Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl Podlaską Marką Konsumentów 2019

2020-09-15  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.3 MB )

TaniaKsiazka.pl zdobyła pierwsze miejsce w głosowaniu internautów i została wybrana Podlaską Marką Konsumentów 2019. “Podlaska Marka” to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się w północno-wschodniej części Polski. Jego organizatorem jest Urząd Marszałkowski.

W sumie w głosowaniu wzięło udział ponad 12 tysięcy osób, z czego ponad 3,5 tysiąca oddało swój głos na TaniaKsiazka.pl. Tym samym białostocka księgarnia internetowa pokonała 26 innych firm i inicjatyw biorących udział konkursie.

– W ciągu kilkunastu lat z małego pomysłu na biznes rozwijanego z kawalerki staliśmy się jednym z największych e-commerców w Polsce, dającym w chwili obecnej stabilną pracę 350 mieszkańcom Białegostoku i okolic. Teraz wszyscy wiedzą, że Podlasie stoi nie tylko piękną naturą i żubrami, ale także e-commercem i książkami – mówił podczas uroczystej gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej właściciel sklepu, Łukasz Kierus, który odebrał wyróżnienie z rąk wicemarszałka Województwa Podlaskiego, Marka Olbrysia. – Chciałbym przede wszystkim podziękować naszym wspaniałym klientom, bo to dzięki nim dostaliśmy ten zaszczytny tytuł. Chciałbym także podziękować mojej żonie, Agnieszce Stankiewicz-Kierus, z którą razem od wielu lat rozwijamy nasz projekt TaniaKsiazka.pl i jeszcze nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Dziękuję także naszym pracownikom, bo to dzięki ich pracy staliśmy się jedną z najchętniej wybieranych księgarni internetowych w Polsce i od teraz z dumą będziemy nosić tytuł Podlaskiej Marki Roku – dodał.  

TaniaKsiazka.pl powstała w 2006 r. i na początku działalności była kilkuosobową firmą. Obecnie marka jest częścią Spółki Glosel i obsługuje ponad 200 tysięcy przesyłek miesięcznie. W jej asortymencie znajdziemy nie tylko książki, ale także gry, zabawki, puzzle i artykuły papiernicze.

Ostatnie lata były dla TaniaKsiazka.pl okresem niezwykle intensywnego rozwoju. Od 2017 r. do teraz sklep trzykrotnie zmieniał siedzibę, aby sprostać rosnącemu zainteresowaniu konsumentów.

W tym roku TaniaKsiazka.pl przeprowadziła się do nowoczesnego magazynu o powierzchni 8 tys. m. kw. Wszystko po to, aby realizować swój nadrzędny cel – wysyłkę jak największej liczby zamówień zamówień tego samego dnia, w którym zostały złożone. Jak wiadomo, szybkość dostarczenia paczki jest dla klientów niezwykle ważna, dlatego białostocki sklep tak intensywnie pracuje nad udoskonalaniem tego procesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.