Komunikaty PR

Tubądzin strategicznym partnerem jednego z największych showroomów w USA

2022-11-14  |  13:40
Biuro prasowe

Blisko 2 tysiące metrów powierzchni wystawienniczej, zachwycający design i bogata ekspozycja najnowszych kolekcji Grupy Tubądzin. W St. Charles, na przedmieściach Chicago, powstała Encore Gallery.

To jeden z największych tego typu obiektów w Stanach Zjednoczonych. Prezentowane są w nim materiały wykończeniowe, w tym płytki ceramiczne oraz wyposażenie kuchni i łazienek. To miejsce, w którym oferowane są produkty premium. Showroom prezentuje oryginalne kolekcje i odróżnia się od konkurencji różnorodnością dostępnych płytek. Encore Gallery przyciąga wyjątkową atmosferą i wspaniale zaaranżowanymi ekspozycjami.

Lokalizacja salonu została wybrana nieprzypadkowo - ta okolica jest położona pośród rezydencjonalnych przedmieść Chicago. Domy, które tu zbudowano, słyną ze świetnego designu. Dla wymagających klientów uważnie dobrano asortyment, stawiając na najwyższą jakość i doskonały design. Dlatego strategicznym partnerem handlowym została Grupa Tubądzin, która w swojej ofercie ma oryginalne kolekcje.

– Od lat stawiamy na design i jakość. Nasza strategia przynosi efekty. Mamy unikalne produkty, które zachwycają klientów w ponad 70 krajach. Cieszę się, że mogliśmy zostać strategicznym parterem Encore Gallery. Ponad połowa ekspozycji to właśnie nasze kolekcje. Oferowane przez nas wzory odzwierciedlają to, co najpiękniejsze w naturze zdobywając duże uznanie wśród amerykańskich architektów, jak i samych klientów końcowych – tłumaczy Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin.

Amerykanie są zachwyceni Monolithami. Płyty wielkoformatowe to obecnie jeden z najgorętszych trendów. Klientów urzekają też kolekcję Macieja Zienia. Płytki ze złotymi zdobieniami dodają rezydencjonalnym wnętrzom ponadczasowego sznytu.

W otwarciu Encore Gallery wzięli udział przedstawiciele władz lokalnych, projektanci, architekci i miłośnicy dobrego designu. Wśród gości był m.in. znany polski sportowiec Andrzej Gołota.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć