Wyborowa Pernod Ricard z certyfikatem „HR NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI”
Wyborowa Pernod Ricard została uhonorowana certyfikatem „HR Najwyższej Jakości 2023” – za stosowanie najlepszych praktyk i wysokich standardów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, przyznanym przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (PSZK).
PSZK przyznaje certyfikaty wyróżniającym się pracodawcom raz do roku. Firmy oceniane są na podstawie wyników badania ankietowego dotyczącego procesów HR obowiązujących w organizacji oraz analizy wybranego projektu zrealizowanego w obszarze HR w danym roku.
Pozytywne przejście audytu i uzyskanie certyfikatu to potwierdzenie, że firma jest dobrym, wiarygodnym i rzetelnym pracodawcą, stosującym najnowsze rozwiązania i najwyższe standardy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. To także cenna informacja dla pracowników oraz kandydatów.
- W Wyborowa Pernod Ricard prowadzimy liczne działania i realizujemy dużo projektów, w których centrum są nasi pracownicy, ale także nakierowanych na kandydatów oraz stażystów. Staramy się dbać o ich potrzeby, chcemy, aby czuli się w naszej organizacji dobrze, aby podnosili swoje kompetencje, realizowali zawodowo. Dlatego bardzo się cieszymy z przyznania certyfikatu „HR Najwyższej Jakości” – to dla nas nie tylko powód do satysfakcji, ale też niezależny dowód na to, że prowadzone przez nas działania są skuteczne i czynią z Wyborowa Pernod Ricard atrakcyjnego pracodawcę, powiedziała Izabela Nowikowska, Dyrektor HR w Wyborowa Pernod Ricard.
PSZK jest największym i najstarszym profesjonalnym stowarzyszeniem biznesowym skupionym na rozwoju i promocji najwyższych standardów zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwach i organizacjach działających w Polsce.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.