Vision Express planuje otwarcie nowych salonów w 2022 roku
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
renata.sieron|walk.pl| |renata.sieron|walk.pl
+48 789 443 408
www.walk.pl
Przez ostatnie 12 miesięcy sieć lidera branży optycznej w Polsce powiększyła się o 13 punktów. Sieć liczy już 232 salony pod marką Vision Express oraz 8 salonów pod szyldem Trendy Opticians. W 28. roku swojej działalności w Polsce planuje uruchomić kolejnych kilkanaście salonów sprzedaży i usług medycznych.
Sieć Vision Express działa na polskim rynku od 1994 r. i niezmiennie jej celem jest utrzymanie pozycji lidera w branży optycznej. Rok 2021, przebiegający nadal pod znakiem dużych wyzwań biznesowych z powodu pandemii COVID-19, firma zakończyła z wynikiem 240 salonów, zlokalizowanych w 127 miejscowościach, a na koniec grudnia łączna ich powierzchnia wyniosła ponad 28 tys. m kw.
Strategia rozwoju pozostaje niezmienna – marka jednocześnie debiutuje w mniejszych miejscowościach, jak i stale zwiększa liczbę salonów w miastach, w których jest już obecna. Tylko w ostatnim miesiącu 2021 roku otworzone zostały aż 4 salony: w Augustowie, Legionowie, Chojnicach i Malborku.
Dzięki przyjętej strategii rozwoju przyczyniamy się do poprawy jakości widzenia milionów Polaków. Zapewniamy im profesjonalne badania wzroku, najwyższej jakości korekcję wad, indywidualne dopasowanie okularów i soczewek kontaktowych, a także bogaty asortyment dostępny zarówno stacjonarnie, jak również w sklepie online. W 2021 roku poprzez otwarcia salonów w tych miejscowościach, w których nas do tej pory nie było, mogliśmy dotrzeć do ponad 400 tys. potencjalnych klientów i wesprzeć ich potrzeby – mówi Katarzyna Dąbrowska, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji Vision Express.
Priorytetem Vision Express jest docieranie do jak największej liczby Polaków i dostosowanie oferty do ich bieżących potrzeb. Dlatego też marka rozbudowuje swoją sieć w różnych obszarach. W 2021 intensywnie rozwijała sklep internetowy dając swoim klientom m.in. dostęp do usługi badań wzroku przez Internet. W wybranych salonach otwiera strefy dedykowane najmłodszym posiadaczom okularów, a dla osób powyżej 40. roku życia rozwija m.in. usługę OPTISKAN, która może pomóc w uniknięciu poważnych następstw rozwijających się chorób oczu. W 2021 roku OPTISKAN został uruchomiony w kolejnych 41 salonach Vision Express, dzięki czemu badanie można wykonać już w ponad 150 punktach w całej Polsce. Od początku funkcjonowania usługi, czyli od 2017 roku przy jej pomocy zostało przebadanych ponad 80 tys. pacjentów.
Stale modernizujemy punkty działające już od wielu lat oraz docieramy do miejsc, w których dostęp do profesjonalnych usług optycznych jest niewielki. W tym też celu w ubiegłym roku uruchomiliśmy badania audiowizualne. Usługa jest na razie dostępna w 7 punktach Vision Express, jednak liczymy na jej dalszy rozwój, by móc poprawić dostępność badań wzroku również w tych najmniejszych miejscowościach – dodaje Katarzyna Dąbrowska.
Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji Vision Express wskazuje też, że w 2022 roku marka planuje otworzyć 15 nowych salonów w Polsce, a także relokować kilka z już istniejących do bardziej korzystnych dla klientów lokalizacji. W pierwszym kwartale planowane są otwarcia m.in. w Sanoku, Radomsku, Bydgoszczy i Grodzisku Mazowieckim. Sieć przez 12 najbliższych miesięcy będzie kontynuowała też strategię docierania do tych centrów handlowych i miejsc sprzedaży, w których nie ma dostępu do profesjonalnych usług optycznych.
Każdego dnia dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i wysoką jakość świadczonych im usług. W 2021 pozytywnie przeszliśmy audyt zarządzania jakością, aby uzyskać certyfikat, potwierdzający zgodność naszego systemu zarządzania z normą ISO 13485. To dowód na to, że utrzymujemy jakość produktu i procesu np. obsługi na najwyższym poziomie. Dla naszych klientów to też zapewnienie, że zakupione w Vision Express wyroby medyczne spełniają obecne wymagania prawne – podsumowuje Dąbrowska.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.