Komunikaty PR

Zmysłowa elegancja w wiosennej kampanii marki Halupczok

2022-06-07  |  01:00
Biuro prasowe

Wiosną na antenie jednej z czołowych ogólnopolskich stacji informacyjnych ruszyła telewizyjna kampania marki Halupczok symbolizującej od blisko dwóch dekad wnętrza o szlachetnym, unikatowym wzornictwie. Emisja billboardów sponsorskich zagościła na antenie TVN24, przodującej w rankingach kanałów informacyjnych, pierwszej w Polsce stacji nadającej program przez całą dobę. Spoty telewizyjne można było obejrzeć tuż przed i po programie „Prognoza pogody”, jak również w sąsiedztwie cieszących się uznaniem programów publicystycznych.

 

Po sukcesie, jaki przyniosła kampania telewizyjna w 2021 r., meble marki Halupczok powróciły na szklany ekran w nowej, oszałamiającej odsłonie. Koncepcję spotu, nagranego w salonie mebli kuchennych w Katowicach,  oparto na jednej z najnowszych perełek w produktowym portfolio marki – kuchni Madera. Siłą napędową kampanii były nie tylko walory estetyczne i niepowtarzalna forma, ale również ergonomia projektu i praktyczność rozwiązań. Precyzyjnie wybrane kadry, łączące intrygujący design kolekcji z funkcjonalnością wyposażenia: urządzeń AGD Miele, innowacyjnej generacji 7000 i elektrycznie sterowanego okapu Light (marka Falmec) miały pobudzić wyobraźnię widzów, przenosząc do komfortowo zaaranżowanego wnętrza, skąpanego w porannym świetle. 

 

Zmysłowa elegancja kuchni Halupczok.

 

Zmysłowa elegancja naturalnego drewna i innowacyjność rozwiązań w projekcie kuchni Madera, bohaterki najnowszej odsłony kampanii telewizyjnej Halupczok, tworzą imponujący duet. Połączono tutaj estetykę z funkcją, zestawiając wyrafinowany design inspirowany naturą, z praktycznymi udogodnieniami w postaci przesuwnego frontu, skrywającego kuchenne utensylia, sensorycznie sterowanego oświetlenia oraz urządzeń AGD wyznaczających nowe standardy technologiczne w meblach kuchennych.

 

Oficjalna premiera spotu, w ramach dwumiesięcznej (kwiecień-maj) kampanii telewizyjnej, odbyła się 18 kwietnia.

 

Firma Halupczok.

 

Firma Halupczok specjalizuje się w produkcji indywidualnie projektowanych mebli kuchennych, o spersonalizowanych, autorskich rozwiązaniach. Posiada blisko 20 - letnie doświadczenie na rynku meblarskim, zajmując czołowe miejsce wśród liderów polskiej branży wnętrzarskiej tego segmentu mebli. Siedziba firmy wraz z nowoczesną fabryką zlokalizowana jest na Opolszczyźnie, w Krzyżowej Dolinie, na obszarze o silnych, wielowiekowych tradycjach stolarskich. Zaawansowana technologia produkcji przy wykorzystaniu nowatorskich materiałów oraz autorskich rozwiązań, pozwala na tworzenie wysublimowanych projektów, wykraczających poza ramy dnia dzisiejszego. Kuchnie Halupczok, które wielokrotnie nagradzane były za ich innowacyjność, funkcjonalność i unikalny design, zobaczyć można w sieci 13 salonów firmowych na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.