Złoty Paragon 2020 dla HELIO!
Polski producent bakalii HELIO został nagrodzony w konkursie „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich” aż w dwóch cennych dla marki kategoriach: produkty spożywcze BIO i EKO oraz bakalie i produkty do pieczenia ciast!
Złoty Paragon 2020 to Nagroda Kupców Polskich przyznawana przez czytelników miesięcznika branżowego „Hurt i Detal” dla najlepszych produktów. W tym roku, podczas jubileuszowej, 10. edycji plebiscytu zaszczytne I miejsce na podium zajęła firma HELIO, otrzymując prestiżową statuetkę „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich” w bardzo istotnej dla współczesnego konsumenta kategorii: PRODUKTY SPOŻYWCZE BIO I EKO. Po najwyższe podium sięgnął produkt z wielokrotnie już nagradzanej linii bez konserwantów HELIO Natura - Orzechy włoskie EKO!
Nie było to jednak jedyne podium dla HELIO. W tegorocznym konkursie produkt HELIO jako jedyny przedstawiciel branży bakaliowej otrzymał także wyróżnienie w bardzo szerokiej kategorii: BAKALIE I PRODUKTY DO PIECZENIA CIAST. Po podium w tej kategorii sięgnęła bowiem Masa makowa z bakaliami HELIO.
Gala „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” jest jednym z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG, podczas której nagradzane są najlepsze produkty w danej kategorii, wyróżniające się największą konkurencyjnością i które w znaczący sposób wpłynęły na rozwój rynku detalicznego w Polsce. Bakalie i masy do ciast marki HELIO cieszą się dziś ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów, nawet w czasie trwającej pandemii, gdyż są to naturalnie zdrowe i naturalnie smaczne produkty bez konserwantów, z długim terminem przydatności, w dodatku - z masą kulinarnych zastosowań w naszej codziennej kuchni. Jedank, co najważniejsze, bakalie i masy do ciast HELIO to produkty made in Poland, pochodzące od sprawdzonego polskiego producenta, dlatego są dziś najlepszym wyborem, a potwierdzają to liczne nagrody przyznawane rokrocznie przez samych konsumentów.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.