Zaangażowanie w jakość marki Herbalife Nutrition
Budowanie trwałych relacji z Partnerami i ich klientami opiera się na podstawowym elemencie: zaufaniu. Od 1980 roku Herbalife Nutrition stara się utrzymać to zaufanie, inwestując w jakość produktów dla milionów klientów na całym świecie, którzy sięgają po nie na co dzień w ramach swoich planów odżywiania.
Jako chemik z wykształcenia pomagałem różnym firmom ulepszać produkty i jakość procesów. Odkąd dołączyłem do Herbalife Nutrition w 2009 roku, miałem zaszczyt zobaczyć na własne oczy, jak 300 milionów dolarów zainwestowanych w produkcję i jakość przynosi efekty, gwarantując, że każdy klient otrzymuje najlepsze produkty. Od Los Angeles po Dżakartę, od Winston-Salem po Changsha, nadzoruję jednolite globalne standardy jakości oraz zespół ponad 300 lekarzy i naukowców Herbalife Nutrition, którzy pomagają nam wyznaczać i utrzymywać nasze standardy oraz wspierają wysiłki na rzecz przestrzegania rządowych wymogów bezpieczeństwa na 94 rynkach – mówi Gary Swanson, Starszy Wiceprezydent, dział kontroli jakości.
Firma angażuje się w się zapewnienie jak najwyższych standardów jakości w pozyskiwaniu, produkcji i dystrybucji na skalę światową. Odzwierciedleniem tego są liczne certyfikaty i nagrody przyznane marce i jej produktom.
Od ziarna do produktu
Proces marki Od ziarna do produktu obejmuje wszystko, od pozyskiwania tylko najlepszych składników po spełnianie wymogów dobrych praktyk produkcyjnych lub nawet ich przewyższanie. Firma nieustannie testuje swoje produkty, poddając je rygorystycznym protokołom, by upewnić się, że spełniają najwyższe standardy jakości, czego przykładem jest stosowany 14-stopniowy system kontroli jakości. Oto ważne aspekty tego procesu:
- Wszystko zaczyna się od wysokiej jakości surowców. Pierwsze trzy etapy – sadzenie, uprawa, zbiory – gwarantują pełną identyfikowalność składników aktywnych wykorzystywanych w produktach marki.
- Następnie rozpoczyna się proces produkcyjny. Najnowocześniejsze technologie mieszania składników czy pakowania sprawiają, że marka może zagwarantować klientom w różnych zakątkach świata te same produkty wysokiej jakości, niezależnie od tego, czy kupują je we Francji, Polsce, Indiach czy Meksyku.
- W trakcie całego procesu są prowadzone rygorystyczne testy. Przykładowo, za każdym razem, gdy trwa produkcja partii flagowego koktajlu Formuła 1, jest równocześnie przeprowadzanych ponad 300 testów.
Wiodąca rola nauki
Herbalife Nutrition posiada sześć ośrodków badawczo-rozwojowych i siedem laboratoriów kontroli jakości, z których jedno jest odpowiedzialne za sprawdzanie pracy pozostałych, by upewnić się, że wykonują swoje zadania prawidłowo. Zespół operacyjny liczy prawie 2000 pracowników na całym świecie, w tym ponad 300 naukowców, z których 50 ma tytuły doktorskie. To oni wyznaczają jednolite, globalne standardy firmy w zakresie jakości oraz nadzorują każdy aspekt rozwoju i produkcji. Ponadto, marka może poszczycić się szeregiem certyfikatów jakości z uwagi na zakłady i laboratoria, które spełniają lub przewyższają dobre praktyki produkcyjne. Laboratoria Herbalife Nutrition uzyskały najwyższy poziom akredytacji, który odzwierciedla przestrzeganie wiodących standardów branżowych. To m.in. certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO) 17025, który oznacza, że firma przestrzega surowych norm dotyczących kompetencji technicznych personelu naukowego laboratoriów, dokładności metod badań mikrobiologicznych i chemicznych oraz walidacji sprzętu. Daje konsumentom dodatkową pewność, że testy laboratoryjne firmy są dokładne i wiarygodne.
Dobre praktyki produkcyjne NSF GMP (Certyfikaty NSF International) potwierdzają, że produkty wytwarzane w danym zakładzie powstają w zgodzie z obowiązującymi przepisami, spełniając wymagania dotyczące specyfikacji i oświadczeń na etykietach. Certyfikat dla artykułów sportowych NSF gwarantuje również, że produkty Herbalife Nutrition nie zawierają substancji zakazanych przez międzynarodowe organizacje i ligi sportowe.
Ponadto, marka jest członkiem Koalicji Natural Health Products (NHP) z siedzibą na Uniwersytecie Guelph. NHP Research Alliance to inicjatywa mająca na celu opracowanie nowych, wspólnie uzgodnionych standardów uwierzytelniania składników roślinnych. Herbalife Nutrition wykorzystuje narzędzia oparte na DNA, by zagwarantować, że produkty zawierają dokładnie takie gatunki roślin, jakie są potrzebne do uzasadnienia oświadczeń zdrowotnych dotyczących towarów.
Procesy produkcyjne Herbalife Nutrition otrzymały liczne nagrody przyznane przez różne organizacje na całym świecie, które uznały, że marka przewyższa rynkowe standardy jakości.
Stałe zaangażowanie w jakość
Firma zdobyła wiodącą pozycję w światowej branży odżywiania, dzięki swojemu zaangażowaniu w jakość. Ta pozycja pozwala Herbalife Nutrition działać od ponad 40 lat, obecnie w 94 krajach. Dzięki temu zaangażowaniu marka może codziennie wspierać miliony Partnerów i ich klientów najlepszymi produktami do odżywiania.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.