Komunikaty PR

TOKAI COBEX POLSKA Z DIAMENTEM FORBESA

2021-02-01  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

Taki wynik to nie tylko powód do dumy, ale także dowód odpowiedniej strategii działalności przedsiębiorstwa.

Już po raz trzynasty Bisnode Polska, w porozumieniu z redakcją „Forbesa” przygotowała zestawienie najdynamiczniej rozwijających się polskich przedsiębiorstw. Firmy, które znalazły się na liście otrzymały tytuł Diament Forbesa 2021. Pośród nich pierwsze miejsce w województwie śląskim (firmy o przychodach powyżej 250 mln zł rocznie) zajęła firma Tokai COBEX Polska (604 w kraju).

Nagroda jest wyjątkowa, ponieważ podkreśla znaczenie firmy na rynku krajowym i motywuje do dalszego rozwoju. - Każde wyróżnienie jakie otrzymujemy ogromnie nas cieszy i utwierdza w przekonaniu, że dobrze wykonujemy swoją pracę. Miejsce w rankingu Magazynu Forbes to bez wątpienia ukoronowanie naszego kierunku działań. Każdego dnia staramy się dostosować do potrzeb rynku oraz oczekiwań klientów – wyjaśnia Andrzej Hotloś, Prezes Zarządu Tokai COBEX Polska. Tytuł Diament Forbesa 2021 nie tylko pozwala firmie dołączyć do grona najlepszych przedsiębiorstw na polskim rynku, ale także daje potwierdzenie wiarygodności jako partnera biznesowego. 

Tokai COBEX Polska to globalna marka w zakresie produktów węglowych i grafitowych, która   zwraca szczególną uwagę na swój wpływ na środowisko naturalne, a także na społeczność mieszkającą wokół. Chcąc go jak najbardziej zminimalizować firma sięga po rozwiązania i technologie, które są najnowocześniejsze a jednocześnie będą służyć długie lata. Niedawno, w zakładzie w Nowym Sączu, firma oddała do użytku instalację RTO, czyli nowoczesne urządzenie pozwalające na oczyszczanie gazów technologicznych z lotnych związków organicznych (LZO) jak również benzoalfapirenu (BaP). 

Na koniec warto wspomnieć, że tegoroczna edycja zestawienia zebrała rekordową liczbę aż 15 tysięcy działających w Polsce przedsiębiorstw. W tym roku zaszczytny tytuł Diamentu Forbesa otrzymało 4035 firm. W zestawieniu uwzględniane są przedsiębiorstwa, które w trzech ostatnich latach najdynamiczniej zwiększały swoją wartość. Pozycja opracowana jest na podstawie sprawozdań finansowych za rok obrachunkowy złożony w KRS lub przesłany Bisonde.

***

Tokai COBEX

Tokai COBEX jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji oraz serwisie wysokiej jakości produktów węglowych, takich jak bloki katodowe do termoelektrolizy aluminium oraz wykładziny do wielkich pieców hutniczych. Ponadto produkuje elektrody węglowe oraz masy Soederberga wykorzystywane w procesach wytopu krzemu metalicznego i żelazostopów. Jako producent materiałów węglowych i grafitowych, firma dostarcza produkty wielu zróżnicowanym gałęziom biznesu. Główna siedziba firmy Tokai COBEX znajduje się w Wiesbaden w Niemczech. Firma posiada dwa zakłady produkcyjne w Polsce: w Raciborzu i Nowym Sączu oraz biuro sprzedaży w Pekinie w Chinach.

 

Kontakt:

www.tokaicobex.com

Magdalena Matusik

magdalena.matusik@adventure.media.pl

Adventure Media s.c.

Agencja Public Relations

www.adventure.media.pl

tel.kom. 690 449 064

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.