Vision Express planuje otwarcie nowych salonów w 2022 roku
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
renata.sieron|walk.pl| |renata.sieron|walk.pl
+48 789 443 408
www.walk.pl
Przez ostatnie 12 miesięcy sieć lidera branży optycznej w Polsce powiększyła się o 13 punktów. Sieć liczy już 232 salony pod marką Vision Express oraz 8 salonów pod szyldem Trendy Opticians. W 28. roku swojej działalności w Polsce planuje uruchomić kolejnych kilkanaście salonów sprzedaży i usług medycznych.
Sieć Vision Express działa na polskim rynku od 1994 r. i niezmiennie jej celem jest utrzymanie pozycji lidera w branży optycznej. Rok 2021, przebiegający nadal pod znakiem dużych wyzwań biznesowych z powodu pandemii COVID-19, firma zakończyła z wynikiem 240 salonów, zlokalizowanych w 127 miejscowościach, a na koniec grudnia łączna ich powierzchnia wyniosła ponad 28 tys. m kw.
Strategia rozwoju pozostaje niezmienna – marka jednocześnie debiutuje w mniejszych miejscowościach, jak i stale zwiększa liczbę salonów w miastach, w których jest już obecna. Tylko w ostatnim miesiącu 2021 roku otworzone zostały aż 4 salony: w Augustowie, Legionowie, Chojnicach i Malborku.
Dzięki przyjętej strategii rozwoju przyczyniamy się do poprawy jakości widzenia milionów Polaków. Zapewniamy im profesjonalne badania wzroku, najwyższej jakości korekcję wad, indywidualne dopasowanie okularów i soczewek kontaktowych, a także bogaty asortyment dostępny zarówno stacjonarnie, jak również w sklepie online. W 2021 roku poprzez otwarcia salonów w tych miejscowościach, w których nas do tej pory nie było, mogliśmy dotrzeć do ponad 400 tys. potencjalnych klientów i wesprzeć ich potrzeby – mówi Katarzyna Dąbrowska, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji Vision Express.
Priorytetem Vision Express jest docieranie do jak największej liczby Polaków i dostosowanie oferty do ich bieżących potrzeb. Dlatego też marka rozbudowuje swoją sieć w różnych obszarach. W 2021 intensywnie rozwijała sklep internetowy dając swoim klientom m.in. dostęp do usługi badań wzroku przez Internet. W wybranych salonach otwiera strefy dedykowane najmłodszym posiadaczom okularów, a dla osób powyżej 40. roku życia rozwija m.in. usługę OPTISKAN, która może pomóc w uniknięciu poważnych następstw rozwijających się chorób oczu. W 2021 roku OPTISKAN został uruchomiony w kolejnych 41 salonach Vision Express, dzięki czemu badanie można wykonać już w ponad 150 punktach w całej Polsce. Od początku funkcjonowania usługi, czyli od 2017 roku przy jej pomocy zostało przebadanych ponad 80 tys. pacjentów.
Stale modernizujemy punkty działające już od wielu lat oraz docieramy do miejsc, w których dostęp do profesjonalnych usług optycznych jest niewielki. W tym też celu w ubiegłym roku uruchomiliśmy badania audiowizualne. Usługa jest na razie dostępna w 7 punktach Vision Express, jednak liczymy na jej dalszy rozwój, by móc poprawić dostępność badań wzroku również w tych najmniejszych miejscowościach – dodaje Katarzyna Dąbrowska.
Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji Vision Express wskazuje też, że w 2022 roku marka planuje otworzyć 15 nowych salonów w Polsce, a także relokować kilka z już istniejących do bardziej korzystnych dla klientów lokalizacji. W pierwszym kwartale planowane są otwarcia m.in. w Sanoku, Radomsku, Bydgoszczy i Grodzisku Mazowieckim. Sieć przez 12 najbliższych miesięcy będzie kontynuowała też strategię docierania do tych centrów handlowych i miejsc sprzedaży, w których nie ma dostępu do profesjonalnych usług optycznych.
Każdego dnia dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i wysoką jakość świadczonych im usług. W 2021 pozytywnie przeszliśmy audyt zarządzania jakością, aby uzyskać certyfikat, potwierdzający zgodność naszego systemu zarządzania z normą ISO 13485. To dowód na to, że utrzymujemy jakość produktu i procesu np. obsługi na najwyższym poziomie. Dla naszych klientów to też zapewnienie, że zakupione w Vision Express wyroby medyczne spełniają obecne wymagania prawne – podsumowuje Dąbrowska.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.