Komunikaty PR

Wzrost obrotów o 41%, 5 nowych kawiarni, kolejne umowy franczyzowe – sieć the W

2023-01-10  |  01:00
Biuro prasowe


Franczyza the White Bear Coffee liczy obecnie 8 punktów. Tylko w 2022 r. powstały dwie nowe kawiarnie w Białymstoku, lokal w Ostrowie Wielkopolskim, Suwałkach oraz Warszawie. Rozwój sieci wpłynął na obroty – kończy ona ostatni kwartał wzrostem o 41% rok do roku. Ten wynik cieszy, biorąc pod uwagę obecną sytuację gospodarczą oraz inflację, która nie ominęła światowego rynku kawy.  


– Rok 2022 z pewnością możemy zaliczyć do udanych, udało nam się bowiem zrealizować założony plan dotyczący nowych punktów. Co ważne, kolejne kawiarnie pojawią się w najbliższych miesiącach w Krakowie oraz Lublinie. Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z przedsiębiorcami, którzy są na etapie poszukiwania odpowiedniej lokalizacji w innych częściach Polski – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci.


Niedawno oferta franczyzowa the White Bear Coffee powiększyła się o trzy nowe koncepty. Oprócz klasycznej kawiarni, są to: point, czyli punkt nastawiony na wynosy, okno z kawą i lodami oraz riksza. Dwa ostatnie modele współpracy zakładają działalność sezonową. 


– To nasza odpowiedź na potrzeby franczyzobiorców, którzy poszukują pomysłu na biznes z niższą kwotą inwestycji. Dodatkowo nowe koncepty mogą być sposobem na rozwój dla obecnych partnerów sieci. Większa elastyczność w doborze lokalizacji oraz możliwość pracy sezonowej stanowią świetne uzupełnienie istniejącej kawiarni – przekonuje Urszula Olechno i dodaje, że formaty te zostały przetestowane przez sieć i sprawdziły się na białostockim rynku. –  Nasze doświadczenia pozwoliły nam wypracować nowe, efektywne rozwiązania, oparte na sprzedaży kawy na wynos oraz rzemieślniczych lodów marki własnej.


Mijający rok przyniósł także wzrost liczby użytkowników aplikacji mobilnej i programu lojalnościowego kawiarni. 


– Obecnie mamy zarejestrowane ponad 3 tysiące osób, a blisko ⅓ transakcji dokonuje się właśnie przy udziale aplikacji. W najbliższym czasie zamierzamy jeszcze mocniej rozwijać to narzędzie – tłumaczy Łukasz Kaliciński, współwłaściciel the White Bear Coffee.


Cel na 2023? Kolejne otwarcia, wzmocnienie wizerunku kawiarni specialty, podniesienie standardów obsługi, szkolenia i zintensyfikowanie działań marketingowych w obrębie sieci. 


– Cała branża stoi obecnie przed wieloma wyzwaniami związanymi z inflacją, rosnącymi cenami kawy czy nośników energii. Dlatego pracujemy nad tym, aby budować swoją przewagę konkurencyjną poprzez wzmacnianie marki i polepszanie doświadczeń kupujących u nas gości. Chcemy stać się dla nich kawiarnią pierwszego wyboru, a fakt, że wkraczamy do dużych miast takich jak Warszawa czy Kraków, z pewnością pozytywnie wpłynie na poziom naszej rozpoznawalności – podsumowuje Łukasz Kaliciński.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.