Komunikaty PR

Zmiany w Zarządzie IQS

2021-01-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Sadowska
IQS Sp. z o.o.

ul. Mangalia 2a
02-758 Warszawa
beata.sadowska|gmail.com| |beata.sadowska|gmail.com
(22) 592 63 00
www.grupaiqs.pl
Do pobrania komunikat ( 0.13 MB )

IQS powołuje Radę Nadzorczą, do której przechodzi wieloletni Partner Zarządzający i współudziałowiec spółki – Matt Wójcik. Funkcję Prezesa Zarządu nadal pełnić będzie Alina Lempa. W nowej roli, jako Chief Commercial Officer, do zarządu powołany został Michał Rogowski. Ze spółką rozstaje się Grzegorz Giza, pełniący dotychczas funkcję Chief Growth Officer.

Po 26 latach pracy operacyjnej z Zarządu IQS odchodzi Matt Wójcik, który od tej pory swoją wiedzę i doświadczenie będzie wykorzystywał w nowopowstałej Radzie Nadzorczej. W swojej nowej roli Wójcik będzie koncentrował się na strategicznym oraz długofalowym rozwoju firmy.W skład utworzonej Rady Nadzorczej weszli również Jacek Olechowski oraz Edyta Gurazdowska z Zarządu Mediacap.

„Rynek badań przechodzi strategiczną przemianę. Ewoluuje charakter oraz rola branży, powstają nowe i dynamiczne sub-segmenty rynku; technologia oraz dane rewolucjonizują badania rynku. Chcemy, by IQS rozwijał się i korzystał z tych trendów” –  mówi Matt Wójcik.

Wraz z początkiem roku, do IQS dołączył Michał Rogowski, który zajął stanowisko Chief Commercial Officer. Nowy członek Zarządu nadzoruje pion badań, który tworzą obecnie trzy zespoły ilościowo-jakościowe, a także dział handlowy firmy.

„Jestem przekonana, że zmiany, których dokonaliśmy wpłyną na nasz rozwój i umocnią pozycję IQS jako nowoczesnej firmy z obszaru badań i data. W 2021r. wchodzimy z dużą dawką optymizmu i nowej energii niezbędnej do efektywnego działania” – komentuje Alina Lempa.

Michał Rogowski z branżą badawczą związany jest od 20 lat. Z wykształcenia jest psychologiem ekonomicznym. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej pracował w takich firmach jak: CASE, Pentor, TNS, a ostatnie lata, jako Business Development Director & Strategic Account Partner, w Kantar Polska. Specjalizował się w badaniach z obszaru innowacji, segmentacji, marki i zachowań nabywców.

„Z przyjemnością i zarazem dreszczem ekscytacji dołączam do zespołu IQS. Po wielu latach spędzonych w korporacjach zależy mi na realnym wpływie na najważniejsze decyzje i kierunek rozwoju firmy. Jestem pewien, że dzięki zaawansowanym rozwiązaniom w obszarze data, jakie

oferuje IQS, dla mnie osobiście, ale również pracowników zespołów badawczych, najbliższy okres będzie czasem zwiększonej intensywności współpracy z obecnymi i nowymi klientami firmy” – powiedział Michał Rogowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IQS Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.