TOUS będzie zarządzać marką w bezpośredni sposób w Polsce
TOUS - wiodąca hiszpańska marka biżuterii i akcesoriów w sektorze przystępnych cenowo luksusowych produktów, po dziesięciu latach obecności w Polsce, postanawia rozpocząć bezpośrednie zarządzanie swoimi sklepami i pracownikami w tym kraju w celu umocnienia rozwoju marki w regionie oraz znalezienia się bliżej swoich zespołów, jak i klientów.
Pomimo obecnej niepewności spowodowanej pandemią koronawirusa, TOUS kontynuuje swój plan ekspansji i konsolidacji. W ciągu ostatnich miesięcy firma nieustannie pracowała nad porozumieniem z Oriens Bijou dotyczącym bezpośredniego zarządzania marką w Polsce, pokazując siłę firmy i jej zaangażowanie na rynku wschodnioeuropejskim.
Dziesięć lat temu firma jubilerska rozpoczęła swoją działalność w Polsce w ramach systemu franczyzowego, za pomocą którego działa również na innych rynkach. Dziesięć lat, w ciągu których marka konsolidowała się stopniowo dzięki zaangażowaniu partnerów, lokalnym talentom całkowicie utożsamiającym się z kulturą korporacyjną firmy oraz ogromnemu przyjęciu marki przez konsumentów. Ze względu na dojrzałość, jaką TOUS osiągnął w Polsce i silny rozwój marki, podjęto decyzję o konsolidacji zaangażowania na tym rynku i o bezpośrednim zarządzaniu całą działalnością.
W porozumieniu Oriens Bijou oraz w ramach naturalnej ewolucji marki w Polsce, zmiana, która wejdzie w życie od 1 czerwca 2020 r., obejmuje włączenie 190 pracowników do zespołów sklepów i zespołów korporacyjnych TOUS, które pracują dla marki, a także 45 sklepów TOUS w 20 polskich miastach, w tym 11 w stolicy - Warszawie.
Bezpośrednie zarządzanie umożliwi konsolidację operacyjnego celu, do którego dąży marka na tym rynku i zastosowanie protokołów, w jeszcze większym możliwie stopniu, w stosunku do klienta docelowego. Niniejsza operacja korporacyjna, która powstała w wyniku porozumienia pomiędzy obiema stronami, zbiega się z pojawieniem się w sklepach nowej kolekcji „Stulecie”, niezwykle wyjątkowej edycji biżuterii i dodatków, którą TOUS stworzył w celu upamiętnienia stulecia swojej historii i która z pewnością zachwyci polskich TOUSlovers.
Oprócz silnej obecności TOUS na terenie kraju, handel elektroniczny w Polsce jest również bardzo istotną działalnością, która odnotowała gwałtowny wzrost w ciągu ostatnich 3 lat, stanowiąc ponad 20% obrotów w kraju. Jest to przykład zaawansowanej wielokanałowości sprzedaży, którą wdrażamy strategicznie na całym świecie i która zyskała jeszcze większą wagę w obecnej sytuacji.
Firma zatrudniła Rafała Światłowskiego na stanowisko Country Managing Director do kierowania tym nowym etapem z biura handlowego na terytorium kraju i raportowania do centrali w Manresie. Rafał jest profesjonalistą z dużym doświadczeniem w firmach z branży, w których kompleksowo zarządzał wszelkimi operacjami biznesowymi, zapewniając doświadczenie w kanale handlu detalicznego i internetowego.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.