Wyborowa Pernod Ricard z certyfikatem „HR NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI”
Wyborowa Pernod Ricard została uhonorowana certyfikatem „HR Najwyższej Jakości 2023” – za stosowanie najlepszych praktyk i wysokich standardów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, przyznanym przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (PSZK).
PSZK przyznaje certyfikaty wyróżniającym się pracodawcom raz do roku. Firmy oceniane są na podstawie wyników badania ankietowego dotyczącego procesów HR obowiązujących w organizacji oraz analizy wybranego projektu zrealizowanego w obszarze HR w danym roku.
Pozytywne przejście audytu i uzyskanie certyfikatu to potwierdzenie, że firma jest dobrym, wiarygodnym i rzetelnym pracodawcą, stosującym najnowsze rozwiązania i najwyższe standardy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. To także cenna informacja dla pracowników oraz kandydatów.
- W Wyborowa Pernod Ricard prowadzimy liczne działania i realizujemy dużo projektów, w których centrum są nasi pracownicy, ale także nakierowanych na kandydatów oraz stażystów. Staramy się dbać o ich potrzeby, chcemy, aby czuli się w naszej organizacji dobrze, aby podnosili swoje kompetencje, realizowali zawodowo. Dlatego bardzo się cieszymy z przyznania certyfikatu „HR Najwyższej Jakości” – to dla nas nie tylko powód do satysfakcji, ale też niezależny dowód na to, że prowadzone przez nas działania są skuteczne i czynią z Wyborowa Pernod Ricard atrakcyjnego pracodawcę, powiedziała Izabela Nowikowska, Dyrektor HR w Wyborowa Pernod Ricard.
PSZK jest największym i najstarszym profesjonalnym stowarzyszeniem biznesowym skupionym na rozwoju i promocji najwyższych standardów zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwach i organizacjach działających w Polsce.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.