Komunikaty PR

TOUS będzie zarządzać marką w bezpośredni sposób w Polsce

2020-06-24  |  10:00

TOUS - wiodąca hiszpańska marka biżuterii i akcesoriów w sektorze przystępnych cenowo luksusowych produktów, po dziesięciu latach obecności w Polsce, postanawia rozpocząć bezpośrednie zarządzanie swoimi sklepami i pracownikami w tym kraju w celu umocnienia rozwoju marki w regionie oraz znalezienia się bliżej swoich zespołów, jak i klientów.

Pomimo obecnej niepewności spowodowanej pandemią koronawirusa, TOUS kontynuuje swój plan ekspansji i konsolidacji. W ciągu ostatnich miesięcy firma nieustannie pracowała nad porozumieniem z Oriens Bijou dotyczącym bezpośredniego zarządzania marką w Polsce, pokazując siłę firmy i jej zaangażowanie na rynku wschodnioeuropejskim. 

Dziesięć lat temu firma jubilerska rozpoczęła swoją działalność w Polsce w ramach systemu franczyzowego, za pomocą którego działa również na innych rynkach. Dziesięć lat, w ciągu których marka konsolidowała się stopniowo dzięki zaangażowaniu partnerów, lokalnym talentom całkowicie utożsamiającym się z kulturą korporacyjną firmy oraz ogromnemu przyjęciu marki przez konsumentów. Ze względu na dojrzałość, jaką TOUS osiągnął w Polsce i silny rozwój marki, podjęto decyzję o konsolidacji zaangażowania na tym rynku i o bezpośrednim zarządzaniu całą działalnością.

W porozumieniu Oriens Bijou oraz w ramach naturalnej ewolucji marki w Polsce, zmiana, która wejdzie w życie od 1 czerwca 2020 r., obejmuje włączenie 190 pracowników do zespołów sklepów i zespołów korporacyjnych TOUS, które pracują dla marki, a także 45 sklepów TOUS w 20 polskich miastach, w tym 11 w stolicy - Warszawie.

Bezpośrednie zarządzanie umożliwi konsolidację operacyjnego celu, do którego dąży marka na tym rynku i zastosowanie protokołów, w jeszcze większym możliwie stopniu, w stosunku do klienta docelowego. Niniejsza operacja korporacyjna, która powstała w wyniku porozumienia pomiędzy obiema stronami, zbiega się z pojawieniem się w sklepach nowej kolekcji „Stulecie”, niezwykle wyjątkowej edycji biżuterii i dodatków, którą TOUS stworzył w celu upamiętnienia stulecia swojej historii i która z pewnością zachwyci polskich TOUSlovers.

Oprócz silnej obecności TOUS na terenie kraju, handel elektroniczny w Polsce jest również bardzo istotną działalnością, która odnotowała gwałtowny wzrost w ciągu ostatnich 3 lat, stanowiąc ponad 20% obrotów w kraju. Jest to przykład zaawansowanej wielokanałowości sprzedaży, którą wdrażamy strategicznie na całym świecie i która zyskała jeszcze większą wagę w obecnej sytuacji.

Firma zatrudniła Rafała Światłowskiego na stanowisko Country Managing Director do kierowania tym nowym etapem z biura handlowego na terytorium kraju i raportowania do centrali w Manresie. Rafał jest profesjonalistą z dużym doświadczeniem w firmach z branży, w których kompleksowo zarządzał wszelkimi operacjami biznesowymi, zapewniając doświadczenie w kanale handlu detalicznego i internetowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.