Komunikaty PR

TOKAI COBEX POLSKA DBA O ZDROWIE SWOICH PRACOWNIKÓW

2021-01-22  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

Doskonale zdaje sobie z tego sprawę firma Tokai COBEX Polska, która od stycznia wprowadziła bogaty pakiet medyczny, a także stale usprawnia swoje działania związane z ochroną przed COVID-19.

Troska o zdrowie i bezpieczeństwo, a jednocześnie dobre samopoczucie pracowników jest niezwykle istotnym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw. 

Walka z COVID – 19 od pierwszych dni pandemii
Firma Tokai COBEX Polska niezwykle poważnie podchodzi do kwestii zdrowia swoich pracowników, dlatego już od pierwszych dni pandemii wdrożyła wiele z dostępnych na rynku środków ochrony przed koronawirusem: wprowadzono kamery termowizyjne mierzące temperaturę ciała, zakupiono jonizatory powietrza, regularnie dezynfekowane są pomieszczenia oraz powierzchnie ogólnodostępne, wprowadzono także wysokiej jakości środki ochronne oraz dezynfekujące, czy też mobilne laboratorium wykonujące testy wirusa SARS-CoV-2 dla wszystkich pracowników wymagających diagnozy. Ponadto umożliwiono pracę zdalną we wszystkich obszarach, w których było to wykonalne. Dodatkowo od początku tego roku wszyscy zatrudnieni mogą korzystać z szerokiego wachlarza prywatnej opieki medycznej. 

- Pandemia COVID-19 miała i ma znaczący wpływ na nasze życie, a także na funkcjonowanie naszych zakładów. Od kiedy w Polsce potwierdzono pierwszy przypadek koronawirusa, rozpoczęliśmy kampanię informacyjną, której celem było przekazanie pracownikom jak najbardziej rzetelnych informacji na temat nowego zagrożenia oraz podejmowanych działań w walce z COVID-19. To właśnie dzięki dobrej współpracy i dużemu zaangażowaniu załogi firmy osiągnięto wysoką efektywność w walce z koronawirusem - tłumaczy Marcin Dudzik, Specjalista ds. BHP w Tokai COBEX Polska. 

- Staramy się wspierać naszych pracowników w walce z pandemią, zapewniając im nie tylko najwyższy poziom bezpieczeństwa, ale też wsparcie w profilaktyce zdrowotnej.  Jesteśmy świadomi, że działalność firmy zależy od sprawności osób w niej zatrudnionych. W związku z tym podejmujemy wszelkie niezbędne kroki, aby zapewnić załodze Tokai COBEX Polska komfort i bezpieczeństwo, szczególnie w obecnych czasach walki z koronawirusem – wyjaśnia Beata Rembierz, Dyrektor Personalny w Tokai COBEX Polska.

Bogaty program medyczny

Odpowiedni program medyczny zwiększa komfort pracy i usprawnia proces leczenia, który w dobie pandemii jest wyjątkowo istotny. Dostęp do opieki medycznej to także skuteczna profilaktyka, której efektem jest zwiększenie komfortu psychicznego pracowników oraz ich rodzin - Zagwarantowanie pracownikom odpowiedniej opieki medycznej wynika z potrzeby zapewnienia załodze firmy dostępu do wyspecjalizowanych badań a także konsultacji lekarzy specjalistów. Osoby zatrudnione w przedsiębiorstwie mają dzięki temu m.in. możliwość korzystania  z nieograniczonego spektrum usług medycznych (dla dorosłych i dzieci), a także do szerokiego zakresu badań diagnostycznych. Ponadto pracownicy mają możliwość konsultacji medycznych on-line poprzez stronę lub aplikację dostępną na smartfony – informuje Beata Rembierz. 

Wsparcie psychologiczne
Wartym podkreślenia jest również fakt, że oprócz dbałości o zdrowie i bezpieczeństwo fizyczne, przedsiębiorstwo wprowadziło w ubiegłym roku także możliwość korzystania z porad psychologa. Obecna sytuacja zmieniła życie wszystkich ludzi. Niektórym mogą towarzyszyć silniejsze emocje, wzmożony stres czy też niepokój o najbliższych.

Jak zaznacza Marcin Dudzik porady psychologiczne były najbardziej potrzebne właśnie w okresie wzmożonej zachorowalności na COVID-19, kiedy często na kwarantannie przebywały całe rodziny.
- Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak w obecnych czasach ważna jest równowaga emocjonalna. Zależy nam, aby załoga Tokai COBEX Polska miała dostęp nie tylko do wsparcia medycznego, ale także psychologicznego. To istotne nie tylko dla satysfakcjonujących wyników, ale przede wszystkim dla komfortu pracy oraz odpowiedniej atmosfery – mówi na koniec Specjalista ds. BHP w Tokai COBEX Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.