Tikkurila Polska ponownie wśród Liderów Społecznej Odpowiedzialności
Tikkurila Polska SA
Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com
Już po raz drugi firma Tikkurila Polska SA otrzymała tytuł „Dobra Firma” w Ogólnopolskim Programie Liderzy Społecznej Odpowiedzialności. Program ma na celu wskazanie liderów w zakresie realizacji założeń Biznesu Społecznie Odpowiedzialnego oraz upowszechnianie zasad CSR w działających na terytorium Polski firmach i instytucjach. Tikkurila została doceniona za aktywności w obszarze społecznym i środowiskowym oraz za troskę o well-being pracowników i ich bezpieczeństwo.
„Rok 2020 był pod wieloma względami rokiem szczególnym. Nowe wyzwania, przed którymi stanęliśmy w związku z pandemią, nie osłabiły naszych działań w zakresie realizacji strategii, której jednym z najważniejszych założeń niezmiennie pozostaje zrównoważony rozwój. Otrzymana nagroda i tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności jest uhonorowaniem konsekwencji i skuteczności działań Tikkurila w tym obszarze” - mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager.
Tikkurila jest znana ze swojego zaangażowania w kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Aspekt środowiskowy jest dla Tikkurila szczególne ważny, jest uwzględniany na każdym etapie procesu planowania i budowania łańcucha dostaw, co oznacza to nie tylko wysokiej jakości i ekologiczne produkty, ale także szereg rozwiązań i działań, których celem jest minimalizowanie wpływu fabryki na otoczenie. Firma jest aktywnym i zaangażowanym partnerem w społeczności lokalnej, zarówno poprzez wspieranie licznych inicjatyw zewnętrznych, jak i organizowanie własnych autorskich projektów CSR-owych. Jest docenianym pracodawcą, który w relacjach z pracownikami - najważniejszym elementem kultury organizacyjnej firmy - stawia na otwartość, dialog i wzajemny szacunek.
„Pomimo trudnego roku, Tikkurila po raz drugi znalazła się w prestiżowym gronie firm najbardziej odpowiedzialnych, co pozwoli nam pozyskać jeszcze większe zaufanie pracowników, konsumentów, inwestorów oraz innych interesariuszy” – dodaje Magdalena Olszewska.
Firma kieruje szczególne podziękowania na ręce wszystkich pracowników, którzy w sposób odpowiedzialny wykonują swoją codzienną pracę, wnosząc tym swój wkład w budowanie sukcesu firmy.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.