Tikkurila Polska ponownie wśród Liderów Społecznej Odpowiedzialności
Tikkurila Polska SA
Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com
Już po raz drugi firma Tikkurila Polska SA otrzymała tytuł „Dobra Firma” w Ogólnopolskim Programie Liderzy Społecznej Odpowiedzialności. Program ma na celu wskazanie liderów w zakresie realizacji założeń Biznesu Społecznie Odpowiedzialnego oraz upowszechnianie zasad CSR w działających na terytorium Polski firmach i instytucjach. Tikkurila została doceniona za aktywności w obszarze społecznym i środowiskowym oraz za troskę o well-being pracowników i ich bezpieczeństwo.
„Rok 2020 był pod wieloma względami rokiem szczególnym. Nowe wyzwania, przed którymi stanęliśmy w związku z pandemią, nie osłabiły naszych działań w zakresie realizacji strategii, której jednym z najważniejszych założeń niezmiennie pozostaje zrównoważony rozwój. Otrzymana nagroda i tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności jest uhonorowaniem konsekwencji i skuteczności działań Tikkurila w tym obszarze” - mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager.
Tikkurila jest znana ze swojego zaangażowania w kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Aspekt środowiskowy jest dla Tikkurila szczególne ważny, jest uwzględniany na każdym etapie procesu planowania i budowania łańcucha dostaw, co oznacza to nie tylko wysokiej jakości i ekologiczne produkty, ale także szereg rozwiązań i działań, których celem jest minimalizowanie wpływu fabryki na otoczenie. Firma jest aktywnym i zaangażowanym partnerem w społeczności lokalnej, zarówno poprzez wspieranie licznych inicjatyw zewnętrznych, jak i organizowanie własnych autorskich projektów CSR-owych. Jest docenianym pracodawcą, który w relacjach z pracownikami - najważniejszym elementem kultury organizacyjnej firmy - stawia na otwartość, dialog i wzajemny szacunek.
„Pomimo trudnego roku, Tikkurila po raz drugi znalazła się w prestiżowym gronie firm najbardziej odpowiedzialnych, co pozwoli nam pozyskać jeszcze większe zaufanie pracowników, konsumentów, inwestorów oraz innych interesariuszy” – dodaje Magdalena Olszewska.
Firma kieruje szczególne podziękowania na ręce wszystkich pracowników, którzy w sposób odpowiedzialny wykonują swoją codzienną pracę, wnosząc tym swój wkład w budowanie sukcesu firmy.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.