Unibail-Rodamco-Westfield uruchamia własną agencję mediową: Westfield Rise
Unibail-Rodamco-Westfield (URW), deweloper i operator flagowych obiektów handlowych i lifestyle’owych, uruchamia Westfield Rise, wewnętrzną agencję zajmującą się: sprzedażą mediów, brand experience oraz dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań metrycznych pozwalających wykorzystać wiedzę na temat klientów odwiedzających obiekty handlowe z portfolio URW przy tworzeniu spersonalizowanych kampanii mediowych i eventowych.
Westfield Rise zaoferuje swoim klientom – markom oraz agencjom zajmującym się zakupem mediów, dostęp do platformy URW, łączącej najlepsze w swojej klasie nośniki mediowe, zlokalizowane w 57 centrach handlowych w Europie. Dzięki temu kampanie będą nie tylko innowacyjne, ale też w pełni mierzalne. W ofercie Westfield Rise znajduje się obecnie 1700 cyfrowych billboardów, stanowiących jedną z największych baz tego typu nośników na kontynencie, 170 przestrzeni dedykowanych dla działań z zakresu brand experience, jak również liczne formaty reklamy online.
– Wraz z uruchomieniem Westfield Rise będziemy mogli obsługiwać branżę reklamową i mediową w sposób dostosowany do jej potrzeb. Stworzyliśmy zespół i organizację pracy, która umożliwia nam wspólne działania w ramach jednej platformy. Dzięki temu nasza współpraca z klientami jest długofalowa i opiera się zarówno na mierzalnych rezultatach, jak i rozwiązaniach „szytych na miarę” – opowiada Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer, Unibail-Rodamco-Westfield. – Nasze podejście skoncentrowane na kliencie, a oparte na wiedzy i analizie danych, pozwoli nam obsługiwać marki, agencje i nabywców mediów poprzez realizację atrakcyjnych i spersonalizowanych kampanii offline i online, jak również aktywacji marketingowych, skierowanych do grupy naszych niezwykle zaangażowanych odbiorców, których mamy w każdym z obiektów w naszej sieci.
Dzięki podejściu „jedna platforma, wspólni odbiorcy, te same zasoby”, Westfield Rise oferuje klientom dostęp do jakościowych danych o odbiorcach ich reklam, za pomocą platformy w pełni zgodnej z wymogami RODO. Wolumen osób odwiedzających centra handlowe URW w Europie to 550 milionów osób rocznie oraz 40 mln konsumentów online.
Unibail-Rodamco-Westfield powołało również Candice Mayer-Gillet na stanowisko Dyrektor Zarządzającej Westfield Rise. Candice Mayer-Gillet posiada bogate doświadczenie w pracy w ramach różnych struktur URW, zajmowała się m.in. leasingiem, zarządzaniem operacyjnym i komunikacją w kanale retail media. Dzięki swojej szerokiej wiedzy oraz holistycznemu spojrzeniu, Candice doskonale wie w jaki sposób oferta Westfield Rise powinna odpowiadać na potrzeby klientów, by oferować im to co najlepsze w URW.
Siedziby główne Westfield Rise zlokalizowane będą w Paryżu i w Londynie. Członkowie zespołu, liczącego 50 osób pracować będą w 11 europejskich krajach, w których działa URW. Westfield Rise wykorzystywać będzie nośniki mediowe zlokalizowane we wszystkich 80 obiektach w Europie i USA (w tym 53 flagowych centrach).
Westfield Rise kontynuować będzie także swoją wieloletnią współpracę z klientami takimi, jak Disney, Samsung, Amazon, Clearpay, Netflix i LVMH, jak również partnerami na poziomie regionalnym: Ocean Outdoor, Clear Channel i JCDecaux.
Dodatkowe informacje o Westfield Rise znajdują się na stronie www.WestfieldRise.com.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.