Komunikaty PR

Thermaflex z nowym logo i nową stroną internetową!

2022-01-04  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Thermaflex od 45 lat dostarcza rozwiązania izolacyjne, które pomagają oszczędzać energię i chronić zasoby naturalne. Firma opracowuje i wdraża wysokiej jakości rozwiązania techniczne w zakresie izolacyjności, ochrony, odporności na uszkodzenia i izolacji akustycznej. Rozwiązania izolacyjne Thermaflex znajdują zastosowanie w sieciach ciepłej i zimnej wody, ogrzewania, chłodzenia powietrza oraz w instalacjach sanitarnych.

Jak mówi Cezary Naliwajek, Sales & Marketing Manager Insulation Europe w firmie Thermaflex: „Zmieniła się specyfika firmy - nie koncentrujemy się na poszczególnych produktach, ale na rozwiązaniach problemów poszczególnych segmentów rynku. Stąd zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa”.

Dotychczasowe logo obrazowało z jednej strony – troskę o ekologię, z drugiej – systemy rurowe, dla których dostarczane były rozwiązania Thermaflex. Nowy logotyp ma za zadanie połączyć dwa filary biznesowe firmy – czyli Flexalen (rury preizolowane) oraz izolację dla instalacji. Niezmienny pozostał natomiast jego główny kolor – jest to zieleń symbolizująca ekologię i dostarczanie rozwiązań przyjaznych środowisku.

- „Rozwijamy się razem z naszymi klientami - słuchamy ich, wyciągamy wnioski i wprowadzamy nowoczesne koncepcje, które rozwiązują problemy wielu branż takich jak HVAC/R, budownictwo, sieci grzewcze i chłodnicze, dostarczanie wody pitnej, przemysł morski czy OEM. Nasze działania obejmują także cały szereg pozostałych segmentów, które grupujemy jako „inne”, ale są one równie ważne –  jak na przykład sektor samochodowy, transportu miejskiego czy nawet produkcji elementów placów zabaw.” – mówi Cezary Naliwajek z firmy Thermaflex.

Nowe możliwości

Nowa strona Thermaflex w wersji na PC, tablety oraz urządzenia mobilne w systemach iOS oraz Android posiada zupełnie odświeżony, nowoczesny design. Jest on jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika oraz atrakcyjniejszy wizualnie. Intuicyjnie zaprojektowana, zebrana i podzielona zawartość w zrozumiały sposób zaprasza do współpracy oraz jasno określa rynki, na które firma dostarcza rozwiązania zapewniające efektywność oferowanych usług. Oprócz tego, Thermaflex na bieżąco rozwija działalność oraz wprowadza swoje innowacyjne produkty w różnych zakątkach świata, czego dowodem są liczne newsy z życia firmy w sekcji WIADOMOŚCI.  

Własnością Thermaflex jest również  sklep internetowy, do którego można łatwo dotrzeć korzystając z głównego menu nowej strony www. Sklep internetowy usprawnia proces realizacji zamówień i gwarantuje dystrybutorom, instalatorom i firmom wykonawczym oraz innym przedstawicielom szeroko pojętej branży budowlanej najwyższą jakość zakupów niezależnie od aktualnej sytuacji epidemicznej. Cieszący się sporą popularnością sklep internetowy Thermaflex umożliwia natychmiastowe złożenie zamówienia, szybką dostawę, a także nieograniczony dostęp do produktów oferowanych przez firmę Thermaflex – otulin i mat izolacyjnych, narzędzi czy kabli grzewczych zapobiegających zamarzaniu wody w rurach.

Strona Thermaflex – dostępna pod adresem www.thermaflex.pl - na bieżąco wzbogacana jest o kolejne artykuły, posty, newsy, moduły oraz studia przypadków. Ten rozwój ma na celu szerokie wsparcie projektantów, kontrahentów, operatorów oraz innych partnerów. Z kolei kanały w serwisach społecznościowych pozwalają na to, by być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i działalnością firmy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.