Wellbeing w Praktyce
My Way Media
Długosza
51-162 Wrocław
hello|mywaymedia.pl| |hello|mywaymedia.pl
+48 668 852 426
www.mywaymedia.pl
4 gości specjalnych, 4 bloki tematyczne, przeszło 10 prelegentów i 300 uczestników – te liczby określają jedno z największych tegorocznych wydarzeń dotyczących dobrostanu pracowników. Konferencja Wellbeing w Praktyce to obowiązkowa pozycja w kalendarzu każdego, kto planuje wdrożenie lub usprawnienie wellbeingu w swojej firmie.
17 marca w warszawskim Aiport Hotel Okęcie odbędzie się wielka konferencja poświęcona kluczowym zagadnieniom szeroko rozumianego dobrostanu pracowników. To będzie już IV edycja największego tego typu eventu branżowego, który skupia wokół siebie środowisko biznesowe, w szczególności właścicieli i prezesów firm oraz pracowników działów HR, CSR, EB, PR. Wellbeing w Praktyce, jak sama nazwa wskazuje, to konferencja, podczas której omawiane będą cenne doświadczenia ekspertów, praktyczne rady, pouczające case studies, czyli wszelkie kwestie związane z aktywnym działaniem. – Zapewnienie pracownikom dobrego samopoczucia, określane jako wellbeing, staje się obecnie jednym z największych wyzwań, z jakimi muszą zmierzyć się organizacje. Wprowadzenie kultury wellbeingu do organizacji oznacza holistyczne podejście do pracownika i jego potrzeb, postawienie w centrum człowieka, a nie zysk, bo to ludzie, czyli pracownicy ten zysk wypracowują, dlatego na konferencji pokażemy i docenimy organizacje, które świadomie wprowadzają wellbeing do swojej kultury organizacyjnej – tłumaczy Agnieszka Czerkawska, pomysłodawca i współzałożycielka Wellbeing Institute – organizatora konferencji Wellbeing w Praktyce. - To nowe spojrzenie na biznes i wiedzę o zarządzaniu, który nie ogranicza się jedynie do liczb i zarządzania przez excela, a postrzega ludzi w organizacji jako główny kapitał – dodaje. Uczestnicy konferencji otrzymają skondensowaną dawkę praktycznej wiedzy, będącej esencją wieloletnich doświadczeń ekspertów. Teoria stanie tu w cieniu praktyki, a konferencja da odpowiedzi na pytania: „Jak?”, „Za pomocą jakich metod/narzędzi?”, „Kim się inspirować?”, „Gdzie szukać niekonwencjonalnych rozwiązań?”. Wellbeing zostanie poruszony od strony strategii, przywództwa, kultury organizacyjnej oraz działań operacyjnych. Do współpracy przy tym projekcie zaproszono doświadczonych praktyków oraz ekspertów w dziedzinie wellbeingu.
Gośćmi specjalnymi konferencji będą Jacek Santorski, Beata Kapcewicz, Andrzej Jeznach oraz Piotr Cieszewski – wielkie nazwiska ze świata biznesu, które poznały wellbeing i świadome przywództwo od podszewki. Grono prelegentów oraz uczestników panelu dyskusyjnego stanowić będą doświadczeni praktycy biznesu, liderzy, przedstawiciele organizacji, którzy podzielą się doświadczeniami z wdrażania wellbeingu i jego wpływu na dobrostan i zdrowie pracowników oraz rozwój organizacji. Swój udział potwierdzili już Agata Pelc, Beata Kuler, Paweł Pałubiński, Anna Podlewska, Katarzyna Szeremeta, Sylwia Bliska oraz Anna Dziadkowiec. To oni podpowiedzą, jak budować wellbeingową kulturę organizacyjną, jak tworzyć skuteczne i angażujące programy wellbeingowe oraz przedstawią najlepsze case studies.
Program konferencji Wellbeing w Praktyce obejmuje 4 bloki wellbeingowe, w ramach których zostaną zaprezentowane najnowsze trendy związane z rynkiem pracownika. Panele dyskusyjne będą okazją do zadania własnych pytań, a networking - do nawiązania cennych relacji. – To doskonała okazja do spotkania w gronie praktyków, którzy nie tylko dzielą się posiadaną wiedzą, ale też chętnie czerpią ją od innych. Myślę, że będzie to swoiste pole wymiany zawodowych doświadczeń, z którego każdy zejdzie jako wygrany, bo uzbrojony w nowe informacje i inspiracje. Coraz częściej przekonuję się, że tego typu wydarzenia są bardzo cenne, przynoszą rzeczywiste korzyści i mają swoje odbicie w działaniach biznesowych. To dobry kierunek, dlatego serdecznie zapraszam na konferencję Wellbeing w Praktyce – mówi Jacek Santorski, psycholog społeczny i psycholog biznesu, gość specjalny konferencji Wellbeing w Praktyce.
Termin: 17.03.2020
Miejsce: Airport Hotel Okęcie
ul. Komitetu Obrony Robotników 24
(dawniej ul. 17 Stycznia)
02-148 Warszawa
Program i inne szczegóły dot. konferencji: www.wellbeinginstitute.com.pl/konferencja
Kontakt dla mediów: Agnieszka Pająk, +48 668 852 426, agnieszka.pajak@mywaymedia.pl
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.