Tikkurila Polska ponownie wśród Liderów Społecznej Odpowiedzialności
Tikkurila Polska SA
Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com
Już po raz drugi firma Tikkurila Polska SA otrzymała tytuł „Dobra Firma” w Ogólnopolskim Programie Liderzy Społecznej Odpowiedzialności. Program ma na celu wskazanie liderów w zakresie realizacji założeń Biznesu Społecznie Odpowiedzialnego oraz upowszechnianie zasad CSR w działających na terytorium Polski firmach i instytucjach. Tikkurila została doceniona za aktywności w obszarze społecznym i środowiskowym oraz za troskę o well-being pracowników i ich bezpieczeństwo.
„Rok 2020 był pod wieloma względami rokiem szczególnym. Nowe wyzwania, przed którymi stanęliśmy w związku z pandemią, nie osłabiły naszych działań w zakresie realizacji strategii, której jednym z najważniejszych założeń niezmiennie pozostaje zrównoważony rozwój. Otrzymana nagroda i tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności jest uhonorowaniem konsekwencji i skuteczności działań Tikkurila w tym obszarze” - mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager.
Tikkurila jest znana ze swojego zaangażowania w kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Aspekt środowiskowy jest dla Tikkurila szczególne ważny, jest uwzględniany na każdym etapie procesu planowania i budowania łańcucha dostaw, co oznacza to nie tylko wysokiej jakości i ekologiczne produkty, ale także szereg rozwiązań i działań, których celem jest minimalizowanie wpływu fabryki na otoczenie. Firma jest aktywnym i zaangażowanym partnerem w społeczności lokalnej, zarówno poprzez wspieranie licznych inicjatyw zewnętrznych, jak i organizowanie własnych autorskich projektów CSR-owych. Jest docenianym pracodawcą, który w relacjach z pracownikami - najważniejszym elementem kultury organizacyjnej firmy - stawia na otwartość, dialog i wzajemny szacunek.
„Pomimo trudnego roku, Tikkurila po raz drugi znalazła się w prestiżowym gronie firm najbardziej odpowiedzialnych, co pozwoli nam pozyskać jeszcze większe zaufanie pracowników, konsumentów, inwestorów oraz innych interesariuszy” – dodaje Magdalena Olszewska.
Firma kieruje szczególne podziękowania na ręce wszystkich pracowników, którzy w sposób odpowiedzialny wykonują swoją codzienną pracę, wnosząc tym swój wkład w budowanie sukcesu firmy.
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.