Komunikaty PR

Znane marki łączą siły z Empikiem

2020-07-06  |  11:13

Wraz z dynamicznym wzrostem Empik.com znane marki i producenci chętnie gromadzą się pod parasolem jednego z liderów e-commerce. Bezpośrednio do oferty firmy dołączają międzynarodowe brandy: Huawei, Philips, Samsung, SONY, Apple, DeLonghi, HP, Motorola czy MSI. Dla klientów oznacza to bezpieczny dostęp w jednym miejscu do setek jakościowych i pożądanych produktów z różnych kategorii. Dodatkowo w ramach Empik Marketplace swoje oficjalne sklepy otwierają m.in.: Kross, Inglot czy Vobis, a po pierwszym półroczu udanej współpracy ofertę rozszerza Tchibo.

Znaczące partnerstwa w ofercie własnej Empik.com

Oferta własna sklepu z czołówki polskiego e-commerce wyraźnie się rozwija. Na bezpośrednią współpracę z Empik.com w ramach oficjalnej dystrybucji decydują się kolejne popularne marki, w tym Huawei, Samsung, Apple, Philips, DeLonghi, SONY, HP, Motorolai MSI. Między czerwcem a sierpniem br. wybrany asortyment zasili ofertę w kategoriach takich jak: elektronika, smartfony, smartwatche, tablety, laptopy, komputery, małe AGD czy ekspresy do kawy.

Jako pierwszy taką współpracę podjął Huawei, którego asortyment wyselekcjonowanych produktów jest już dostępny w kategoriach: smartfony, tablety, smartwatche, akcesoria.

- Podjęliśmy współpracę z Empikiem z przekonaniem, że współdziałanie z jednym z najsilniejszych graczy na rynku e-commerce oznacza duży potencjał wzrostu dla obu stron. Od początku tej współpracy, za pośrednictwem Empiku oferujemy konsumentom nasze smartfony i tablety nowej generacji, czyli te oparte o nasz autorski ekosystem Huawei Mobile Services, i cieszymy się, że klienci Empiku te urządzenia doceniają. Bardzo sobie cenimy fakt, że nasza współpraca dotyczy nie tylko sprzedaży urządzeń, ale wiąże się także z aktywnym udziałem Empiku w rozwoju oferty naszego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecne są aplikacje Empik Go, Empik Music i Empik Foto - komentuje Paweł Bury, key account manager w Huawei CBG Polska.

W lipcu do oferty Empiku zostanie włączone pełne portfolio smartfonów i tabletów marki Samsung, a także ok. 50 produktów Apple. O 150 nowych artykułów z zakresu małego AGD poszerzy się katalog marki Philips. W sierpniu na Empik.com pojawią się także laptopy gamingowe MSI. W niedalekiej przyszłości SONY planuje tu również premierę i przedsprzedaż najnowszej konsoli PlayStation 5. Nowe partnerstwa Empiku obejmują także ekspresy do kawy DeLonghi, komputery i drukarki HP oraz smartfony Motorola.

- Komfort i bezpieczeństwo robienia zakupów z każdego urządzenia, a także możliwość znalezienia najbardziej pożądanych, jakościowych produktów od najlepszych światowych marek to dla nas priorytety w rozwoju oferty dla klientów. Coraz lepsze wyniki naszej platformy i jej silną pozycję w polskim ekosystemie cyfrowym potwierdza fakt, że kolejne międzynarodowe brandy decydują się na wykorzystanie silnej pozycji Empik.com do sprzedaży własnych produktów. Nasze nowe partnerstwa w ramach współpracy bezpośredniej to przede wszystkim gwarancja jakości. Wszystkie produkty pochodzą z licencjonowanej polskiej dystrybucji, co jest przez nas każdorazowo weryfikowane - tłumaczy Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku.

Empik.com oferuje w ramach sprzedaży własnej i poprzez marketplace już w sumie 2,5 miliona produktów z 16 różnych kategorii, takich jak Elektronika, Zabawki, Dziecko i mama, Dom i ogród, Sport, AGD czy Zdrowie i uroda. Sprzedaż rok do roku dynamicznie rośnie, w przypadku wybranych kategorii nawet 3-krotnie, np.: Sport i rekreacja (+423%), Dom i ogród (+303%) czy Zdrowie i uroda (+242%). Stronę Empik.com odwiedza miesięcznie ok. 7 milionów unikalnych użytkowników, którzy składają średnio 600 tys. zamówień. Platforma rozwija się wielokanałowo - już 20% całości obrotów generuje aplikacja mobilna.

Kolejne marki dołączają do Empik Marketplace

Nowa rzeczywistość znacząco przyspiesza transformację cyfrową biznesu, a firmy mające wielokanałowe ambicje rozwoju szukają nowych efektywnych dróg dotarcia do klienta w internecie. Na tym tle znacząco wyróżniają się marketplace’y, dlatego kolejne marki decydują się na rozpoczęcie sprzedaży w ramach platformy Empik.com. Różnorodność obecnych tu branż pozwala Empikowi rozwijać kompetencje także w nowych kategoriach, niedostępnych stacjonarnie. Wśród marek, które w najbliższym czasie uruchomią tu oficjalne kanały sprzedaży znajdują się: jeden z najbardziej popularnych producentów rowerów Kross, polska marka kosmetyczna o zasięgu międzynarodowym Inglotczy sklep z elektroniką Vobis.

Od grudnia 2019 r. swój oficjalny sklep prowadzi tu m.in. marka Tchibo, która w maju rozszerzyła współpracę o kategorię Kawa.

- Rozwój rynku e-grocery ostatnio bardzo przyśpieszył, dlatego nawiązanie głębszej współpracy z 3. największą platformą zakupową w Polsce to naturalny krok. Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie marketplace pod szyldem „Oficjalny Sklep Tchibo”, aby dodatkowo uwiarygodnić ciągle jednak nową kategorię, jaką jest Kawa, na Empik.com. Szybko jesteśmy w stanie budować tu listingi, wprowadzać nowości i komunikować oferty, a każdy zakup jest automatycznie przekazywany do realizacji. W wygodny i bezpłatny sposób, korzystając z programu Empik Premium, można dokonać zakupów kawy Tchibo. Dzięki współpracy z Działem Małego AGD oraz Marketingu Empik.com budujemy kolejną znaczącą kategorię, licząc już w 2020 r. na znaczący wzrost biznesu - mówi Tomasz Czuchnowski, Krajowy Kierownik Sprzedaży B2B w Tchibo.

W ciągu trzech lat od uruchomienia, marketplace Empik.com awansował do czołówki polskich platform e-commerce. Operuje tu już ponad 1000 sprzedawców zewnętrznych. Top 5 dotychczasowych partnerów Empik Marketplace w ostatnim roku odnotował wzrosty sprzedaży na poziomie 156%. Oprócz gwarancji dotarcia do klienta docelowego platforma przyciąga przede wszystkim przejrzystym, wyłącznie prowizyjnym modelem rozliczeń. W ramach współpracy sprzedawcy otrzymują także indywidualne wsparcie dedykowanego opiekuna ze strony Empiku, szeroki pakiet bezpłatnych działań marketingowych oraz możliwość dołączenia do programu Empik Premium, dzięki któremu mogą oferować klientom darmową dostawę, której koszt ponosi Empik.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.