Komunikaty PR

The White Bear Coffee z kolejną kawiarnią w Białymstoku!

2022-09-19  |  01:00
Biuro prasowe

To już piąty punkt własny sieci the White Bear Coffee w Białymstoku. Nowa kawiarnia otworzyła się przy ul. Liniarskiego, w ścisłym centrum miasta. Można tam spróbować rzemieślniczej kawy, w tym przelewów z segmentu specialty coffee, herbat i sezonowych napojów, słodkości oraz lodów.


Białostockie Miśki rozpędziły się na dobre. Zaledwie w lutym otwarto punkt z kawą na wynos przy ul. Skłodowskiej, a już we wrześniu  the White Bear Coffee zawitało w kolejnej lokalizacji. W sumie kawy od Miśka spróbujemy więc w pięciu miejscach w mieście. A mówiąc ściślej – sześciu, jeśli liczyć samą Palarnię, gdzie przy okazji zakupów, można napić się świetnych naparów – klasycznego espresso, kaw mlecznych czy przelewów.  


– Nasz koncept przypadł do gustu mieszkańcom Białegostoku, zarówno pod względem samej oferty, jak i wystroju oraz atmosfery, którą tworzy Misiek. Docieramy do osób w każdym wieku – od dzieci, które lubią wpadać do nas na lody, przez młodzież, studentów, po osoby dorosłe i starsze. Tworzymy przestrzeń, w której każdy czuje się dobrze. A co cieszy nas najbardziej – kreujemy też coraz większą, kawową społeczność, która docenia wysoką jakość naparów, rzemieślniczy sposób palenia ziaren oraz przelewowe metody parzenia – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci.
 

Oficjalne otwarcie nowej kawiarni odbyło się 3 września. W pierwszych dniach działalności nowego Miśka odwiedziło blisko 1200 osób.


Misiek coraz śmielej rusza w Polskę


The White Bear Coffee to sieć franczyzowa, a kawiarnie pod jej szyldem znajdziemy już w trzech innych miastach Polski – w Giżycku, Ostrowie Wielkopolskim oraz w Suwałkach.


– Nasza franczyza to odpowiedź na potrzeby mniejszych lub średniej wielkości miast, co nie wyklucza większych miast, w których oferta gastronomiczna nie jest tak rozbudowana. Proponujemy partnerom oryginalny koncept, z wysokiej jakości, autorskimi produktami, pakietem szkoleń i zapleczem marketingowym. Doświadczenia obecnych franczyzobiorców pokazują, że the White Bear Coffee świetnie odnajduje się właśnie w takich miejscach. Goście doceniają dobrą kawę, fajny klimat i wysokie standardy obsługi, które idą w parze z miłą i przyjazną atmosferą – przekonuje Urszula Olechno.


Wkrótce kolejne kawiarnie franczyzowe powstaną także w Warszawie, Krakowie, Lublinie oraz Łomży. Franczyzobiorcy są obecnie na etapie poszukiwania odpowiednich lokalizacji.


– Mamy nadzieję jak najszybciej sfinalizować umowy i ruszyć z kolejnymi lokalami jeszcze w tym lub na początku przyszłego roku – podsumowuje Urszula Olechno.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.