Znane i cenione produkty renowacyjne Baumit zmieniają nazwę
Oferta Baumit jest dostępna w 25 krajach. Jej niezwykle cenionymi elementami są produkty służące do renowacji, stosowane przez najbardziej wymagających wykonawców, inwestorów, architektów oraz dystrybutorów. Wszystko dzięki wieloletniej praktyce i doświadczeniu Baumit, który w swojej ofercie szczególną uwagę poświęca materiałom mającym za zadanie odświeżenie lub rekonstrukcję już istniejących obiektów – zarówno tych typowych, jak i tych o szczególnej wartości historycznej.
– Aby ułatwić klientom orientację w naszych produktach renowacyjnych, w cenniku na rok 2020 podzieliliśmy je na trzy kategorie: „Program podstawowy” do typowej renowacji elewacji, „Program specjalistyczny” do renowacji obiektów zabytkowych, a także produkty dodatkowe do takich prac jak m.in. odsalanie i odgrzybianie murów czy usuwanie rys – wyjaśnia Aleksandra Gilewska, Marketing Manager w Baumit Polska.
Kolejnym etapem zmian wynikających z ułatwiania komunikacji oferty było uproszczenie i ujednolicenie nazewnictwa wybranych produktów. Odświeżenie objęło m.in. nazwy tynków renowacyjnych, które w nowych nazwach otrzymały wspólny człon „Sanova”. To inspirowane łacińskim „sanus” („zdrowy”) hasło trafnie oddaje charakter materiałów, które dzięki posiadanemu przez Baumit know-how skutecznie „uzdrawiają” obiekty nadgryzione zębem czasu. – Renowacja, aby przyniosła oczekiwane efekty, wymaga przemyślanego podejścia i planowania, w szczególny sposób w przypadku obiektów zabytkowych. Dlatego stawiamy na kompleksowość oferty, która uwzględnia wszystkie etapy prac – od oczyszczenia i przygotowania podłoża aż po wykonanie sztukaterii. Umożliwia to jak najlepsze odwzorowanie materiałów i projektów historycznych przy jednoczesnym uwzględnieniu specyfiki często słabego, zniszczonego podłoża – podkreśla Aleksandra Gilewska.
Od 1 marca 2020 r. nowe nazwy uzyskały następujące produkty do renowacji:
- Baumit EinlagenTrassputz > Baumit Sanova MonoTrass
tynk renowacyjny trasowy jednowarstwowy
- Baumit SelfporSanierputz SP 64 P > Baumit Sanova SP Grey
tynk renowacyjny drobnoziarnisty
- Baumit SanierPutz Grob SP 64 G > Baumit Sanova SP Grano
tynk renowacyjny gruboziarnisty
- Baumit Sanier Grundputz SG 68 > Baumit SanovaPor
tynk renowacyjny podkładowy
- Baumit SanierVorspritz SV 61 > Baumit SanovaPre
obrzutka renowacyjna
- Baumit SperrPutz SP 63 > Baumit SanovaBar
tynk renowacyjny uszczelniający
- Baumit Klima RK 70 N > Baumit MultiFine RK 79
tynk wapienny zewnętrzny
- Baumit ReCompact > Baumit SanovaPrimer
wzmacniacz tynku
Od 1 marca 2020 r. produkty renowacyjne zostały podzielone na następujące podgrupy:
Program podstawowy: renowacja elewacji
- MC 55W – zaprawa przyczepna
- HM 50 – zaprawa przyczepna
- Sanova MonoTrass – wapno hydrauliczne z trasem
Program specjalistyczny: renowacja obiektów zabytkowych
- SP Grey – tynk renowacyjny drobnoziarnisty
- SP Grano – tynk renowacyjny gruboziarnisty
- SanovaPor – tynk renowacyjny podkładowy
- SanovaPre – obrzutka renowacyjna
- SanovaBar – tynk renowacyjny uszczelniający
- MultiFine RK 70 – tynk wapienny zewnętrzny
- Klima RK 39 – tynk wapienny zewnętrzny
- Klima RK 38 – tynk wapienny wewnętrzny
- SM 86 – zaprawa sztukatorska
- FG 88 – zaprawa sztukatorska gruboziarnista
- FF 89 – zaprawa sztukatorska drobnoziarnista
- SG 87 – zaprawa do odlewów sztukatorskich
- TrassitPlus – hydrauliczne wapno trasowe
- TrassitZement – cement portlandzki z trasem
Produkty dodatkowe:
- Antisulfat – środek do odsalania murów
- MultiPrimer – podkład wgłębny
- SanovaPrimer – silikantowy wzmacniacz tynku
- FungoFluid – preparat do usuwania glonów i grzybów
- ReClean – środek do czyszczenia elewacji
- FillPrimer – podkład wypełniający rysy
Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.