Złoty Paragon 2020 dla HELIO!
Polski producent bakalii HELIO został nagrodzony w konkursie „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich” aż w dwóch cennych dla marki kategoriach: produkty spożywcze BIO i EKO oraz bakalie i produkty do pieczenia ciast!
Złoty Paragon 2020 to Nagroda Kupców Polskich przyznawana przez czytelników miesięcznika branżowego „Hurt i Detal” dla najlepszych produktów. W tym roku, podczas jubileuszowej, 10. edycji plebiscytu zaszczytne I miejsce na podium zajęła firma HELIO, otrzymując prestiżową statuetkę „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich” w bardzo istotnej dla współczesnego konsumenta kategorii: PRODUKTY SPOŻYWCZE BIO I EKO. Po najwyższe podium sięgnął produkt z wielokrotnie już nagradzanej linii bez konserwantów HELIO Natura - Orzechy włoskie EKO!
Nie było to jednak jedyne podium dla HELIO. W tegorocznym konkursie produkt HELIO jako jedyny przedstawiciel branży bakaliowej otrzymał także wyróżnienie w bardzo szerokiej kategorii: BAKALIE I PRODUKTY DO PIECZENIA CIAST. Po podium w tej kategorii sięgnęła bowiem Masa makowa z bakaliami HELIO.
Gala „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” jest jednym z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG, podczas której nagradzane są najlepsze produkty w danej kategorii, wyróżniające się największą konkurencyjnością i które w znaczący sposób wpłynęły na rozwój rynku detalicznego w Polsce. Bakalie i masy do ciast marki HELIO cieszą się dziś ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów, nawet w czasie trwającej pandemii, gdyż są to naturalnie zdrowe i naturalnie smaczne produkty bez konserwantów, z długim terminem przydatności, w dodatku - z masą kulinarnych zastosowań w naszej codziennej kuchni. Jedank, co najważniejsze, bakalie i masy do ciast HELIO to produkty made in Poland, pochodzące od sprawdzonego polskiego producenta, dlatego są dziś najlepszym wyborem, a potwierdzają to liczne nagrody przyznawane rokrocznie przez samych konsumentów.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.