TXM zmienia wizerunek
Spółka TXM w restrukturyzacji, prowadząca siec sklepów z odzieżą damska, męską i dziecięcą, wdraża zmiany w zakresie wizerunku oraz oferty. Pierwszym krokiem jest ujednolicenie identyfikacji wizualnej oraz odświeżenie formy komunikacji z klientami.
Z początkiem marca w ofercie pojawiły się m.in. serie limitowane w bardzo atrakcyjnych cenach. Zmiany mają na celu odbudowanie sprzedaży oraz pozycji rynkowej sieci.
TXM konsekwentnie realizuje plan naprawczy spółki. Poza reorganizacją sieci sprzedaży, kolejnym krokiem do odbudowania pozycji rynkowej jest zmiana wizerunku i wynikające z potrzeb klientów uatrakcyjnienie oferty. W związku z tym TXM wprowadza do sprzedaży gamę produktów porównywalnych pod względem fasonu i jakości z asortymentem sieci modowych, ale w dużo niższych cenach. W ramach oferty w TXM znajdzie się sporo nowości. Jedną z nich jest wprowadzenie tzw. kolekcji limitowanej dla kobiet, które stanowią większą część klientów sieci. Kolekcje limitowane to krótkie serie ubrań zgodnych z obowiązującymi na rynku trendami modowymi, które zyskają także specjalne oznakowanie graficzne. Pierwsza kolekcja limitowana TXM do sklepów trafiła już na początku marca i bazuje na najmodniejszych obecnie kolorach szałwii i koralu, kwiatowych wzorach i zwiewnych krojach.
Nowy asortyment będzie dostępny we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz online na www.txm.pl. Zmiany zostaną zakomunikowane także w gazetce reklamowej, która zyskała nie tylko nowa szatę graficzną, ale także i format. Sieć w ramach refreshingu marki odświeżyła także logo oraz hasło reklamowe: TXM - ZMIENIAMY SIĘ DLA CIEBIE. CIESZ SIĘ MODĄ I OKAZJĄ! Zmiany te widoczne będą również w mediach społecznościowych i na stronie www. W ten sposób Spółka utrzyma spójność w komunikacji z klientami.
- Nowa oferta TXM odpowie na potrzeby klientów, którzy świadomie podążają za modą i jakością, szukając jednocześnie najlepszych okazji cenowych. Dzięki wprowadzonym zmianom chcemy nie tylko przypomnieć się stałym klientom, ale także dotrzeć do nowych kupujących – powiedziała Agnieszka Kudła, Dyrektor Marketingu TXM S.A. w restrukturyzacji. W sprzedaży nie zabraknie również szerokiej gamy asortymentu podstawowego, jak bielizna, czy rajstopy, który cieszy się dużym zainteresowaniem klientów.
Sieć poza zmianami wizualnymi wprowadza także nowe standardy obsługi klientów stając się siecią bardziej aktywną i otwartą. Dzisiejsi klienci przychodzą do sklepu, który lubią i w którym wita ich miła obsługa. Taką siecią chcemy być. Naszymi priorytetami jest bezpośrednia obsługa, uśmiech, doradztwo i przyjazne klientom podejście – dodaje Agnieszka Kudła.
Obecnie w ramach sieci TXM działa w Polsce około 260 sklepów z odzieżą damską, męską i dziecięcą.

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji
Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Polityka
Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.
Ochrona środowiska
Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.