Zmiany w Zarządzie IQS
IQS Sp. z o.o.
ul. Mangalia 2a
02-758 Warszawa
beata.sadowska|gmail.com| |beata.sadowska|gmail.com
(22) 592 63 00
www.grupaiqs.pl
IQS powołuje Radę Nadzorczą, do której przechodzi wieloletni Partner Zarządzający i współudziałowiec spółki – Matt Wójcik. Funkcję Prezesa Zarządu nadal pełnić będzie Alina Lempa. W nowej roli, jako Chief Commercial Officer, do zarządu powołany został Michał Rogowski. Ze spółką rozstaje się Grzegorz Giza, pełniący dotychczas funkcję Chief Growth Officer.
Po 26 latach pracy operacyjnej z Zarządu IQS odchodzi Matt Wójcik, który od tej pory swoją wiedzę i doświadczenie będzie wykorzystywał w nowopowstałej Radzie Nadzorczej. W swojej nowej roli Wójcik będzie koncentrował się na strategicznym oraz długofalowym rozwoju firmy.W skład utworzonej Rady Nadzorczej weszli również Jacek Olechowski oraz Edyta Gurazdowska z Zarządu Mediacap.
„Rynek badań przechodzi strategiczną przemianę. Ewoluuje charakter oraz rola branży, powstają nowe i dynamiczne sub-segmenty rynku; technologia oraz dane rewolucjonizują badania rynku. Chcemy, by IQS rozwijał się i korzystał z tych trendów” – mówi Matt Wójcik.
Wraz z początkiem roku, do IQS dołączył Michał Rogowski, który zajął stanowisko Chief Commercial Officer. Nowy członek Zarządu nadzoruje pion badań, który tworzą obecnie trzy zespoły ilościowo-jakościowe, a także dział handlowy firmy.
„Jestem przekonana, że zmiany, których dokonaliśmy wpłyną na nasz rozwój i umocnią pozycję IQS jako nowoczesnej firmy z obszaru badań i data. W 2021r. wchodzimy z dużą dawką optymizmu i nowej energii niezbędnej do efektywnego działania” – komentuje Alina Lempa.
Michał Rogowski z branżą badawczą związany jest od 20 lat. Z wykształcenia jest psychologiem ekonomicznym. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej pracował w takich firmach jak: CASE, Pentor, TNS, a ostatnie lata, jako Business Development Director & Strategic Account Partner, w Kantar Polska. Specjalizował się w badaniach z obszaru innowacji, segmentacji, marki i zachowań nabywców.
„Z przyjemnością i zarazem dreszczem ekscytacji dołączam do zespołu IQS. Po wielu latach spędzonych w korporacjach zależy mi na realnym wpływie na najważniejsze decyzje i kierunek rozwoju firmy. Jestem pewien, że dzięki zaawansowanym rozwiązaniom w obszarze data, jakie
oferuje IQS, dla mnie osobiście, ale również pracowników zespołów badawczych, najbliższy okres będzie czasem zwiększonej intensywności współpracy z obecnymi i nowymi klientami firmy” – powiedział Michał Rogowski.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.