Komunikaty PR

The White Bear Coffee z kolejną kawiarnią w Białymstoku!

2022-09-19  |  01:00
Biuro prasowe

To już piąty punkt własny sieci the White Bear Coffee w Białymstoku. Nowa kawiarnia otworzyła się przy ul. Liniarskiego, w ścisłym centrum miasta. Można tam spróbować rzemieślniczej kawy, w tym przelewów z segmentu specialty coffee, herbat i sezonowych napojów, słodkości oraz lodów.


Białostockie Miśki rozpędziły się na dobre. Zaledwie w lutym otwarto punkt z kawą na wynos przy ul. Skłodowskiej, a już we wrześniu  the White Bear Coffee zawitało w kolejnej lokalizacji. W sumie kawy od Miśka spróbujemy więc w pięciu miejscach w mieście. A mówiąc ściślej – sześciu, jeśli liczyć samą Palarnię, gdzie przy okazji zakupów, można napić się świetnych naparów – klasycznego espresso, kaw mlecznych czy przelewów.  


– Nasz koncept przypadł do gustu mieszkańcom Białegostoku, zarówno pod względem samej oferty, jak i wystroju oraz atmosfery, którą tworzy Misiek. Docieramy do osób w każdym wieku – od dzieci, które lubią wpadać do nas na lody, przez młodzież, studentów, po osoby dorosłe i starsze. Tworzymy przestrzeń, w której każdy czuje się dobrze. A co cieszy nas najbardziej – kreujemy też coraz większą, kawową społeczność, która docenia wysoką jakość naparów, rzemieślniczy sposób palenia ziaren oraz przelewowe metody parzenia – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci.
 

Oficjalne otwarcie nowej kawiarni odbyło się 3 września. W pierwszych dniach działalności nowego Miśka odwiedziło blisko 1200 osób.


Misiek coraz śmielej rusza w Polskę


The White Bear Coffee to sieć franczyzowa, a kawiarnie pod jej szyldem znajdziemy już w trzech innych miastach Polski – w Giżycku, Ostrowie Wielkopolskim oraz w Suwałkach.


– Nasza franczyza to odpowiedź na potrzeby mniejszych lub średniej wielkości miast, co nie wyklucza większych miast, w których oferta gastronomiczna nie jest tak rozbudowana. Proponujemy partnerom oryginalny koncept, z wysokiej jakości, autorskimi produktami, pakietem szkoleń i zapleczem marketingowym. Doświadczenia obecnych franczyzobiorców pokazują, że the White Bear Coffee świetnie odnajduje się właśnie w takich miejscach. Goście doceniają dobrą kawę, fajny klimat i wysokie standardy obsługi, które idą w parze z miłą i przyjazną atmosferą – przekonuje Urszula Olechno.


Wkrótce kolejne kawiarnie franczyzowe powstaną także w Warszawie, Krakowie, Lublinie oraz Łomży. Franczyzobiorcy są obecnie na etapie poszukiwania odpowiednich lokalizacji.


– Mamy nadzieję jak najszybciej sfinalizować umowy i ruszyć z kolejnymi lokalami jeszcze w tym lub na początku przyszłego roku – podsumowuje Urszula Olechno.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.