Tikkurila z tytułem „Budowlanej Firmy Roku 2019”
Tikkurila Polska SA
Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com
Tikkurila Polska S.A. po raz kolejny znalazła się w gronie najlepszych firm w branży budowlanej, a Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu, uhonorowany został tytułem „Osobowość Branży 2019”.
Wręczenie nagród miało miejsce 30 stycznia br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, podczas Gali Builder Awards, uznawanej za najbardziej prestiżowe wydarzenie w branży budowlanej. Była to już XVII edycja tego projektu. W uroczystości wzięli udział przedstawiciele firm i organizacji środowiskowych, właściciele i menedżerowie reprezentujący firmy wykonawcze, producenckie, deweloperskie, doradcze i biura architektoniczne, a także przedstawiciele administracji państwowej i świata nauki, członkowie Rady Naukowej i Programowej „Buildera”. W imieniu Tikkurila Polska nagrody odebrała Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager.
O wyborze laureatów zadecydowała Kapituła złożona z przedstawicieli Redakcji oraz Rady Naukowej „Buildera”, wiodących reprezentantów branży – autorytetów z zakresu architektury i budownictwa reprezentujących najważniejsze uczelnie w kraju i za granicą.
Zwycięskie firmy nagrodzone zostały za dynamiczny rozwój, skuteczność w budowaniu potencjału rynkowego, efektywne zarządzanie oraz innowacyjność. Są także rekomendowane jako godni zaufania partnerzy w biznesie.
Misją programu jest również docenienie menadżerów. Najlepsi z nich zostali wyróżnieni za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej firmy, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw. W tym roku w gronie laureatów znalazł się Remigiusz Skąpski, Prezes Tikkurila Polska SA, który został uhonorowany tytułem „Osobowość Branży 2019”.
„Oba wyróżnienia są dla nas niezmiernie cenne, i przyjmujemy je z ogromną radością” – komentuje otrzymane nagrody Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu Tikkurila Polska SA „Chciałbym przy tym podkreślić, że tak jak tytuł „Budowlanej Firmy Roku” jest wyrazem uznania za osiągnięcia firmy Tikkurila w minionym roku, tak i nagroda „Osobowość Branży 2019”, chociaż przyznana mi personalnie, należy się całemu naszemu zespołowi.
Na czele każdej firmy stoi menadżer-lider, który tą firmą kieruje, ale to Pracownicy, o wspólnych wartościach, ambitnie podchodzący do swoich obowiązków, otwarci na zmiany i odważnie promujący innowacyjne rozwiązania, stanowią o sile firmy.
Rolą każdego menadżera-lidera jest wskazywanie kierunku i motywowanie pracowników, wpieranie ich rozwoju i zawsze, gdy jest taka potrzeba – wspólna walka z przeciwnościami. Bycie liderem to odpowiedzialność za cały zespół, jego spójność i zaangażowanie. To ciężka praca, ale dająca ogrom satysfakcji. Zwłaszcza, gdy się ma taki zespół, jak Tikkurila” – mówi Remigiusz Skąpski. „Dziękuję wszystkim Pracownikom Tikkurila za ich wiarę w firmę, pozytywną energię i nieustanną gotowość do podejmowania nowych wyzwań” – dodaje Prezes Tikkurila Polska SA.
Board Monitor Europe 2024: Rola rad nadzorczych i zarządów w firmach rośnie
Raport podatnika. Co trzeba o nim wiedzieć?
Kwota wolna nie została podniesiona. Tygodniowo upada 3 800 JGD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.