Komunikaty PR

WeNet rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową

2022-09-06  |  11:45

5 września ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy WeNet. To marka technologiczna z szeroką ofertą marketingu internetowego dla firm z sektora MŚP, która we wrześniu świętuje swój rok obecności pod nowym brandem. Kampania emitowana będzie w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital. Spoty, z udziałem między innymi Roberta Korzeniowskiego, który jest ambasadorem firmy WeNet, będzie można zobaczyć przez cały wrzesień w kilkudziesięciu programach telewizyjnych, w tym w TVN i w Polsacie. Działania online potrwają dłużej i obejmą komunikację w ogólnopolskich portalach internetowych i w mediach społecznościowych.

Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP i ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych WeNet. Kreacja spotów opiera się na historiach bohaterów kampanii, którymi są właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca. To właśnie firma WeNet pomogła Robertowi przenieść jego biznes do sieci, a on został ambasadorem marki. Spoty w kilku wersjach – 6, 15 i 30 sekundowych – dostosowane są do kanałów, w których będą wykorzystywane.

- Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo powodzenie biznesu zależy dzisiaj od dobrej strony internetowej i profesjonalnego wsparcia doradcy internetowego. Przez wiele lat działałem na rzecz popularyzacji aktywności fizycznej zarówno w świecie rzeczywistym, jak i online. Teraz, dzięki pełniejszej obecności w sieci, mogę w sposób bardziej strategiczny podejść do promowania w Polsce konkretnych inicjatyw, które tworzę – zaznacza Robert Korzeniowski.  

Integralną częścią kampanii są też działania w digitalu – na licznych portalach i w mediach społecznościowych, w tym Google, Youtube, Facebook, które obejmą takie formaty jak video, search, display, content i mailingi.

- Promowana w tej kampanii szeroka oferta naszej firmy stanowi odpowiedź na dzisiejsze wyzwania cyfrowej transformacji. Nie ma obecnie takiego biznesu, który nie potrzebowałby działać w przestrzeni online, gdyż tego oczekują od nich konsumenci. To właśnie w sieci użytkownicy szukają informacji i opinii o konkretnych usługach i firmach, sprawdzają godziny otwarcia warsztatu, oglądają realizacje firm budowlano-wykończeniowych czy weryfikują oferty cukierni zamawiając tort. I nic dziwnego – Internet  jest najskuteczniejszym źródłem pozyskiwania informacji. Ostatnie dane ze Statcounter mówią o tym, że prawie 96% polskich użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Z kolei 46% zapytań trafiających do Google to wyszukiwania lokalne (ich liczba na urządzeniach mobilnych w latach 2017-2019 wzrosła średnio o 250%)*, co dodatkowo podkreśla wagę lokalnego marketingu internetowego. Chcemy z tymi użytkownikami połączyć małe i średnie firmy oraz pomóc przedsiębiorcom zaistnieć w sieci w sposób prosty i efektywny – podkreśla Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu  WeNet.

WeNet dostrzegł olbrzymi potencjał sektora MŚP, który stanowi w Polsce trzon gospodarki. Małe i średnie firmy mierzą się z wieloma wyzwaniami – jednym z nich jest brak czasu i możliwości, by we własnym zakresie efektywnie prowadzić promocję online swojego biznesu i rozbudowywać kanały dotarcia. Dlatego ponad 1 000 doradców internetowych firmy pomaga zapracowanym i przeciążonym przedsiębiorcom  wdrożyć efektywne narzędzia marketingowe, dzięki czemu mogą oni skoncentrować się na zasadniczej części swojego biznesu. To, co wyróżnia ofertę firmy na rynku to bieżące doradztwo internetowe, które w świecie wielu dynamicznych zmian jest bardzo wysoko cenione przez przedsiębiorców, a także abonamentowy/subskrypcyjny model rozliczeń, który jest bardziej dostępny finansowo. Kompleksowa oferta produktów spółki obejmuje tworzenie stron www, działania SEO, lokalny marketing internetowy czy e-commerce.

- Celem naszej kampanii jest poinformowanie odbiorców o głównych korzyściach oferty WeNet dla firm z sektora MŚP – możliwościach rozwoju biznesu w internecie dzięki wsparciu indywidualnego doradcy internetowego – bez względu na branżę, czy wielkość firmy. Dziś, nawet jeśli biznes działa w pełni lokalnie, może się rozwijać dzięki dobrze przygotowanej obecności w sieci, np. atrakcyjnej i funkcjonalnej stronie internetowej, widoczności na mapach czy w popularnych wyszukiwarkach. Na szczęście przedsiębiorca nie musi dobrze orientować się w zawiłościach marketingu w sieci – może skorzystać z pomocy ekspertów – podsumowuje  Katarzyna Jezierska, Dyrektor Marketingu w WeNet.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change, za dodatkowe wsparcie kreatywne w online Spot&Dot. Planowaniem i zakupem mediów w TV zajął się dom mediowy Value Media, a w digital ‘u Sales&more. Kampanijne spoty można obejrzeć tutaj: spot nr 1spot nr 2.

 

* https://toponline.pl/blog/statystyki-wyszukiwarki-google-ktore-musisz-znac

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.