Wyjątkowy Dzień Kobiet ze słodkościami Wawel
Już 8 marca będziemy obchodzić Dzień Kobiet. To idealna okazja do wspólnego świętowania i obdarowania słodkim upominkiem bliską nam osobę. Jak co roku Wawel przygotował wyjątkową, okazjonalną ofertę, w której znajdziemy pyszne słodkości idealne na prezent. W ofercie m.in. znane i uwielbiane czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, dostępne w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach z dedykowanymi nakładkami i słodkimi czekoladowymi elementami graficznymi oraz puszysta nowość od Wawelu – Królewskie Mleczko Waniliowe. Do odkrycia także wyjątkowe zestawy słodyczy dostępne online na www.slodkiwawel.pl
Spraw słodką radość bliskim
Która kobieta nie lubi być doceniana? W tym roku, by zaskoczyć wszystkie Panie w dniu ich Święta sięgnij po słodkości od Wawelu, idealne na wyjątkowy prezent. Gwarantujemy, że taki słodki upominek z pewnością wywoła uśmiech na twarzy każdej kobiety. Dla wielbicielek oryginalnych, niezmiennych od lat smaków doskonałym wyborem będą kultowe czekoladki nadziewane: Malaga śmietankowa z rodzynkami, Tiki Taki kokosowo orzechowe i Kasztanki kakaowe z wafelkami. Bombonierki dostępne są w opakowaniach 175 g z dedykowanymi nakładkami z napisem „Właśnie dla Ciebie”. Na każdym z opakowań znajdują się słodkie czekoladowe elementy graficzne, nawiązujące do wyjątkowej okazji. Czekoladki ułożone są na ozdobnej wytłoczce, która dodaje elegancji tej subtelnej przyjemności.
Królewski smak
Jeśli jeszcze nie znasz Królewskiego Mleczka Wawel, to zdecydowanie czas to zmienić!

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.