Komunikaty PR

Wolskie Spotkanie Kobiet pod hasłem „My i co dalej?”

2022-12-08  |  16:00
Biuro prasowe

W minioną środą, 7 października o godz. 15:30 w Vita Cafe w Browarach Warszawskich odbyło się czwarte, ostatnie w tym roku „Wolskie Spotkanie Kobiet”. Cykl wydarzeń odbywa się w ramach projektu „Wola Kobiet Biznesu” realizowanego przez Urząd Dzielnicy Wola w zakresie  „Strategii #Warszawa2030”. Myślą przewodnią spotkania było hasło „My i co dalej?”. Debatę poprowadziła Monika Richardson. Magiczną, świąteczną atmosferę spotkania dopełnił stand up influencerki znanej pod pseudonimem Mądra Babcia i występ muzyczny artystki LiMaVii.

 

Celem grudniowego spotkania, które odbyło się w gwiazdkowym nastroju było podsumowanie roku i wsparcie w planowaniu wyzwań zawodowych i prywatnych na przyszły rok. Także sami organizatorzy pragnęli podsumować dotychczasowe wydarzenia. Zgromadzonej publiczności zostały przedstawione wyniki ankiety przeprowadzonej w październiku br. Uczestniczki „Wolskich Spotkań Kobiet” bardzo dobrze oceniły organizację eventów i zaproponowały tematy na przyszłe debaty. Zaproszone panelistki podzieliły się swoimi refleksjami na temat rocznych podsumowań oraz sposobami na to, jak skutecznie zaplanować i zrealizować cele na przyszły rok.

 

Spotkanie uświetnili zaproszeni goście: Pani Renata Niewitecka – Radna m.st. Warszawy, Pani Ewa Statkiewicz – Przewodnicząca Rady Dzielnicy Wola oraz Pani Grażyna Orzechowska – Mikulska, Zastępca Burmistrza Dzielnicy Wola, matka chrzestna projektu Wola Kobiet Biznesu.

 

W interesującej debacie na temat rocznych podsumowań i noworocznych postanowień wzięły udział zaproszone panelistki:

 

  • Joanna Mosur, CEO MasterMatch.online, która z powodzeniem przeszła wszystkie poziomy kariery w międzynarodowych organizacjach w USA, Kanadzie i Polsce. Przez ponad 7 lat praktycznego doświadczenia zarządzała portfelem ponad 40 złożonych projektów IT i ponad 10 inicjatyw strategii biznesowych oraz koordynowała różnorodne zespoły IT (programistów, analityków, testerów, udziałowców projektów). Jest szkoleniowcem i mentorem.

 

  • Emilia Bartosiewicz - Brożyna - CEO Platformy biznesowej online LBC (www.ladybusinessclub.com), skupiającej właścicielki firm, prowadzące biznes minimum 3 lata. Prezes Fundacji LBC Business Women Foundation. Redaktor naczelna portalu (www.ladybusiness.pl). Pomysłodawczyni bezpłatnego plebiscytu dla kobiet biznesu Lady Business Awards (www.ladybusinessawards.pl). Ekspert osobistego PR w sieci. Od 11 lat łączy i promuje przedsiębiorcze Polki z całego świata. Pracuje z nimi nad wejściem ich biznesów na wyższy poziom oraz uczy jak świadomie budować swoją markę osobistą, która sprzedaje. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 350 właścicielek firm w Polsce.

 

  • Emilia Płyta – założycielka i właścicielka trzech spółek. Prezes Klubu Rozwoju Biznesu, organizacji biznesowej, zrzeszającej Polskich Przedsiębiorców, której nadrzędną misją jest kompleksowy rozwój. Mentor biznesu, prowadzi szkolenia rozwojowe, organizuje spotkania praktyków. Skupia wokół siebie społeczność przedsiębiorczych osób, które pragną rozszerzać własne działalności, wymieniać się doświadczeniami i wiedzą.

 

Po zakończeniu debaty odbył się stand up – niespodzianka. Mądra Babcia, która zrzesza wokół siebie blisko 400 tys. fanów na Facebooku, założycielka Silver TV rozbawiła zgromadzonych gości. O oprawę muzyczną zadbała artystka LiMaVii, która zaśpiewała świąteczne hity. Intensywnej wymianie doświadczeń i rozmowom kuluarowym towarzyszył pyszny poczęstunek przygotowany przez Vita Cafe.

 

Partnerami wydarzenia organizowanego przez Wydział Działalności Gospodarczej i Funduszy Zewnętrznych dla Dzielnicy Wola były Browary Warszawskie i Vita Cafe, którzy użyczyli przestrzeni i zadbali o podniebienia uczestniczek spotkania. Do projektu dołączyło kolejny raz wydawnictwo Skarpa Warszawska oraz Talaria Resort&SPA, którzy wraz z Browarami Warszawskimi zasponsorowali upominki dla zaproszonych gości.

 

„Wolskie Spotkania Kobiet” mają służyć integrowaniu przedsiębiorczych kobiet – właścicielek firm, managerek, ale także pań, które dopiero myślą o założeniu własnej działalności gospodarczej. Celem projektu jest wymiana dobrych praktyk, doświadczeń, motywowanie kobiet do spełniania marzeń, podejmowania śmiałych decyzji, budowania pewności siebie, ale także promocja Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.