Komunikaty PR

Tubądzin strategicznym partnerem jednego z największych showroomów w USA

2022-11-14  |  13:40
Biuro prasowe

Blisko 2 tysiące metrów powierzchni wystawienniczej, zachwycający design i bogata ekspozycja najnowszych kolekcji Grupy Tubądzin. W St. Charles, na przedmieściach Chicago, powstała Encore Gallery.

To jeden z największych tego typu obiektów w Stanach Zjednoczonych. Prezentowane są w nim materiały wykończeniowe, w tym płytki ceramiczne oraz wyposażenie kuchni i łazienek. To miejsce, w którym oferowane są produkty premium. Showroom prezentuje oryginalne kolekcje i odróżnia się od konkurencji różnorodnością dostępnych płytek. Encore Gallery przyciąga wyjątkową atmosferą i wspaniale zaaranżowanymi ekspozycjami.

Lokalizacja salonu została wybrana nieprzypadkowo - ta okolica jest położona pośród rezydencjonalnych przedmieść Chicago. Domy, które tu zbudowano, słyną ze świetnego designu. Dla wymagających klientów uważnie dobrano asortyment, stawiając na najwyższą jakość i doskonały design. Dlatego strategicznym partnerem handlowym została Grupa Tubądzin, która w swojej ofercie ma oryginalne kolekcje.

– Od lat stawiamy na design i jakość. Nasza strategia przynosi efekty. Mamy unikalne produkty, które zachwycają klientów w ponad 70 krajach. Cieszę się, że mogliśmy zostać strategicznym parterem Encore Gallery. Ponad połowa ekspozycji to właśnie nasze kolekcje. Oferowane przez nas wzory odzwierciedlają to, co najpiękniejsze w naturze zdobywając duże uznanie wśród amerykańskich architektów, jak i samych klientów końcowych – tłumaczy Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin.

Amerykanie są zachwyceni Monolithami. Płyty wielkoformatowe to obecnie jeden z najgorętszych trendów. Klientów urzekają też kolekcję Macieja Zienia. Płytki ze złotymi zdobieniami dodają rezydencjonalnym wnętrzom ponadczasowego sznytu.

W otwarciu Encore Gallery wzięli udział przedstawiciele władz lokalnych, projektanci, architekci i miłośnicy dobrego designu. Wśród gości był m.in. znany polski sportowiec Andrzej Gołota.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.