Komunikaty PR

Wellbeing w Praktyce

2020-02-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Pająk
My Way Media

Długosza
51-162 Wrocław
hello|mywaymedia.pl| |hello|mywaymedia.pl
+48 668 852 426
www.mywaymedia.pl

4 gości specjalnych, 4 bloki tematyczne, przeszło 10 prelegentów i 300 uczestników – te liczby określają jedno z największych tegorocznych wydarzeń dotyczących dobrostanu pracowników. Konferencja Wellbeing w Praktyce to obowiązkowa pozycja w kalendarzu każdego, kto planuje wdrożenie lub usprawnienie wellbeingu w swojej firmie.

 

17 marca w warszawskim Aiport Hotel Okęcie odbędzie się wielka konferencja poświęcona kluczowym zagadnieniom szeroko rozumianego dobrostanu pracowników. To będzie już IV edycja największego tego typu eventu branżowego, który skupia wokół siebie środowisko biznesowe, w szczególności właścicieli i prezesów firm oraz pracowników działów HR, CSR, EB, PR. Wellbeing w Praktyce, jak sama nazwa wskazuje, to konferencja, podczas której omawiane będą cenne doświadczenia ekspertów, praktyczne rady, pouczające case studies, czyli wszelkie kwestie związane z aktywnym działaniem. – Zapewnienie pracownikom dobrego samopoczucia, określane jako wellbeing, staje się obecnie jednym z największych wyzwań, z jakimi muszą zmierzyć się organizacje. Wprowadzenie kultury wellbeingu do organizacji oznacza holistyczne podejście do pracownika i jego potrzeb, postawienie w centrum człowieka, a nie zysk, bo to ludzie, czyli pracownicy ten zysk wypracowują, dlatego na konferencji pokażemy i docenimy organizacje, które świadomie wprowadzają wellbeing do swojej kultury organizacyjnej – tłumaczy Agnieszka Czerkawska, pomysłodawca i współzałożycielka Wellbeing Institute – organizatora konferencji Wellbeing w Praktyce. - To nowe spojrzenie na biznes i wiedzę o zarządzaniu, który nie ogranicza się jedynie do liczb i zarządzania przez excela, a postrzega ludzi w organizacji jako główny kapitałdodaje. Uczestnicy konferencji otrzymają skondensowaną dawkę praktycznej wiedzy, będącej esencją wieloletnich doświadczeń ekspertów. Teoria stanie tu w cieniu praktyki, a konferencja da odpowiedzi na pytania: „Jak?”, „Za pomocą jakich metod/narzędzi?”, „Kim się inspirować?”, „Gdzie szukać niekonwencjonalnych rozwiązań?”. Wellbeing zostanie poruszony od strony strategii, przywództwa, kultury organizacyjnej oraz działań operacyjnych. Do współpracy przy tym projekcie zaproszono doświadczonych praktyków oraz ekspertów w dziedzinie wellbeingu.

Gośćmi specjalnymi konferencji będą Jacek Santorski, Beata Kapcewicz, Andrzej Jeznach oraz Piotr Cieszewski – wielkie nazwiska ze świata biznesu, które poznały wellbeing i świadome przywództwo od podszewki. Grono prelegentów oraz uczestników panelu dyskusyjnego stanowić będą doświadczeni praktycy biznesu, liderzy, przedstawiciele organizacji, którzy podzielą się doświadczeniami z wdrażania wellbeingu i jego wpływu na dobrostan i zdrowie pracowników oraz rozwój organizacji. Swój udział potwierdzili już Agata Pelc, Beata Kuler, Paweł Pałubiński, Anna Podlewska, Katarzyna Szeremeta, Sylwia Bliska oraz Anna Dziadkowiec. To oni podpowiedzą, jak budować wellbeingową kulturę organizacyjną, jak tworzyć skuteczne i angażujące programy wellbeingowe oraz przedstawią najlepsze case studies.

Program konferencji Wellbeing w Praktyce obejmuje 4 bloki wellbeingowe, w ramach których zostaną zaprezentowane najnowsze trendy związane z rynkiem pracownika. Panele dyskusyjne będą okazją do zadania własnych pytań, a networking - do nawiązania cennych relacji. – To doskonała okazja do spotkania w gronie praktyków, którzy nie tylko dzielą się posiadaną wiedzą, ale też chętnie czerpią ją od innych. Myślę, że będzie to swoiste pole wymiany zawodowych doświadczeń, z którego każdy zejdzie jako wygrany, bo uzbrojony w nowe informacje i inspiracje. Coraz częściej przekonuję się, że tego typu wydarzenia są bardzo cenne, przynoszą rzeczywiste korzyści i mają swoje odbicie w działaniach biznesowych. To dobry kierunek, dlatego serdecznie zapraszam na konferencję Wellbeing w Praktyce – mówi Jacek Santorski, psycholog społeczny i psycholog biznesu, gość specjalny konferencji Wellbeing w Praktyce.

 

Termin: 17.03.2020

Miejsce: Airport Hotel Okęcie

ul. Komitetu Obrony Robotników 24
(dawniej ul. 17 Stycznia)
02-148 Warszawa

Program i inne szczegóły dot. konferencji: www.wellbeinginstitute.com.pl/konferencja

Kontakt dla mediów: Agnieszka Pająk, +48 668 852 426, agnieszka.pajak@mywaymedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Uroczyste Obchody Dnia Strażaka w firmie WIŚNIOWSKI Biuro prasowe
2024-05-20 | 15:55

Uroczyste Obchody Dnia Strażaka w firmie WIŚNIOWSKI

W miniony weekend, tj. 18 maja 2024, odbyły się Wojewódzkie Obchody Dnia Strażaka połączone z 150-leciem Nowosądeckiej Straży Pożarnej oraz 25-leciem Oddziału Powiatowego ZOSP RP.
Firma When U Buy – jedna aplikacja, by zarządzać wszystkimi zakupami online
2024-05-20 | 01:00

When U Buy – jedna aplikacja, by zarządzać wszystkimi zakupami online

Wygoda, oszczędność czasu i lepsza kontrola nad zakupami – gdy coraz więcej kupujemy online, potrzebujemy wygodnego narzędzia do zarządzania procesem zakupów, by nie musieć
Firma Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ
2024-05-16 | 01:00

Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ

W czwartek, 23 maja br. nastąpi oficjalne otwarcie nowego zakładu produkcji nawozów dolistnych foliQ w Aleksandrowie Kujawskim. To kluczowa inwestycja dla Agrii Polska, która

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.