Komunikaty PR

Wellbeing w Praktyce

2020-02-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Pająk
My Way Media

Długosza
51-162 Wrocław
hello|mywaymedia.pl| |hello|mywaymedia.pl
+48 668 852 426
www.mywaymedia.pl

4 gości specjalnych, 4 bloki tematyczne, przeszło 10 prelegentów i 300 uczestników – te liczby określają jedno z największych tegorocznych wydarzeń dotyczących dobrostanu pracowników. Konferencja Wellbeing w Praktyce to obowiązkowa pozycja w kalendarzu każdego, kto planuje wdrożenie lub usprawnienie wellbeingu w swojej firmie.

 

17 marca w warszawskim Aiport Hotel Okęcie odbędzie się wielka konferencja poświęcona kluczowym zagadnieniom szeroko rozumianego dobrostanu pracowników. To będzie już IV edycja największego tego typu eventu branżowego, który skupia wokół siebie środowisko biznesowe, w szczególności właścicieli i prezesów firm oraz pracowników działów HR, CSR, EB, PR. Wellbeing w Praktyce, jak sama nazwa wskazuje, to konferencja, podczas której omawiane będą cenne doświadczenia ekspertów, praktyczne rady, pouczające case studies, czyli wszelkie kwestie związane z aktywnym działaniem. – Zapewnienie pracownikom dobrego samopoczucia, określane jako wellbeing, staje się obecnie jednym z największych wyzwań, z jakimi muszą zmierzyć się organizacje. Wprowadzenie kultury wellbeingu do organizacji oznacza holistyczne podejście do pracownika i jego potrzeb, postawienie w centrum człowieka, a nie zysk, bo to ludzie, czyli pracownicy ten zysk wypracowują, dlatego na konferencji pokażemy i docenimy organizacje, które świadomie wprowadzają wellbeing do swojej kultury organizacyjnej – tłumaczy Agnieszka Czerkawska, pomysłodawca i współzałożycielka Wellbeing Institute – organizatora konferencji Wellbeing w Praktyce. - To nowe spojrzenie na biznes i wiedzę o zarządzaniu, który nie ogranicza się jedynie do liczb i zarządzania przez excela, a postrzega ludzi w organizacji jako główny kapitałdodaje. Uczestnicy konferencji otrzymają skondensowaną dawkę praktycznej wiedzy, będącej esencją wieloletnich doświadczeń ekspertów. Teoria stanie tu w cieniu praktyki, a konferencja da odpowiedzi na pytania: „Jak?”, „Za pomocą jakich metod/narzędzi?”, „Kim się inspirować?”, „Gdzie szukać niekonwencjonalnych rozwiązań?”. Wellbeing zostanie poruszony od strony strategii, przywództwa, kultury organizacyjnej oraz działań operacyjnych. Do współpracy przy tym projekcie zaproszono doświadczonych praktyków oraz ekspertów w dziedzinie wellbeingu.

Gośćmi specjalnymi konferencji będą Jacek Santorski, Beata Kapcewicz, Andrzej Jeznach oraz Piotr Cieszewski – wielkie nazwiska ze świata biznesu, które poznały wellbeing i świadome przywództwo od podszewki. Grono prelegentów oraz uczestników panelu dyskusyjnego stanowić będą doświadczeni praktycy biznesu, liderzy, przedstawiciele organizacji, którzy podzielą się doświadczeniami z wdrażania wellbeingu i jego wpływu na dobrostan i zdrowie pracowników oraz rozwój organizacji. Swój udział potwierdzili już Agata Pelc, Beata Kuler, Paweł Pałubiński, Anna Podlewska, Katarzyna Szeremeta, Sylwia Bliska oraz Anna Dziadkowiec. To oni podpowiedzą, jak budować wellbeingową kulturę organizacyjną, jak tworzyć skuteczne i angażujące programy wellbeingowe oraz przedstawią najlepsze case studies.

Program konferencji Wellbeing w Praktyce obejmuje 4 bloki wellbeingowe, w ramach których zostaną zaprezentowane najnowsze trendy związane z rynkiem pracownika. Panele dyskusyjne będą okazją do zadania własnych pytań, a networking - do nawiązania cennych relacji. – To doskonała okazja do spotkania w gronie praktyków, którzy nie tylko dzielą się posiadaną wiedzą, ale też chętnie czerpią ją od innych. Myślę, że będzie to swoiste pole wymiany zawodowych doświadczeń, z którego każdy zejdzie jako wygrany, bo uzbrojony w nowe informacje i inspiracje. Coraz częściej przekonuję się, że tego typu wydarzenia są bardzo cenne, przynoszą rzeczywiste korzyści i mają swoje odbicie w działaniach biznesowych. To dobry kierunek, dlatego serdecznie zapraszam na konferencję Wellbeing w Praktyce – mówi Jacek Santorski, psycholog społeczny i psycholog biznesu, gość specjalny konferencji Wellbeing w Praktyce.

 

Termin: 17.03.2020

Miejsce: Airport Hotel Okęcie

ul. Komitetu Obrony Robotników 24
(dawniej ul. 17 Stycznia)
02-148 Warszawa

Program i inne szczegóły dot. konferencji: www.wellbeinginstitute.com.pl/konferencja

Kontakt dla mediów: Agnieszka Pająk, +48 668 852 426, agnieszka.pajak@mywaymedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: My Way Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.