WeNet rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową
5 września ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy WeNet. To marka technologiczna z szeroką ofertą marketingu internetowego dla firm z sektora MŚP, która we wrześniu świętuje swój rok obecności pod nowym brandem. Kampania emitowana będzie w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital. Spoty, z udziałem między innymi Roberta Korzeniowskiego, który jest ambasadorem firmy WeNet, będzie można zobaczyć przez cały wrzesień w kilkudziesięciu programach telewizyjnych, w tym w TVN i w Polsacie. Działania online potrwają dłużej i obejmą komunikację w ogólnopolskich portalach internetowych i w mediach społecznościowych.
Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP i ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych WeNet. Kreacja spotów opiera się na historiach bohaterów kampanii, którymi są właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca. To właśnie firma WeNet pomogła Robertowi przenieść jego biznes do sieci, a on został ambasadorem marki. Spoty w kilku wersjach – 6, 15 i 30 sekundowych – dostosowane są do kanałów, w których będą wykorzystywane.
- Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo powodzenie biznesu zależy dzisiaj od dobrej strony internetowej i profesjonalnego wsparcia doradcy internetowego. Przez wiele lat działałem na rzecz popularyzacji aktywności fizycznej zarówno w świecie rzeczywistym, jak i online. Teraz, dzięki pełniejszej obecności w sieci, mogę w sposób bardziej strategiczny podejść do promowania w Polsce konkretnych inicjatyw, które tworzę – zaznacza Robert Korzeniowski.
Integralną częścią kampanii są też działania w digitalu – na licznych portalach i w mediach społecznościowych, w tym Google, Youtube, Facebook, które obejmą takie formaty jak video, search, display, content i mailingi.
- Promowana w tej kampanii szeroka oferta naszej firmy stanowi odpowiedź na dzisiejsze wyzwania cyfrowej transformacji. Nie ma obecnie takiego biznesu, który nie potrzebowałby działać w przestrzeni online, gdyż tego oczekują od nich konsumenci. To właśnie w sieci użytkownicy szukają informacji i opinii o konkretnych usługach i firmach, sprawdzają godziny otwarcia warsztatu, oglądają realizacje firm budowlano-wykończeniowych czy weryfikują oferty cukierni zamawiając tort. I nic dziwnego – Internet jest najskuteczniejszym źródłem pozyskiwania informacji. Ostatnie dane ze Statcounter mówią o tym, że prawie 96% polskich użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Z kolei 46% zapytań trafiających do Google to wyszukiwania lokalne (ich liczba na urządzeniach mobilnych w latach 2017-2019 wzrosła średnio o 250%)*, co dodatkowo podkreśla wagę lokalnego marketingu internetowego. Chcemy z tymi użytkownikami połączyć małe i średnie firmy oraz pomóc przedsiębiorcom zaistnieć w sieci w sposób prosty i efektywny – podkreśla Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu WeNet.
WeNet dostrzegł olbrzymi potencjał sektora MŚP, który stanowi w Polsce trzon gospodarki. Małe i średnie firmy mierzą się z wieloma wyzwaniami – jednym z nich jest brak czasu i możliwości, by we własnym zakresie efektywnie prowadzić promocję online swojego biznesu i rozbudowywać kanały dotarcia. Dlatego ponad 1 000 doradców internetowych firmy pomaga zapracowanym i przeciążonym przedsiębiorcom wdrożyć efektywne narzędzia marketingowe, dzięki czemu mogą oni skoncentrować się na zasadniczej części swojego biznesu. To, co wyróżnia ofertę firmy na rynku to bieżące doradztwo internetowe, które w świecie wielu dynamicznych zmian jest bardzo wysoko cenione przez przedsiębiorców, a także abonamentowy/subskrypcyjny model rozliczeń, który jest bardziej dostępny finansowo. Kompleksowa oferta produktów spółki obejmuje tworzenie stron www, działania SEO, lokalny marketing internetowy czy e-commerce.
- Celem naszej kampanii jest poinformowanie odbiorców o głównych korzyściach oferty WeNet dla firm z sektora MŚP – możliwościach rozwoju biznesu w internecie dzięki wsparciu indywidualnego doradcy internetowego – bez względu na branżę, czy wielkość firmy. Dziś, nawet jeśli biznes działa w pełni lokalnie, może się rozwijać dzięki dobrze przygotowanej obecności w sieci, np. atrakcyjnej i funkcjonalnej stronie internetowej, widoczności na mapach czy w popularnych wyszukiwarkach. Na szczęście przedsiębiorca nie musi dobrze orientować się w zawiłościach marketingu w sieci – może skorzystać z pomocy ekspertów – podsumowuje Katarzyna Jezierska, Dyrektor Marketingu w WeNet.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change, za dodatkowe wsparcie kreatywne w online Spot&Dot. Planowaniem i zakupem mediów w TV zajął się dom mediowy Value Media, a w digital ‘u Sales&more. Kampanijne spoty można obejrzeć tutaj: spot nr 1, spot nr 2.
* https://toponline.pl/blog/statystyki-wyszukiwarki-google-ktore-musisz-znac
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
![Nowa era w branży imprez firmowych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_32581699,w_211,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.