Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl Podlaską Marką Konsumentów 2019

2020-09-15  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.3 MB )

TaniaKsiazka.pl zdobyła pierwsze miejsce w głosowaniu internautów i została wybrana Podlaską Marką Konsumentów 2019. “Podlaska Marka” to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się w północno-wschodniej części Polski. Jego organizatorem jest Urząd Marszałkowski.

W sumie w głosowaniu wzięło udział ponad 12 tysięcy osób, z czego ponad 3,5 tysiąca oddało swój głos na TaniaKsiazka.pl. Tym samym białostocka księgarnia internetowa pokonała 26 innych firm i inicjatyw biorących udział konkursie.

– W ciągu kilkunastu lat z małego pomysłu na biznes rozwijanego z kawalerki staliśmy się jednym z największych e-commerców w Polsce, dającym w chwili obecnej stabilną pracę 350 mieszkańcom Białegostoku i okolic. Teraz wszyscy wiedzą, że Podlasie stoi nie tylko piękną naturą i żubrami, ale także e-commercem i książkami – mówił podczas uroczystej gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej właściciel sklepu, Łukasz Kierus, który odebrał wyróżnienie z rąk wicemarszałka Województwa Podlaskiego, Marka Olbrysia. – Chciałbym przede wszystkim podziękować naszym wspaniałym klientom, bo to dzięki nim dostaliśmy ten zaszczytny tytuł. Chciałbym także podziękować mojej żonie, Agnieszce Stankiewicz-Kierus, z którą razem od wielu lat rozwijamy nasz projekt TaniaKsiazka.pl i jeszcze nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Dziękuję także naszym pracownikom, bo to dzięki ich pracy staliśmy się jedną z najchętniej wybieranych księgarni internetowych w Polsce i od teraz z dumą będziemy nosić tytuł Podlaskiej Marki Roku – dodał.  

TaniaKsiazka.pl powstała w 2006 r. i na początku działalności była kilkuosobową firmą. Obecnie marka jest częścią Spółki Glosel i obsługuje ponad 200 tysięcy przesyłek miesięcznie. W jej asortymencie znajdziemy nie tylko książki, ale także gry, zabawki, puzzle i artykuły papiernicze.

Ostatnie lata były dla TaniaKsiazka.pl okresem niezwykle intensywnego rozwoju. Od 2017 r. do teraz sklep trzykrotnie zmieniał siedzibę, aby sprostać rosnącemu zainteresowaniu konsumentów.

W tym roku TaniaKsiazka.pl przeprowadziła się do nowoczesnego magazynu o powierzchni 8 tys. m. kw. Wszystko po to, aby realizować swój nadrzędny cel – wysyłkę jak największej liczby zamówień zamówień tego samego dnia, w którym zostały złożone. Jak wiadomo, szybkość dostarczenia paczki jest dla klientów niezwykle ważna, dlatego białostocki sklep tak intensywnie pracuje nad udoskonalaniem tego procesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja! Biuro prasowe
2025-05-22 | 20:00

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

XI edycja dwudniowej konferencji Sustainable Economy Summit rozpocznie się już 27 maja w Holiday Inn Resort Warszawa-Józefów. Wydarzenie, organizowane między innymi pod
Firma Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA
2025-05-16 | 15:00

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Jak wynika ze zaktualizowanego raportu przygotowanego przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) oraz AICPA & CIMA, niemal trzy czwarte największych globalnych firm
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.