Komunikaty PR

Zmiany w Zarządzie IQS

2021-01-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Sadowska
IQS Sp. z o.o.

ul. Mangalia 2a
02-758 Warszawa
beata.sadowska|gmail.com| |beata.sadowska|gmail.com
(22) 592 63 00
www.grupaiqs.pl
Do pobrania komunikat ( 0.13 MB )

IQS powołuje Radę Nadzorczą, do której przechodzi wieloletni Partner Zarządzający i współudziałowiec spółki – Matt Wójcik. Funkcję Prezesa Zarządu nadal pełnić będzie Alina Lempa. W nowej roli, jako Chief Commercial Officer, do zarządu powołany został Michał Rogowski. Ze spółką rozstaje się Grzegorz Giza, pełniący dotychczas funkcję Chief Growth Officer.

Po 26 latach pracy operacyjnej z Zarządu IQS odchodzi Matt Wójcik, który od tej pory swoją wiedzę i doświadczenie będzie wykorzystywał w nowopowstałej Radzie Nadzorczej. W swojej nowej roli Wójcik będzie koncentrował się na strategicznym oraz długofalowym rozwoju firmy.W skład utworzonej Rady Nadzorczej weszli również Jacek Olechowski oraz Edyta Gurazdowska z Zarządu Mediacap.

„Rynek badań przechodzi strategiczną przemianę. Ewoluuje charakter oraz rola branży, powstają nowe i dynamiczne sub-segmenty rynku; technologia oraz dane rewolucjonizują badania rynku. Chcemy, by IQS rozwijał się i korzystał z tych trendów” –  mówi Matt Wójcik.

Wraz z początkiem roku, do IQS dołączył Michał Rogowski, który zajął stanowisko Chief Commercial Officer. Nowy członek Zarządu nadzoruje pion badań, który tworzą obecnie trzy zespoły ilościowo-jakościowe, a także dział handlowy firmy.

„Jestem przekonana, że zmiany, których dokonaliśmy wpłyną na nasz rozwój i umocnią pozycję IQS jako nowoczesnej firmy z obszaru badań i data. W 2021r. wchodzimy z dużą dawką optymizmu i nowej energii niezbędnej do efektywnego działania” – komentuje Alina Lempa.

Michał Rogowski z branżą badawczą związany jest od 20 lat. Z wykształcenia jest psychologiem ekonomicznym. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej pracował w takich firmach jak: CASE, Pentor, TNS, a ostatnie lata, jako Business Development Director & Strategic Account Partner, w Kantar Polska. Specjalizował się w badaniach z obszaru innowacji, segmentacji, marki i zachowań nabywców.

„Z przyjemnością i zarazem dreszczem ekscytacji dołączam do zespołu IQS. Po wielu latach spędzonych w korporacjach zależy mi na realnym wpływie na najważniejsze decyzje i kierunek rozwoju firmy. Jestem pewien, że dzięki zaawansowanym rozwiązaniom w obszarze data, jakie

oferuje IQS, dla mnie osobiście, ale również pracowników zespołów badawczych, najbliższy okres będzie czasem zwiększonej intensywności współpracy z obecnymi i nowymi klientami firmy” – powiedział Michał Rogowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IQS Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.