Komunikaty PR

TOUS będzie zarządzać marką w bezpośredni sposób w Polsce

2020-06-24  |  10:00

TOUS - wiodąca hiszpańska marka biżuterii i akcesoriów w sektorze przystępnych cenowo luksusowych produktów, po dziesięciu latach obecności w Polsce, postanawia rozpocząć bezpośrednie zarządzanie swoimi sklepami i pracownikami w tym kraju w celu umocnienia rozwoju marki w regionie oraz znalezienia się bliżej swoich zespołów, jak i klientów.

Pomimo obecnej niepewności spowodowanej pandemią koronawirusa, TOUS kontynuuje swój plan ekspansji i konsolidacji. W ciągu ostatnich miesięcy firma nieustannie pracowała nad porozumieniem z Oriens Bijou dotyczącym bezpośredniego zarządzania marką w Polsce, pokazując siłę firmy i jej zaangażowanie na rynku wschodnioeuropejskim. 

Dziesięć lat temu firma jubilerska rozpoczęła swoją działalność w Polsce w ramach systemu franczyzowego, za pomocą którego działa również na innych rynkach. Dziesięć lat, w ciągu których marka konsolidowała się stopniowo dzięki zaangażowaniu partnerów, lokalnym talentom całkowicie utożsamiającym się z kulturą korporacyjną firmy oraz ogromnemu przyjęciu marki przez konsumentów. Ze względu na dojrzałość, jaką TOUS osiągnął w Polsce i silny rozwój marki, podjęto decyzję o konsolidacji zaangażowania na tym rynku i o bezpośrednim zarządzaniu całą działalnością.

W porozumieniu Oriens Bijou oraz w ramach naturalnej ewolucji marki w Polsce, zmiana, która wejdzie w życie od 1 czerwca 2020 r., obejmuje włączenie 190 pracowników do zespołów sklepów i zespołów korporacyjnych TOUS, które pracują dla marki, a także 45 sklepów TOUS w 20 polskich miastach, w tym 11 w stolicy - Warszawie.

Bezpośrednie zarządzanie umożliwi konsolidację operacyjnego celu, do którego dąży marka na tym rynku i zastosowanie protokołów, w jeszcze większym możliwie stopniu, w stosunku do klienta docelowego. Niniejsza operacja korporacyjna, która powstała w wyniku porozumienia pomiędzy obiema stronami, zbiega się z pojawieniem się w sklepach nowej kolekcji „Stulecie”, niezwykle wyjątkowej edycji biżuterii i dodatków, którą TOUS stworzył w celu upamiętnienia stulecia swojej historii i która z pewnością zachwyci polskich TOUSlovers.

Oprócz silnej obecności TOUS na terenie kraju, handel elektroniczny w Polsce jest również bardzo istotną działalnością, która odnotowała gwałtowny wzrost w ciągu ostatnich 3 lat, stanowiąc ponad 20% obrotów w kraju. Jest to przykład zaawansowanej wielokanałowości sprzedaży, którą wdrażamy strategicznie na całym świecie i która zyskała jeszcze większą wagę w obecnej sytuacji.

Firma zatrudniła Rafała Światłowskiego na stanowisko Country Managing Director do kierowania tym nowym etapem z biura handlowego na terytorium kraju i raportowania do centrali w Manresie. Rafał jest profesjonalistą z dużym doświadczeniem w firmach z branży, w których kompleksowo zarządzał wszelkimi operacjami biznesowymi, zapewniając doświadczenie w kanale handlu detalicznego i internetowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.