Komunikaty PR

Zaangażowanie w jakość marki Herbalife Nutrition

2021-02-16  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Informacja ( 0.1 MB )

Budowanie trwałych relacji z Partnerami i ich klientami opiera się na podstawowym elemencie: zaufaniu. Od 1980 roku Herbalife Nutrition stara się utrzymać to zaufanie, inwestując w jakość produktów dla milionów klientów na całym świecie, którzy sięgają po nie na co dzień w ramach swoich planów odżywiania.

Jako chemik z wykształcenia pomagałem różnym firmom ulepszać produkty i jakość procesów. Odkąd dołączyłem do Herbalife Nutrition w 2009 roku, miałem zaszczyt zobaczyć na własne oczy, jak 300 milionów dolarów zainwestowanych w produkcję i jakość przynosi efekty, gwarantując, że każdy klient otrzymuje najlepsze produkty. Od Los Angeles po Dżakartę, od Winston-Salem po Changsha, nadzoruję jednolite globalne standardy jakości oraz zespół ponad 300 lekarzy i naukowców Herbalife Nutrition, którzy pomagają nam wyznaczać i utrzymywać nasze standardy oraz wspierają wysiłki na rzecz przestrzegania rządowych wymogów bezpieczeństwa na 94 rynkach – mówi Gary Swanson, Starszy Wiceprezydent, dział kontroli jakości.

 

Firma angażuje się w się zapewnienie jak najwyższych standardów jakości w pozyskiwaniu, produkcji i dystrybucji na skalę światową. Odzwierciedleniem tego są liczne certyfikaty i nagrody przyznane marce i jej produktom.

 

Od ziarna do produktu

Proces marki Od ziarna do produktu obejmuje wszystko, od pozyskiwania tylko najlepszych składników po spełnianie wymogów dobrych praktyk produkcyjnych lub nawet ich przewyższanie. Firma nieustannie testuje swoje produkty, poddając je rygorystycznym protokołom, by upewnić się, że spełniają najwyższe standardy jakości, czego przykładem jest stosowany 14-stopniowy system kontroli jakości. Oto ważne aspekty tego procesu:

  • Wszystko zaczyna się od wysokiej jakości surowców. Pierwsze trzy etapy – sadzenie, uprawa, zbiory – gwarantują pełną identyfikowalność składników aktywnych wykorzystywanych w produktach marki.
  • Następnie rozpoczyna się proces produkcyjny. Najnowocześniejsze technologie mieszania składników czy pakowania sprawiają, że marka może zagwarantować klientom w różnych zakątkach świata te same produkty wysokiej jakości, niezależnie od tego, czy kupują je we Francji, Polsce, Indiach czy Meksyku.
  • W trakcie całego procesu są prowadzone rygorystyczne testy. Przykładowo, za każdym razem, gdy trwa produkcja partii flagowego koktajlu Formuła 1, jest równocześnie przeprowadzanych ponad 300 testów.

Wiodąca rola nauki

Herbalife Nutrition posiada sześć ośrodków badawczo-rozwojowych i siedem laboratoriów kontroli jakości, z których jedno jest odpowiedzialne za sprawdzanie pracy pozostałych, by upewnić się, że wykonują swoje zadania prawidłowo. Zespół operacyjny liczy prawie 2000 pracowników na całym świecie, w tym ponad 300 naukowców, z których 50 ma tytuły doktorskie. To oni wyznaczają jednolite, globalne standardy firmy w zakresie jakości oraz nadzorują każdy aspekt rozwoju i produkcji. Ponadto, marka może poszczycić się szeregiem certyfikatów jakości z uwagi na zakłady i laboratoria, które spełniają lub przewyższają dobre praktyki produkcyjne. Laboratoria Herbalife Nutrition uzyskały najwyższy poziom akredytacji, który odzwierciedla przestrzeganie wiodących standardów branżowych. To m.in. certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO) 17025, który oznacza, że ​​firma przestrzega surowych norm dotyczących kompetencji technicznych personelu naukowego laboratoriów, dokładności metod badań mikrobiologicznych i chemicznych oraz walidacji sprzętu. Daje konsumentom dodatkową pewność, że testy laboratoryjne firmy są dokładne i wiarygodne.

 

Dobre praktyki produkcyjne NSF GMP (Certyfikaty NSF International) potwierdzają, że ​​produkty wytwarzane w danym zakładzie powstają w zgodzie z obowiązującymi przepisami, spełniając wymagania dotyczące specyfikacji i oświadczeń na etykietach. Certyfikat dla artykułów sportowych NSF gwarantuje również, że produkty Herbalife Nutrition nie zawierają substancji zakazanych przez międzynarodowe organizacje i ligi sportowe.

 

Ponadto, marka jest członkiem Koalicji Natural Health Products (NHP) z siedzibą na Uniwersytecie Guelph. NHP Research Alliance to inicjatywa mająca na celu opracowanie nowych, wspólnie uzgodnionych standardów uwierzytelniania składników roślinnych. Herbalife Nutrition wykorzystuje narzędzia oparte na DNA, by zagwarantować, że produkty zawierają dokładnie takie gatunki roślin, jakie są potrzebne do uzasadnienia oświadczeń zdrowotnych dotyczących towarów.

 

Procesy produkcyjne Herbalife Nutrition otrzymały liczne nagrody przyznane przez różne organizacje na całym świecie, które uznały, że marka przewyższa rynkowe standardy jakości.

 

Stałe zaangażowanie w jakość

 

Firma zdobyła wiodącą pozycję w światowej branży odżywiania, dzięki swojemu zaangażowaniu w jakość. Ta pozycja pozwala Herbalife Nutrition działać od ponad 40 lat, obecnie w 94 krajach. Dzięki temu zaangażowaniu marka może codziennie wspierać miliony Partnerów i ich klientów najlepszymi produktami do odżywiania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.