Wolskie Spotkanie Kobiet pod hasłem „My i co dalej?”
W minioną środą, 7 października o godz. 15:30 w Vita Cafe w Browarach Warszawskich odbyło się czwarte, ostatnie w tym roku „Wolskie Spotkanie Kobiet”. Cykl wydarzeń odbywa się w ramach projektu „Wola Kobiet Biznesu” realizowanego przez Urząd Dzielnicy Wola w zakresie „Strategii #Warszawa2030”. Myślą przewodnią spotkania było hasło „My i co dalej?”. Debatę poprowadziła Monika Richardson. Magiczną, świąteczną atmosferę spotkania dopełnił stand up influencerki znanej pod pseudonimem Mądra Babcia i występ muzyczny artystki LiMaVii.
Celem grudniowego spotkania, które odbyło się w gwiazdkowym nastroju było podsumowanie roku i wsparcie w planowaniu wyzwań zawodowych i prywatnych na przyszły rok. Także sami organizatorzy pragnęli podsumować dotychczasowe wydarzenia. Zgromadzonej publiczności zostały przedstawione wyniki ankiety przeprowadzonej w październiku br. Uczestniczki „Wolskich Spotkań Kobiet” bardzo dobrze oceniły organizację eventów i zaproponowały tematy na przyszłe debaty. Zaproszone panelistki podzieliły się swoimi refleksjami na temat rocznych podsumowań oraz sposobami na to, jak skutecznie zaplanować i zrealizować cele na przyszły rok.
Spotkanie uświetnili zaproszeni goście: Pani Renata Niewitecka – Radna m.st. Warszawy, Pani Ewa Statkiewicz – Przewodnicząca Rady Dzielnicy Wola oraz Pani Grażyna Orzechowska – Mikulska, Zastępca Burmistrza Dzielnicy Wola, matka chrzestna projektu Wola Kobiet Biznesu.
W interesującej debacie na temat rocznych podsumowań i noworocznych postanowień wzięły udział zaproszone panelistki:
- Joanna Mosur, CEO MasterMatch.online, która z powodzeniem przeszła wszystkie poziomy kariery w międzynarodowych organizacjach w USA, Kanadzie i Polsce. Przez ponad 7 lat praktycznego doświadczenia zarządzała portfelem ponad 40 złożonych projektów IT i ponad 10 inicjatyw strategii biznesowych oraz koordynowała różnorodne zespoły IT (programistów, analityków, testerów, udziałowców projektów). Jest szkoleniowcem i mentorem.
- Emilia Bartosiewicz - Brożyna - CEO Platformy biznesowej online LBC (www.ladybusinessclub.com), skupiającej właścicielki firm, prowadzące biznes minimum 3 lata. Prezes Fundacji LBC Business Women Foundation. Redaktor naczelna portalu (www.ladybusiness.pl). Pomysłodawczyni bezpłatnego plebiscytu dla kobiet biznesu Lady Business Awards (www.ladybusinessawards.pl). Ekspert osobistego PR w sieci. Od 11 lat łączy i promuje przedsiębiorcze Polki z całego świata. Pracuje z nimi nad wejściem ich biznesów na wyższy poziom oraz uczy jak świadomie budować swoją markę osobistą, która sprzedaje. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 350 właścicielek firm w Polsce.
- Emilia Płyta – założycielka i właścicielka trzech spółek. Prezes Klubu Rozwoju Biznesu, organizacji biznesowej, zrzeszającej Polskich Przedsiębiorców, której nadrzędną misją jest kompleksowy rozwój. Mentor biznesu, prowadzi szkolenia rozwojowe, organizuje spotkania praktyków. Skupia wokół siebie społeczność przedsiębiorczych osób, które pragną rozszerzać własne działalności, wymieniać się doświadczeniami i wiedzą.
Po zakończeniu debaty odbył się stand up – niespodzianka. Mądra Babcia, która zrzesza wokół siebie blisko 400 tys. fanów na Facebooku, założycielka Silver TV rozbawiła zgromadzonych gości. O oprawę muzyczną zadbała artystka LiMaVii, która zaśpiewała świąteczne hity. Intensywnej wymianie doświadczeń i rozmowom kuluarowym towarzyszył pyszny poczęstunek przygotowany przez Vita Cafe.
Partnerami wydarzenia organizowanego przez Wydział Działalności Gospodarczej i Funduszy Zewnętrznych dla Dzielnicy Wola były Browary Warszawskie i Vita Cafe, którzy użyczyli przestrzeni i zadbali o podniebienia uczestniczek spotkania. Do projektu dołączyło kolejny raz wydawnictwo Skarpa Warszawska oraz Talaria Resort&SPA, którzy wraz z Browarami Warszawskimi zasponsorowali upominki dla zaproszonych gości.
„Wolskie Spotkania Kobiet” mają służyć integrowaniu przedsiębiorczych kobiet – właścicielek firm, managerek, ale także pań, które dopiero myślą o założeniu własnej działalności gospodarczej. Celem projektu jest wymiana dobrych praktyk, doświadczeń, motywowanie kobiet do spełniania marzeń, podejmowania śmiałych decyzji, budowania pewności siebie, ale także promocja Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.