Wolskie Spotkanie Kobiet pod hasłem „My i co dalej?”
W minioną środą, 7 października o godz. 15:30 w Vita Cafe w Browarach Warszawskich odbyło się czwarte, ostatnie w tym roku „Wolskie Spotkanie Kobiet”. Cykl wydarzeń odbywa się w ramach projektu „Wola Kobiet Biznesu” realizowanego przez Urząd Dzielnicy Wola w zakresie „Strategii #Warszawa2030”. Myślą przewodnią spotkania było hasło „My i co dalej?”. Debatę poprowadziła Monika Richardson. Magiczną, świąteczną atmosferę spotkania dopełnił stand up influencerki znanej pod pseudonimem Mądra Babcia i występ muzyczny artystki LiMaVii.
Celem grudniowego spotkania, które odbyło się w gwiazdkowym nastroju było podsumowanie roku i wsparcie w planowaniu wyzwań zawodowych i prywatnych na przyszły rok. Także sami organizatorzy pragnęli podsumować dotychczasowe wydarzenia. Zgromadzonej publiczności zostały przedstawione wyniki ankiety przeprowadzonej w październiku br. Uczestniczki „Wolskich Spotkań Kobiet” bardzo dobrze oceniły organizację eventów i zaproponowały tematy na przyszłe debaty. Zaproszone panelistki podzieliły się swoimi refleksjami na temat rocznych podsumowań oraz sposobami na to, jak skutecznie zaplanować i zrealizować cele na przyszły rok.
Spotkanie uświetnili zaproszeni goście: Pani Renata Niewitecka – Radna m.st. Warszawy, Pani Ewa Statkiewicz – Przewodnicząca Rady Dzielnicy Wola oraz Pani Grażyna Orzechowska – Mikulska, Zastępca Burmistrza Dzielnicy Wola, matka chrzestna projektu Wola Kobiet Biznesu.
W interesującej debacie na temat rocznych podsumowań i noworocznych postanowień wzięły udział zaproszone panelistki:
- Joanna Mosur, CEO MasterMatch.online, która z powodzeniem przeszła wszystkie poziomy kariery w międzynarodowych organizacjach w USA, Kanadzie i Polsce. Przez ponad 7 lat praktycznego doświadczenia zarządzała portfelem ponad 40 złożonych projektów IT i ponad 10 inicjatyw strategii biznesowych oraz koordynowała różnorodne zespoły IT (programistów, analityków, testerów, udziałowców projektów). Jest szkoleniowcem i mentorem.
- Emilia Bartosiewicz - Brożyna - CEO Platformy biznesowej online LBC (www.ladybusinessclub.com), skupiającej właścicielki firm, prowadzące biznes minimum 3 lata. Prezes Fundacji LBC Business Women Foundation. Redaktor naczelna portalu (www.ladybusiness.pl). Pomysłodawczyni bezpłatnego plebiscytu dla kobiet biznesu Lady Business Awards (www.ladybusinessawards.pl). Ekspert osobistego PR w sieci. Od 11 lat łączy i promuje przedsiębiorcze Polki z całego świata. Pracuje z nimi nad wejściem ich biznesów na wyższy poziom oraz uczy jak świadomie budować swoją markę osobistą, która sprzedaje. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 350 właścicielek firm w Polsce.
- Emilia Płyta – założycielka i właścicielka trzech spółek. Prezes Klubu Rozwoju Biznesu, organizacji biznesowej, zrzeszającej Polskich Przedsiębiorców, której nadrzędną misją jest kompleksowy rozwój. Mentor biznesu, prowadzi szkolenia rozwojowe, organizuje spotkania praktyków. Skupia wokół siebie społeczność przedsiębiorczych osób, które pragną rozszerzać własne działalności, wymieniać się doświadczeniami i wiedzą.
Po zakończeniu debaty odbył się stand up – niespodzianka. Mądra Babcia, która zrzesza wokół siebie blisko 400 tys. fanów na Facebooku, założycielka Silver TV rozbawiła zgromadzonych gości. O oprawę muzyczną zadbała artystka LiMaVii, która zaśpiewała świąteczne hity. Intensywnej wymianie doświadczeń i rozmowom kuluarowym towarzyszył pyszny poczęstunek przygotowany przez Vita Cafe.
Partnerami wydarzenia organizowanego przez Wydział Działalności Gospodarczej i Funduszy Zewnętrznych dla Dzielnicy Wola były Browary Warszawskie i Vita Cafe, którzy użyczyli przestrzeni i zadbali o podniebienia uczestniczek spotkania. Do projektu dołączyło kolejny raz wydawnictwo Skarpa Warszawska oraz Talaria Resort&SPA, którzy wraz z Browarami Warszawskimi zasponsorowali upominki dla zaproszonych gości.
„Wolskie Spotkania Kobiet” mają służyć integrowaniu przedsiębiorczych kobiet – właścicielek firm, managerek, ale także pań, które dopiero myślą o założeniu własnej działalności gospodarczej. Celem projektu jest wymiana dobrych praktyk, doświadczeń, motywowanie kobiet do spełniania marzeń, podejmowania śmiałych decyzji, budowania pewności siebie, ale także promocja Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.