Thermaflex z nowym logo i nową stroną internetową!

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Thermaflex od 45 lat dostarcza rozwiązania izolacyjne, które pomagają oszczędzać energię i chronić zasoby naturalne. Firma opracowuje i wdraża wysokiej jakości rozwiązania techniczne w zakresie izolacyjności, ochrony, odporności na uszkodzenia i izolacji akustycznej. Rozwiązania izolacyjne Thermaflex znajdują zastosowanie w sieciach ciepłej i zimnej wody, ogrzewania, chłodzenia powietrza oraz w instalacjach sanitarnych.
Jak mówi Cezary Naliwajek, Sales & Marketing Manager Insulation Europe w firmie Thermaflex: „Zmieniła się specyfika firmy - nie koncentrujemy się na poszczególnych produktach, ale na rozwiązaniach problemów poszczególnych segmentów rynku. Stąd zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa”.
Dotychczasowe logo obrazowało z jednej strony – troskę o ekologię, z drugiej – systemy rurowe, dla których dostarczane były rozwiązania Thermaflex. Nowy logotyp ma za zadanie połączyć dwa filary biznesowe firmy – czyli Flexalen (rury preizolowane) oraz izolację dla instalacji. Niezmienny pozostał natomiast jego główny kolor – jest to zieleń symbolizująca ekologię i dostarczanie rozwiązań przyjaznych środowisku.
- „Rozwijamy się razem z naszymi klientami - słuchamy ich, wyciągamy wnioski i wprowadzamy nowoczesne koncepcje, które rozwiązują problemy wielu branż takich jak HVAC/R, budownictwo, sieci grzewcze i chłodnicze, dostarczanie wody pitnej, przemysł morski czy OEM. Nasze działania obejmują także cały szereg pozostałych segmentów, które grupujemy jako „inne”, ale są one równie ważne – jak na przykład sektor samochodowy, transportu miejskiego czy nawet produkcji elementów placów zabaw.” – mówi Cezary Naliwajek z firmy Thermaflex.
Nowe możliwości
Nowa strona Thermaflex w wersji na PC, tablety oraz urządzenia mobilne w systemach iOS oraz Android posiada zupełnie odświeżony, nowoczesny design. Jest on jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika oraz atrakcyjniejszy wizualnie. Intuicyjnie zaprojektowana, zebrana i podzielona zawartość w zrozumiały sposób zaprasza do współpracy oraz jasno określa rynki, na które firma dostarcza rozwiązania zapewniające efektywność oferowanych usług. Oprócz tego, Thermaflex na bieżąco rozwija działalność oraz wprowadza swoje innowacyjne produkty w różnych zakątkach świata, czego dowodem są liczne newsy z życia firmy w sekcji WIADOMOŚCI.
Własnością Thermaflex jest również sklep internetowy, do którego można łatwo dotrzeć korzystając z głównego menu nowej strony www. Sklep internetowy usprawnia proces realizacji zamówień i gwarantuje dystrybutorom, instalatorom i firmom wykonawczym oraz innym przedstawicielom szeroko pojętej branży budowlanej najwyższą jakość zakupów niezależnie od aktualnej sytuacji epidemicznej. Cieszący się sporą popularnością sklep internetowy Thermaflex umożliwia natychmiastowe złożenie zamówienia, szybką dostawę, a także nieograniczony dostęp do produktów oferowanych przez firmę Thermaflex – otulin i mat izolacyjnych, narzędzi czy kabli grzewczych zapobiegających zamarzaniu wody w rurach.
Strona Thermaflex – dostępna pod adresem www.thermaflex.pl - na bieżąco wzbogacana jest o kolejne artykuły, posty, newsy, moduły oraz studia przypadków. Ten rozwój ma na celu szerokie wsparcie projektantów, kontrahentów, operatorów oraz innych partnerów. Z kolei kanały w serwisach społecznościowych pozwalają na to, by być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i działalnością firmy.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.