WHIRLPOOL EMEA WYBIERA WPP JAKO PARTNERA W OBSZARZE KOMUNIKACJI
Whirlpool EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) wybrał WPP jako strategicznego partnera w zakresie komunikacji w 29 krajach regionu EMEA. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2021 r.
Grupa WPP tworzy w Mediolanie specjalny, dedykowany dla Whirlpoola MDA międzynarodowy zespół pracowników z całego regionu EMEA, w tym z Wunderman Thompson, VMLY&R, m/Six, BCW (Burson Cohn & Wolfe), Geometry, Hogarth i AKQA. Ten zintegrowany zespół pomoże firmie Whirlpool umocnić się na pozycji światowego lidera oferującego szerokie portfolio marek i produktów AGD.
Decyzja Whirlpoola, żeby skonsolidować działania w zakresie marketingu kreatywnego, cyfrowego, ATL, BTL, shopper marketingu i PR-u dla wszystkich swoich marek w regionie EMEA – KitchenAid, Whirlpool, Hotpoint, Bauknecht, Indesit i Privileg – została podjęta po rozpatrzeniu ofert sześciu globalnych grup marketingowych. Proces wyboru trwał dziewięć miesięcy. Celem tego procesu było znalezienie partnera, który efektywnie wykorzysta swoją globalną sieć, żeby stworzyć efekt synergii i zapewnić konsumentom najlepsze możliwe consumer experience z markami Whirlpoola we wszystkich punktach kontaktu z klientem.
Gilles Morel, President EMEA and Executive VP Whirlpool Corporation, powiedział: „Ponieważ Whirlpool stale rozwija się w kierunku marketingu i komunikacji zorientowanej na konsumenta, poszukiwaliśmy partnera, który wykaże głębokie zrozumienie naszego biznesu i pasję dla naszych marek. Byliśmy pod wrażeniem oferty i zaangażowania WPP, żeby stworzyć specjalny zespół przeznaczony do długoterminowej współpracy. Jesteśmy przekonani, że kreatywność i determinacja partnera wzmocnią nasze marki dzięki zintegrowanej strategii rozwoju”.
Laurent Ezekiel, Chief Growth & Marketing Officer for WPP, powiedział: „Wyzwanie postawione przez Whirlpoola było następujące: stworzyć najlepszy w swojej klasie zintegrowany zespół, który – dzięki swojej kreatywności – zmieni ich biznes. Tak się składa, że kreatywna transformacja jest sercem modelu działania WPP. Naszą siłą jest również to, że zawsze potrafimy w WPP zebrać grupę najbardziej utalentowanych ludzi pomagających naszemu klientowi angażować konsumentów. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy możliwość budowania relacji z Whirlpoolem – jako strategiczny partner, z którym zrealizuje swoją długoterminową wizję rozwoju w regionie EMEA”.
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.