TXM zmienia wizerunek
Tauber Promotion
Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl
Spółka TXM w restrukturyzacji, prowadząca siec sklepów z odzieżą damska, męską i dziecięcą, wdraża zmiany w zakresie wizerunku oraz oferty. Pierwszym krokiem jest ujednolicenie identyfikacji wizualnej oraz odświeżenie formy komunikacji z klientami.
Z początkiem marca w ofercie pojawiły się m.in. serie limitowane w bardzo atrakcyjnych cenach. Zmiany mają na celu odbudowanie sprzedaży oraz pozycji rynkowej sieci.
TXM konsekwentnie realizuje plan naprawczy spółki. Poza reorganizacją sieci sprzedaży, kolejnym krokiem do odbudowania pozycji rynkowej jest zmiana wizerunku i wynikające z potrzeb klientów uatrakcyjnienie oferty. W związku z tym TXM wprowadza do sprzedaży gamę produktów porównywalnych pod względem fasonu i jakości z asortymentem sieci modowych, ale w dużo niższych cenach. W ramach oferty w TXM znajdzie się sporo nowości. Jedną z nich jest wprowadzenie tzw. kolekcji limitowanej dla kobiet, które stanowią większą część klientów sieci. Kolekcje limitowane to krótkie serie ubrań zgodnych z obowiązującymi na rynku trendami modowymi, które zyskają także specjalne oznakowanie graficzne. Pierwsza kolekcja limitowana TXM do sklepów trafiła już na początku marca i bazuje na najmodniejszych obecnie kolorach szałwii i koralu, kwiatowych wzorach i zwiewnych krojach.
Nowy asortyment będzie dostępny we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz online na www.txm.pl. Zmiany zostaną zakomunikowane także w gazetce reklamowej, która zyskała nie tylko nowa szatę graficzną, ale także i format. Sieć w ramach refreshingu marki odświeżyła także logo oraz hasło reklamowe: TXM - ZMIENIAMY SIĘ DLA CIEBIE. CIESZ SIĘ MODĄ I OKAZJĄ! Zmiany te widoczne będą również w mediach społecznościowych i na stronie www. W ten sposób Spółka utrzyma spójność w komunikacji z klientami.
- Nowa oferta TXM odpowie na potrzeby klientów, którzy świadomie podążają za modą i jakością, szukając jednocześnie najlepszych okazji cenowych. Dzięki wprowadzonym zmianom chcemy nie tylko przypomnieć się stałym klientom, ale także dotrzeć do nowych kupujących – powiedziała Agnieszka Kudła, Dyrektor Marketingu TXM S.A. w restrukturyzacji. W sprzedaży nie zabraknie również szerokiej gamy asortymentu podstawowego, jak bielizna, czy rajstopy, który cieszy się dużym zainteresowaniem klientów.
Sieć poza zmianami wizualnymi wprowadza także nowe standardy obsługi klientów stając się siecią bardziej aktywną i otwartą. Dzisiejsi klienci przychodzą do sklepu, który lubią i w którym wita ich miła obsługa. Taką siecią chcemy być. Naszymi priorytetami jest bezpośrednia obsługa, uśmiech, doradztwo i przyjazne klientom podejście – dodaje Agnieszka Kudła.
Obecnie w ramach sieci TXM działa w Polsce około 260 sklepów z odzieżą damską, męską i dziecięcą.
Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.