dzień później. Kolejne kawiarnie wkrótce przywitają gości m.in. na Starym Mieście w Krakowie, a także na warszawskiej Woli przy ul. Jana Kazimierza.

Goście cenią sobie zarówno kawę, jak i atmosferę Green Caffè Nero, dlatego plany na nowy rok są ambitne. W listopadzie 2022 r. została otwarta kawiarnia przy ul. Konstruktorskiej w Warszawie, w styczniu 2023 r. otwarte zostaną cztery nowe lokale, a w pierwszym kwartale 2023 będzie ich łącznie aż sześć. Dywersyfikacja lokalizacji Green Caffè Nero jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby gości, którzy doceniają bliskość kawiarni w swoich dzielnicach mieszkaniowych.  

- Okres po pandemii jest dla nas czasem intensywnego poszukiwania nowych lokali. Teraz nadchodzi moment zbierania owoców tej pracy. W listopadzie otworzyliśmy kawiarnię przy ul. Konstruktorskiej, w styczniu otwieramy 4 nowe lokale, a w sumie 6 w pierwszym kwartale 2023. Krótko mówiąc –intensywnie szukamy atrakcyjnych miejsc, w których powstaną nowe kawiarnie. – mówi Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Varso to lokalizacja w samym centrum miasta, najwyższy budynek w Unii Europejskiej, reprezentacyjne lobby pełne zieleni i sztuki oraz taras widokowy ze spektakularnym widokiem – nie mogło nas zabraknąć w takim miejscu. Ale pandemia nauczyła nas, żeby nie ograniczać się do biznesowych centrów miast, dlatego nie zasypiamy gruszek w popiele i dzień później otwieramy kolejną kawiarnię w Galerii Młociny. I nie jest to nasze ostatnie słowo w styczniu!

Wnętrza Green Caffè Nero są znane ze swojego charakterystycznego stylu, bazującego na naturalnych materiałach, takich jak drewno, kamień i metal. W nowych kawiarniach nie zabraknie tych typowych dla sieci szczegółów: w lokalu przy ulicy Jana Kazimierza stanie drewniany bar z ręcznie wykonanymi zdobieniami. W Galerii Młociny natomiast, architekci nawiązali do lokalizacji centrum handlowego, położonego pomiędzy dwoma fortami historycznej Twierdzy Warszawa – Fortem I Bielany i Fortem II Wawrzyszew, nadając barowi kształty zaczerpnięte z tych budowli fortyfikacyjnych.

Nowa kawiarnia przy ul. Jana Kazimierza powita Gości jeszcze w styczniu. Jednocześnie, trwają przygotowania do otwarcia Green Caffè Nero przy ul. Karmelickiej w Krakowie. Piękny lokal położony w zabytkowej części miasta będzie szóstym działającym punktem sieci w mieście. W pierwszym kwartale roku sieć otworzy również kawiarnię w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Pod szyldem Green Caffè Nero działają już 72 kawiarnie w Polsce, a do końca pierwszego kwartału będzie ich 75.

***

O Green Caffè Nero

Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 72 kawiarnie w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.

www.greencaffenero.pl

https://www.facebook.com/greencoffeepl

https://www.instagram.com/greencaffenero_/

 

Filozofia marki

Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.