Komunikaty PR

Tikkurila Polska ponownie wśród Liderów Społecznej Odpowiedzialności

2021-01-28  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Olszewska
Tikkurila Polska SA

Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com

Już po raz drugi firma Tikkurila Polska SA otrzymała tytuł „Dobra Firma” w Ogólnopolskim Programie Liderzy Społecznej Odpowiedzialności. Program ma na celu wskazanie liderów w zakresie realizacji założeń Biznesu Społecznie Odpowiedzialnego oraz upowszechnianie zasad CSR w działających na terytorium Polski firmach i instytucjach. Tikkurila została doceniona za aktywności w obszarze społecznym i środowiskowym oraz za troskę o well-being pracowników i ich bezpieczeństwo.

„Rok 2020 był pod wieloma względami rokiem szczególnym. Nowe wyzwania, przed którymi stanęliśmy w związku z pandemią, nie osłabiły naszych działań w zakresie realizacji strategii, której jednym z najważniejszych założeń niezmiennie pozostaje zrównoważony rozwój. Otrzymana nagroda i tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności jest uhonorowaniem konsekwencji i skuteczności działań Tikkurila w tym obszarze” - mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager.

Tikkurila jest znana ze swojego zaangażowania w kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Aspekt środowiskowy jest dla Tikkurila szczególne ważny, jest uwzględniany na każdym etapie procesu planowania i budowania łańcucha dostaw, co oznacza to nie tylko wysokiej jakości i ekologiczne produkty, ale także szereg rozwiązań i działań, których celem jest minimalizowanie wpływu fabryki na otoczenie. Firma jest aktywnym i zaangażowanym partnerem w społeczności lokalnej, zarówno poprzez wspieranie licznych inicjatyw zewnętrznych, jak i organizowanie własnych autorskich projektów CSR-owych. Jest docenianym pracodawcą, który w relacjach z pracownikami - najważniejszym elementem kultury organizacyjnej firmy - stawia na otwartość, dialog i wzajemny szacunek.

„Pomimo trudnego roku, Tikkurila po raz drugi znalazła się w prestiżowym gronie firm najbardziej odpowiedzialnych, co pozwoli nam pozyskać jeszcze większe zaufanie pracowników, konsumentów, inwestorów oraz innych interesariuszy” – dodaje Magdalena Olszewska.

Firma kieruje szczególne podziękowania na ręce wszystkich pracowników, którzy w sposób odpowiedzialny wykonują swoją codzienną pracę, wnosząc tym swój wkład w budowanie sukcesu firmy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tikkurila Polska SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.