Thermaflex z nowym logo i nową stroną internetową!
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1859200192,w_170,h_95,wo_170,ho_95,r_png,_small.png)
Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Thermaflex od 45 lat dostarcza rozwiązania izolacyjne, które pomagają oszczędzać energię i chronić zasoby naturalne. Firma opracowuje i wdraża wysokiej jakości rozwiązania techniczne w zakresie izolacyjności, ochrony, odporności na uszkodzenia i izolacji akustycznej. Rozwiązania izolacyjne Thermaflex znajdują zastosowanie w sieciach ciepłej i zimnej wody, ogrzewania, chłodzenia powietrza oraz w instalacjach sanitarnych.
Jak mówi Cezary Naliwajek, Sales & Marketing Manager Insulation Europe w firmie Thermaflex: „Zmieniła się specyfika firmy - nie koncentrujemy się na poszczególnych produktach, ale na rozwiązaniach problemów poszczególnych segmentów rynku. Stąd zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa”.
Dotychczasowe logo obrazowało z jednej strony – troskę o ekologię, z drugiej – systemy rurowe, dla których dostarczane były rozwiązania Thermaflex. Nowy logotyp ma za zadanie połączyć dwa filary biznesowe firmy – czyli Flexalen (rury preizolowane) oraz izolację dla instalacji. Niezmienny pozostał natomiast jego główny kolor – jest to zieleń symbolizująca ekologię i dostarczanie rozwiązań przyjaznych środowisku.
- „Rozwijamy się razem z naszymi klientami - słuchamy ich, wyciągamy wnioski i wprowadzamy nowoczesne koncepcje, które rozwiązują problemy wielu branż takich jak HVAC/R, budownictwo, sieci grzewcze i chłodnicze, dostarczanie wody pitnej, przemysł morski czy OEM. Nasze działania obejmują także cały szereg pozostałych segmentów, które grupujemy jako „inne”, ale są one równie ważne – jak na przykład sektor samochodowy, transportu miejskiego czy nawet produkcji elementów placów zabaw.” – mówi Cezary Naliwajek z firmy Thermaflex.
Nowe możliwości
Nowa strona Thermaflex w wersji na PC, tablety oraz urządzenia mobilne w systemach iOS oraz Android posiada zupełnie odświeżony, nowoczesny design. Jest on jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika oraz atrakcyjniejszy wizualnie. Intuicyjnie zaprojektowana, zebrana i podzielona zawartość w zrozumiały sposób zaprasza do współpracy oraz jasno określa rynki, na które firma dostarcza rozwiązania zapewniające efektywność oferowanych usług. Oprócz tego, Thermaflex na bieżąco rozwija działalność oraz wprowadza swoje innowacyjne produkty w różnych zakątkach świata, czego dowodem są liczne newsy z życia firmy w sekcji WIADOMOŚCI.
Własnością Thermaflex jest również sklep internetowy, do którego można łatwo dotrzeć korzystając z głównego menu nowej strony www. Sklep internetowy usprawnia proces realizacji zamówień i gwarantuje dystrybutorom, instalatorom i firmom wykonawczym oraz innym przedstawicielom szeroko pojętej branży budowlanej najwyższą jakość zakupów niezależnie od aktualnej sytuacji epidemicznej. Cieszący się sporą popularnością sklep internetowy Thermaflex umożliwia natychmiastowe złożenie zamówienia, szybką dostawę, a także nieograniczony dostęp do produktów oferowanych przez firmę Thermaflex – otulin i mat izolacyjnych, narzędzi czy kabli grzewczych zapobiegających zamarzaniu wody w rurach.
Strona Thermaflex – dostępna pod adresem www.thermaflex.pl - na bieżąco wzbogacana jest o kolejne artykuły, posty, newsy, moduły oraz studia przypadków. Ten rozwój ma na celu szerokie wsparcie projektantów, kontrahentów, operatorów oraz innych partnerów. Z kolei kanały w serwisach społecznościowych pozwalają na to, by być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i działalnością firmy.
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
![Nowa era w branży imprez firmowych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_32581699,w_211,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.