Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl podsumowuje 2019 rok

2020-02-03  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.23 MB )

Gazela Biznesu, kilka prestiżowych nagród z branży e-commerce, wzrost liczby nowych Klientów o 50% oraz prężna działalność charytatywna – tak w skrócie można podsumować mijający rok w białostockiej księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.

W styczniu 2019 r. firma zatrudniała 185 pracowników, obecnie liczba ta wzrosła do 250. Większa kadra była niezbędna, aby obsłużyć wszystkich nowych Klientów, których przybyło o 50% w stosunku do ubiegłego roku. Nic dziwnego – TaniaKsiazka.pl stała się jedną z najchętniej wybieranych i cieszących się największym zaufaniem księgarni internetowych w Polsce. A potwierdzają to liczne nagrody.  

Nagradzany e-commerce

Laur Opineo, dwa pierwsze miejsca i jedno trzecie w Rankingu Zaufanych Sklepów Ceneo, Konsumencki Lider Jakości, a także Marka Dekady – to tylko niektóre z wyróżnień, jakie w 2019 r. otrzymała białostocka firma. Do tego dochodzą tytuły Gazeli oraz e-Gazeli Biznesu, czyli zaszczytne miejsca w rankingu najprężniej rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce.

– Nagrody, szczególnie te, o których decydują sami Klienci, są dla nas niezwykle cenne. To one w sporej mierze wyznaczają kierunek naszych działań. Uważnie wsłuchujemy się w głos i poznajemy potrzeby konsumentów. Aby im sprostać, musimy nieustannie się rozwijać. Ostatnie lata udowodniły nam, że tylko w ten sposób można w tej trudnej branży odnieść sukces – mówi Radek Puchalski, Dyrektor Handlowy z TaniaKsiazka.pl

Blisko pół miliona złotych na cele charytatywne
Od początku istnienia księgarni ważnym elementem jej funkcjonowania jest także działalność dobroczynna. Do tej pory na rzecz Fundacji Pomóż Im firma przekazała ponad 480 tysięcy złotych.

– Fundacja Pomóż Im opiekuje się maluchami z chorobami nowotworowymi, prowadzi także Białostockie Hospicjum dla Dzieci. Z tą wspaniałą organizacją współpracujemy od prawie siedmiu lat. Ogromnie się cieszymy, że na początku 2020 r. będziemy wspólnie świętować pół miliona złotych zebranych dla potrzebujących dzieci  – mówi Radek Puchalski.

Na tym jednak nie koniec. Jesienią księgarnia zorganizowała Dogówkę, czyli akcję na rzecz schroniska dla zwierząt w Białymstoku. Część kwoty ze sprzedaży “psich tytułów”, czyli książek o domowych pupilach, została przeznaczona na zakup karmy. Dzięki Klientom schronisko otrzymało 140 kg karmy dla przebywających tam zwierząt.

W planach nowe punkty odbioru

Do tej pory księgarnie stacjonarne TaniaKsiazka.pl można było spotkać w pięciu miastach – Białymstoku, Warszawie, Ełku, Grajewie oraz Suwałkach. W 2020 r. sieć punktów odbioru ma się powiększyć o nowe lokalizacje.
– Naszym celem jest nieustanne poszerzanie siatki miejsc, w których można odebrać zamówienie czy po prostu zrobić zakupy – mówi Radek Puchalski – W 2019 r. rozbudowaliśmy księgarnię stacjonarną w Białymstoku. W nowym, powiększonym salonie sprzedaży, oprócz bestsellerowych książek, można kupić także artykuły papiernicze, gry, zabawki czy puzzle. Obserwujemy, że cieszy się on dużym powodzeniem i mamy nadzieję, że ten sukces uda nam się powtórzyć także w innych lokalizacjach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.