Złote Laury dla HELIO

Zaufana marka HELIO po raz kolejny została doceniona przez polskich konsumentów w prestiżowym plebiscycie, otrzymując dwa Złote Laury w kategoriach: BAKALIE oraz DODATKI DO CIAST.
Laur Konsumenta to zakrojony na szeroką skalę ogólnopolski projekt konsumencki, który rokrocznie wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. Prestiżowy plebiscyt jest nie tylko ogromnym wyróżnieniem dla producentów i dystrybutorów, ale też pozwala odpowiedzieć na pytanie, które produkty są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Firma HELIO już od pierwszych edycji konkursu sięga po najwyższe Laury, za co otrzymała m.in. specjalny tytuł Lidera Dekady Konkursu 2004-2014, a nieprzerwanie od 2014 roku, marka HELIO doceniana jest przez polskich konsumentów, którzy wskazują produkty HELIO jako bezkonkurencyjne na rynku. Rokrocznie firma zdobywa bowiem podwójny Laur Konsumenta w kategoriach: bakalii oraz dodatków do ciast, za co została także uhonorowana prestiżowym tytułem - Lidera XV- lecia 2004-2019.
W tegorocznej edycji konkursu, produkty firmy HELIO ponownie uzyskały pierwsze miejsce w plebiscycie, zdobywając sympatię 35% ankietowanych, przez co bakalie HELIO osiągnęły wyraźną przewagę nad konkurencyjnymi produktami. Z kolei dodatki do ciast od HELIO – zdobyły aż 46% głosów, czym zdystansowały konkurencję![1]Kolejne podwójne złoto w bogatej już kolekcji medali HELIO świadczy więc o niesłabnącym zaufaniu polskich konsumentów do marki, którzy pokochali bakalie i dodatki do ciast HELIO! :-)
Laur Konsumenta jest dziś jednym z najbardziej rozpoznawalnych godeł promocyjnych w Polsce, który ma znaczący wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Według GFK POLONIA, 26% osób twierdzi, że godło na opakowaniu wpływa na wybór oznaczonego nim produktu, a zdaniem 25% osób zwracających przy zakupach uwagę na znaki promocyjne, wskazuje Laur Klienta jako najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce[2].
Zdobyte Złote Laury świadczą o wysokim uznaniu marki HELIO wśród konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po bakalie i dodatki do ciast z logo HELIO. Dziękujemy!!!J
[1] Na podstawie danych - Laur Konsumenta 2020
[2] GFK POLONIA DLA AEGIS MEDIA, badanie: CONSUMER CONNECTIONS STUDY

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.