Zmiany w departamencie marketingu Opoczno
Marka Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresowych, poinformowała o zmianach w departamencie marketingu. Agnieszka Zapolska poszerzyła zakres swoich obowiązków i przejmuje odpowiedzialność za obszar pracy zespołów Marketingu Komunikacyjnego i PR dla dywizji płytek ceramicznych marek Opoczno i Cersanit.
Agnieszka Zapolska objęła funkcję Dyrektora Marketingu Produktowego i Komunikacji w obszarze płytki ceramicznej marek Opoczno i Cersanit należących do spółki Cersanit SA, z Małgorzatą Matuzewicz w roli Brand Marketing Managera marki Opoczno oraz Małgorzatą Krajewską-Szaruch jako Brand Marketing Manager marki Cersanit.
- Departament Marketingu w obszarze płytki ceramicznej dla marek Cersanit i Opoczno działa obecnie w sferze komunikacji i marketingu produktowego. Połączenie odpowiedzialności za komunikację i marketing produktowy pozwoliło na zwiększenie kompetencji zespołu i dało zdecydowanie większą elastyczność, a tym samym skuteczność w zarządzaniu zasobami – mówi Agnieszka Zapolska. - Kreatywny rozwój całego portfela produktowego marek Opoczno i Cersanit i uzyskanie komunikacyjnej synergii są w tym przypadku nieuniknione. Wzmacnianie przekazów komunikacyjnych zgodnych z przyjętymi strategiami marek już przynosi wymierne korzyści.
Agnieszka Zapolska przejęła również obszar zarządzania zespołem designu, odpowiedzialny za graficzną stronę ekspozycji i aranżacji kolekcji. W dalszym ciągu będzie odpowiedzialna za marketing produktowy dywizji płytek ceramicznych obu marek.
- Patrzenie na dwie mocne marki z jednej perspektywy i w otoczeniu silnej konkurencji daje nam możliwość wykorzystania wszystkich potencjalnych szans rynkowych, nie konkurując ze sobą wzajemnie – dodaje Agnieszka Zapolska.
Agnieszka Zapolska od 2018 roku zarządza portfelem produktowym płytek ceramicznych o obszarze gresów i płytek ściennych. Rozwinęła portfolio kolekcji marki Opoczno, wprowadzając między innymi linie płyt wielkoformatowych Grand Concept. Poszerzyła również portfel kolekcji marki Cersanit, w szczególności wprowadzając unikalne dla polskiego rynku formaty płytek łazienkowych 40:120.

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku
Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.
Finanse
Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.
Konsument
Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.