Komunikaty PR

WeNet rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową

2022-09-06  |  11:45

5 września ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy WeNet. To marka technologiczna z szeroką ofertą marketingu internetowego dla firm z sektora MŚP, która we wrześniu świętuje swój rok obecności pod nowym brandem. Kampania emitowana będzie w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital. Spoty, z udziałem między innymi Roberta Korzeniowskiego, który jest ambasadorem firmy WeNet, będzie można zobaczyć przez cały wrzesień w kilkudziesięciu programach telewizyjnych, w tym w TVN i w Polsacie. Działania online potrwają dłużej i obejmą komunikację w ogólnopolskich portalach internetowych i w mediach społecznościowych.

Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP i ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych WeNet. Kreacja spotów opiera się na historiach bohaterów kampanii, którymi są właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca. To właśnie firma WeNet pomogła Robertowi przenieść jego biznes do sieci, a on został ambasadorem marki. Spoty w kilku wersjach – 6, 15 i 30 sekundowych – dostosowane są do kanałów, w których będą wykorzystywane.

- Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo powodzenie biznesu zależy dzisiaj od dobrej strony internetowej i profesjonalnego wsparcia doradcy internetowego. Przez wiele lat działałem na rzecz popularyzacji aktywności fizycznej zarówno w świecie rzeczywistym, jak i online. Teraz, dzięki pełniejszej obecności w sieci, mogę w sposób bardziej strategiczny podejść do promowania w Polsce konkretnych inicjatyw, które tworzę – zaznacza Robert Korzeniowski.  

Integralną częścią kampanii są też działania w digitalu – na licznych portalach i w mediach społecznościowych, w tym Google, Youtube, Facebook, które obejmą takie formaty jak video, search, display, content i mailingi.

- Promowana w tej kampanii szeroka oferta naszej firmy stanowi odpowiedź na dzisiejsze wyzwania cyfrowej transformacji. Nie ma obecnie takiego biznesu, który nie potrzebowałby działać w przestrzeni online, gdyż tego oczekują od nich konsumenci. To właśnie w sieci użytkownicy szukają informacji i opinii o konkretnych usługach i firmach, sprawdzają godziny otwarcia warsztatu, oglądają realizacje firm budowlano-wykończeniowych czy weryfikują oferty cukierni zamawiając tort. I nic dziwnego – Internet  jest najskuteczniejszym źródłem pozyskiwania informacji. Ostatnie dane ze Statcounter mówią o tym, że prawie 96% polskich użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Z kolei 46% zapytań trafiających do Google to wyszukiwania lokalne (ich liczba na urządzeniach mobilnych w latach 2017-2019 wzrosła średnio o 250%)*, co dodatkowo podkreśla wagę lokalnego marketingu internetowego. Chcemy z tymi użytkownikami połączyć małe i średnie firmy oraz pomóc przedsiębiorcom zaistnieć w sieci w sposób prosty i efektywny – podkreśla Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu  WeNet.

WeNet dostrzegł olbrzymi potencjał sektora MŚP, który stanowi w Polsce trzon gospodarki. Małe i średnie firmy mierzą się z wieloma wyzwaniami – jednym z nich jest brak czasu i możliwości, by we własnym zakresie efektywnie prowadzić promocję online swojego biznesu i rozbudowywać kanały dotarcia. Dlatego ponad 1 000 doradców internetowych firmy pomaga zapracowanym i przeciążonym przedsiębiorcom  wdrożyć efektywne narzędzia marketingowe, dzięki czemu mogą oni skoncentrować się na zasadniczej części swojego biznesu. To, co wyróżnia ofertę firmy na rynku to bieżące doradztwo internetowe, które w świecie wielu dynamicznych zmian jest bardzo wysoko cenione przez przedsiębiorców, a także abonamentowy/subskrypcyjny model rozliczeń, który jest bardziej dostępny finansowo. Kompleksowa oferta produktów spółki obejmuje tworzenie stron www, działania SEO, lokalny marketing internetowy czy e-commerce.

- Celem naszej kampanii jest poinformowanie odbiorców o głównych korzyściach oferty WeNet dla firm z sektora MŚP – możliwościach rozwoju biznesu w internecie dzięki wsparciu indywidualnego doradcy internetowego – bez względu na branżę, czy wielkość firmy. Dziś, nawet jeśli biznes działa w pełni lokalnie, może się rozwijać dzięki dobrze przygotowanej obecności w sieci, np. atrakcyjnej i funkcjonalnej stronie internetowej, widoczności na mapach czy w popularnych wyszukiwarkach. Na szczęście przedsiębiorca nie musi dobrze orientować się w zawiłościach marketingu w sieci – może skorzystać z pomocy ekspertów – podsumowuje  Katarzyna Jezierska, Dyrektor Marketingu w WeNet.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change, za dodatkowe wsparcie kreatywne w online Spot&Dot. Planowaniem i zakupem mediów w TV zajął się dom mediowy Value Media, a w digital ‘u Sales&more. Kampanijne spoty można obejrzeć tutaj: spot nr 1spot nr 2.

 

* https://toponline.pl/blog/statystyki-wyszukiwarki-google-ktore-musisz-znac

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.