Komunikaty PR

TXM otworzył 50 sklepów w galeriach

2020-05-07  |  14:00

TXM w restrukturyzacji otworzył 50 sklepów w galeriach handlowych. Obecnie w ramach sieci działają wszystkie z 213 placówek, które są w pełni przygotowane do przyjęcia klientów. TXM mocno stawia na wsparcie polskich producentów. W ofercie sieci ponad 50% artykułów pochodzi od krajowych firm. Zarząd Spółki zaznacza, że pomimo otwarcia wszystkich sklepów oraz sprzedaży online spodziewa się spadku liczby klientów. Dlatego oczekuje obniżenia czynszów wynajmowanych powierzchni handlowych.

 

„Uruchomienie całej sieci sprzedaży w połączeniu z dostępnością oferty online pozwala nam zachować ciągłość funkcjonowania firmy, ale także stopniowo odbudowywać dynamikę sprzedaży sprzed pandemii. Jednakże długa droga przed nami. Klienci bardzo ostrożnie podchodzą do zakupów odzieży. Pomimo otwarcia sklepów w galeriach handlowych nadal notujemy istotny spadek wejść Klientów w porównaniu do okresu sprzed pandemii” - powiedział Marcin Łużniak, Wiceprezes Zarządu TXM S.A. w restrukturyzacji. Obecnie wszystkie z 213 sklepów sieci TXM działającej na polskim rynku jest otwartych.

Do momentu wybuchu epidemii z sukcesami realizowaliśmy założony ponad rok temu program restrukturyzacji osiągając kolejne kamienie milowe procesu. Dziś, jak wiele innych firm, stanęliśmy w obliczu dramatycznego spadku przychodów i bez renegocjacji czynszów nie będziemy w stanie zachować skali działalności, pomimo uwolnienia przez rząd kolejnego etapu gospodarki” dodaje Marcin Łużniak.

Pomimo wznowienia pełniej działalności operacyjnej priorytetem Spółki jest stabilizacja płynności oraz utrzymanie ciągłości funkcjonowania TXM. „Towarzyszy nam ostrożny optymizm. Nadal stoimy przed widmem recesji i spadkiem siły nabywczej dużej części konsumentów, dla których dyskonty odzieżowe staną się nowym miejscem zakupów. Dlatego też stawiamy na atrakcyjną ofertę w przystępnej cenie. Uważamy też, że szczególnie teraz patriotyzm lokalny jest ważny. Dlatego postanowiliśmy zwiększyć udział produktów polskich producentów w naszej ofercie do 50%. Produkty rodzimych firm od zawsze były dostępne w TXM i niejednokrotnie przewyższają pod względem jakości towar z zagranicy.” – mówi Agnieszka Smarzyńska, Wiceprezes Zarządu TXM S.A. w restrukturyzacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.