WHIRLPOOL EMEA WYBIERA WPP JAKO PARTNERA W OBSZARZE KOMUNIKACJI
Whirlpool EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) wybrał WPP jako strategicznego partnera w zakresie komunikacji w 29 krajach regionu EMEA. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2021 r.
Grupa WPP tworzy w Mediolanie specjalny, dedykowany dla Whirlpoola MDA międzynarodowy zespół pracowników z całego regionu EMEA, w tym z Wunderman Thompson, VMLY&R, m/Six, BCW (Burson Cohn & Wolfe), Geometry, Hogarth i AKQA. Ten zintegrowany zespół pomoże firmie Whirlpool umocnić się na pozycji światowego lidera oferującego szerokie portfolio marek i produktów AGD.
Decyzja Whirlpoola, żeby skonsolidować działania w zakresie marketingu kreatywnego, cyfrowego, ATL, BTL, shopper marketingu i PR-u dla wszystkich swoich marek w regionie EMEA – KitchenAid, Whirlpool, Hotpoint, Bauknecht, Indesit i Privileg – została podjęta po rozpatrzeniu ofert sześciu globalnych grup marketingowych. Proces wyboru trwał dziewięć miesięcy. Celem tego procesu było znalezienie partnera, który efektywnie wykorzysta swoją globalną sieć, żeby stworzyć efekt synergii i zapewnić konsumentom najlepsze możliwe consumer experience z markami Whirlpoola we wszystkich punktach kontaktu z klientem.
Gilles Morel, President EMEA and Executive VP Whirlpool Corporation, powiedział: „Ponieważ Whirlpool stale rozwija się w kierunku marketingu i komunikacji zorientowanej na konsumenta, poszukiwaliśmy partnera, który wykaże głębokie zrozumienie naszego biznesu i pasję dla naszych marek. Byliśmy pod wrażeniem oferty i zaangażowania WPP, żeby stworzyć specjalny zespół przeznaczony do długoterminowej współpracy. Jesteśmy przekonani, że kreatywność i determinacja partnera wzmocnią nasze marki dzięki zintegrowanej strategii rozwoju”.
Laurent Ezekiel, Chief Growth & Marketing Officer for WPP, powiedział: „Wyzwanie postawione przez Whirlpoola było następujące: stworzyć najlepszy w swojej klasie zintegrowany zespół, który – dzięki swojej kreatywności – zmieni ich biznes. Tak się składa, że kreatywna transformacja jest sercem modelu działania WPP. Naszą siłą jest również to, że zawsze potrafimy w WPP zebrać grupę najbardziej utalentowanych ludzi pomagających naszemu klientowi angażować konsumentów. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy możliwość budowania relacji z Whirlpoolem – jako strategiczny partner, z którym zrealizuje swoją długoterminową wizję rozwoju w regionie EMEA”.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.