Komunikaty PR

Ważne półroczne KOKU Sushi

2022-07-12  |  01:00
Biuro prasowe

Sieć KOKU Sushi zamyka pierwsze półroczne 2022 sześcioma nowymi restauracjami. “To dla nas bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę obecną sytuację na rynku. Nasza marka rosła podczas pandemii i rozwija się dalej – mimo niesprzyjających warunków” mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci.

Kolejne punkty KOKU Sushi pojawiły się w Warszawie, Krakowie, Chojnie, Suwałkach, Pruszkowie oraz w Białymstoku. W stolicy Podlasia to już czwarty lokal własny pod szyldem sieci, i jako pierwszy w Polsce działający w modelu kuchni centralnej.

– Kuchnia centralna wyposażona jest w najnowocześniejszy sprzęt do robienia sushi. To maszyny do gotowania, studzenia i zaprawiania ryżu, układania go na arkuszach nori, urządzenia do krojenia rolek. Dzięki temu rozwiązaniu jesteśmy w stanie zaopatrzyć pozostałe punkty w mieście, znacznie usprawnić proces gotowania i zwiększyć moce przerobowe kucharzy. A tym samym sprawnie obsłużyć większą liczbę zamówień – tłumaczy Urszula Olechno.

W lutym w Białymstoku odbyła się oficjalna prezentacja kuchni centralnej dla wszystkich zainteresowanych franczyzobiorców.

– To korzystne rozwiązanie dla właścicieli prowadzących więcej niż jedną restaurację w mieście. Pozwala redukować koszty, a także mniejszymi nakładami pracy przygotowywać cateringi, imprezy okolicznościowe, noce sushi czy lunch bufet – przekonuje współwłaścicielka KOKU Sushi.

KOKU nie marnuje!

KOKU Sushi w mijającym półroczu postawiło nie tylko na usprawnienie procesów. Sieć kontynuuje także swoją ekologiczną ewolucję. Po wymianie opakowań na przyjazne dla środowiska wersje, przyszła pora na ograniczenie marnowania żywności. Stąd pomysł na akcję “KOKU nie marnuje”, w ramach której klienci mogą zamawiać specjalne boxy sushi w promocyjnej cenie.

– Każdy box składa się z pełnowartościowych kawałków sushi i przekąsek z lunch bufetu, funkcjonującego w niektórych restauracjach w ciągu dnia. Oferta lunchowa kończy się o godzinie 16, dlatego kwadrans później nasi goście mogą “upolować” swój zestaw sushi. Dzięki temu nie wyrzucamy dobrego jedzenia i zagospodarowujemy nadwyżki, jakie powstają zwykle w ciągu dnia – mówi Urszula Olechno.

KOKU Sushi z nagrodą Restaurant Week

KOKU Sushi ma też na koncie ważne, branżowe wyróżnienie. Białostocka restauracja na Antoniuku zdobyła pierwsze miejsce w Plebiscycie Restaurant Week, a także tytuły: Najlepszy deser oraz Najlepszy debiut.

– To efekt świetnej pracy naszego zespołu. Jesteśmy dumni z ich zaangażowania, kreatywności i konsekwencji w dążeniu do celu. Mamy nadzieję, że ten sukces stanie się inspiracją dla naszych franczyzobiorców i w przyszłym roku w czołówce Plebiscytu znajdą się także inne miasta z restauracjami pod szyldem KOKU Sushi – podsumowuje Urszula Olechno.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.