Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl Podlaską Marką Konsumentów 2019

2020-09-15  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.3 MB )

TaniaKsiazka.pl zdobyła pierwsze miejsce w głosowaniu internautów i została wybrana Podlaską Marką Konsumentów 2019. “Podlaska Marka” to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się w północno-wschodniej części Polski. Jego organizatorem jest Urząd Marszałkowski.

W sumie w głosowaniu wzięło udział ponad 12 tysięcy osób, z czego ponad 3,5 tysiąca oddało swój głos na TaniaKsiazka.pl. Tym samym białostocka księgarnia internetowa pokonała 26 innych firm i inicjatyw biorących udział konkursie.

– W ciągu kilkunastu lat z małego pomysłu na biznes rozwijanego z kawalerki staliśmy się jednym z największych e-commerców w Polsce, dającym w chwili obecnej stabilną pracę 350 mieszkańcom Białegostoku i okolic. Teraz wszyscy wiedzą, że Podlasie stoi nie tylko piękną naturą i żubrami, ale także e-commercem i książkami – mówił podczas uroczystej gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej właściciel sklepu, Łukasz Kierus, który odebrał wyróżnienie z rąk wicemarszałka Województwa Podlaskiego, Marka Olbrysia. – Chciałbym przede wszystkim podziękować naszym wspaniałym klientom, bo to dzięki nim dostaliśmy ten zaszczytny tytuł. Chciałbym także podziękować mojej żonie, Agnieszce Stankiewicz-Kierus, z którą razem od wielu lat rozwijamy nasz projekt TaniaKsiazka.pl i jeszcze nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Dziękuję także naszym pracownikom, bo to dzięki ich pracy staliśmy się jedną z najchętniej wybieranych księgarni internetowych w Polsce i od teraz z dumą będziemy nosić tytuł Podlaskiej Marki Roku – dodał.  

TaniaKsiazka.pl powstała w 2006 r. i na początku działalności była kilkuosobową firmą. Obecnie marka jest częścią Spółki Glosel i obsługuje ponad 200 tysięcy przesyłek miesięcznie. W jej asortymencie znajdziemy nie tylko książki, ale także gry, zabawki, puzzle i artykuły papiernicze.

Ostatnie lata były dla TaniaKsiazka.pl okresem niezwykle intensywnego rozwoju. Od 2017 r. do teraz sklep trzykrotnie zmieniał siedzibę, aby sprostać rosnącemu zainteresowaniu konsumentów.

W tym roku TaniaKsiazka.pl przeprowadziła się do nowoczesnego magazynu o powierzchni 8 tys. m. kw. Wszystko po to, aby realizować swój nadrzędny cel – wysyłkę jak największej liczby zamówień zamówień tego samego dnia, w którym zostały złożone. Jak wiadomo, szybkość dostarczenia paczki jest dla klientów niezwykle ważna, dlatego białostocki sklep tak intensywnie pracuje nad udoskonalaniem tego procesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.