Unibail-Rodamco-Westfield uruchamia własną agencję mediową: Westfield Rise
Unibail-Rodamco-Westfield (URW), deweloper i operator flagowych obiektów handlowych i lifestyle’owych, uruchamia Westfield Rise, wewnętrzną agencję zajmującą się: sprzedażą mediów, brand experience oraz dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań metrycznych pozwalających wykorzystać wiedzę na temat klientów odwiedzających obiekty handlowe z portfolio URW przy tworzeniu spersonalizowanych kampanii mediowych i eventowych.
Westfield Rise zaoferuje swoim klientom – markom oraz agencjom zajmującym się zakupem mediów, dostęp do platformy URW, łączącej najlepsze w swojej klasie nośniki mediowe, zlokalizowane w 57 centrach handlowych w Europie. Dzięki temu kampanie będą nie tylko innowacyjne, ale też w pełni mierzalne. W ofercie Westfield Rise znajduje się obecnie 1700 cyfrowych billboardów, stanowiących jedną z największych baz tego typu nośników na kontynencie, 170 przestrzeni dedykowanych dla działań z zakresu brand experience, jak również liczne formaty reklamy online.
– Wraz z uruchomieniem Westfield Rise będziemy mogli obsługiwać branżę reklamową i mediową w sposób dostosowany do jej potrzeb. Stworzyliśmy zespół i organizację pracy, która umożliwia nam wspólne działania w ramach jednej platformy. Dzięki temu nasza współpraca z klientami jest długofalowa i opiera się zarówno na mierzalnych rezultatach, jak i rozwiązaniach „szytych na miarę” – opowiada Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer, Unibail-Rodamco-Westfield. – Nasze podejście skoncentrowane na kliencie, a oparte na wiedzy i analizie danych, pozwoli nam obsługiwać marki, agencje i nabywców mediów poprzez realizację atrakcyjnych i spersonalizowanych kampanii offline i online, jak również aktywacji marketingowych, skierowanych do grupy naszych niezwykle zaangażowanych odbiorców, których mamy w każdym z obiektów w naszej sieci.
Dzięki podejściu „jedna platforma, wspólni odbiorcy, te same zasoby”, Westfield Rise oferuje klientom dostęp do jakościowych danych o odbiorcach ich reklam, za pomocą platformy w pełni zgodnej z wymogami RODO. Wolumen osób odwiedzających centra handlowe URW w Europie to 550 milionów osób rocznie oraz 40 mln konsumentów online.
Unibail-Rodamco-Westfield powołało również Candice Mayer-Gillet na stanowisko Dyrektor Zarządzającej Westfield Rise. Candice Mayer-Gillet posiada bogate doświadczenie w pracy w ramach różnych struktur URW, zajmowała się m.in. leasingiem, zarządzaniem operacyjnym i komunikacją w kanale retail media. Dzięki swojej szerokiej wiedzy oraz holistycznemu spojrzeniu, Candice doskonale wie w jaki sposób oferta Westfield Rise powinna odpowiadać na potrzeby klientów, by oferować im to co najlepsze w URW.
Siedziby główne Westfield Rise zlokalizowane będą w Paryżu i w Londynie. Członkowie zespołu, liczącego 50 osób pracować będą w 11 europejskich krajach, w których działa URW. Westfield Rise wykorzystywać będzie nośniki mediowe zlokalizowane we wszystkich 80 obiektach w Europie i USA (w tym 53 flagowych centrach).
Westfield Rise kontynuować będzie także swoją wieloletnią współpracę z klientami takimi, jak Disney, Samsung, Amazon, Clearpay, Netflix i LVMH, jak również partnerami na poziomie regionalnym: Ocean Outdoor, Clear Channel i JCDecaux.
Dodatkowe informacje o Westfield Rise znajdują się na stronie www.WestfieldRise.com.
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Producenci drobiu obawiają się liberalizacji handlu z Mercosurem i Ukrainą. Ostrzegają przed zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego w UE
Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać zagrożeniem dla polskich i europejskich producentów drobiu – ocenia Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Dziś 25 proc. mięsa z piersi kurczaka spożywanego w UE pochodzi z krajów spoza Wspólnoty – ocenia AVEC. Dodatkowy kontyngent z krajów Ameryki Południowej w wysokości 180 tys. t oznacza, że łącznie importowalibyśmy do UE 1,1 mln t mięsa drobiowego. Unijnych producentów niepokoją też stosunki handlowe z Ukrainą.
Prawo
Eksperci apelują o zmiany w konstrukcji podatków od nieruchomości. Danina od wartości byłaby bardziej sprawiedliwa i transparentna
Polska jest jednym z nielicznych unijnych państw, gdzie wysokość podatku od nieruchomości zależy od jej powierzchni, a nie wartości. Dyskusja nad zmianą systemu toczy się w Polsce od kilku dekad, ale hamują ją przede wszystkim obawy społeczne o wzrost daniny. Eksperci jednak przekonują, że podwyżki podatku od nieruchomości nie muszą iść w parze ze zmianą, a nowe rozwiązanie byłoby bardziej sprawiedliwe i z korzyścią dla transparentności rynku oraz samorządów.
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.