Foodcom otwiera nowe biuro w Hiszpanii
Działająca na skalę globalną firma handlowa Foodcom S.A. nie zwalnia tempa rozwoju i uruchamia swoje kolejne biuro. Tym razem stawia na miasto w południowej części Hiszpanii, Malagę, która ze względu na strategiczne położenie uważana jest za jeden z najważniejszych ośrodków gospodarczych w regionie, stanowiąc bramę do międzynarodowych rynków.
Perspektywiczny rynek
Kontynuując swoją ekspansję, zaledwie 3 miesiące po uruchomieniu biura w Lublinie, teraz Foodcom otwiera swój trzeci oddział w jednym z najprężniej rozwijających się miast w regionie Andaluzji. Nowe biuro w Maladze będzie służyć jako ważna baza operacyjna dla działań handlowych.
- Malaga, jej stabilne otoczenie, rosnący potencjał rynkowy czy dogodna lokalizacja to zarówno obiecujące środowisko dla biznesu, jak i niezwykle atrakcyjne miejsce pracy. Dodatkowo, rozwinięta infrastruktura Hiszpanii w połączeniu z położeniem geograficznym sprawia, że kraj ten jest bardzo perspektywicznym rynkiem także dla inwestycji logistycznych – mówi Mateusz Augustyniak, Członek Zarządu w Foodcom S.A.
Hiszpania jest usytuowana na przecięciu śródziemnomorskich i atlantyckich szlaków transportowych, co otwiera drogę na rynki Europy, do Ameryki Łacińskiej, Afryki Północnej oraz Bliskiego Wschodu. Ponadto, używany nieprzerwanie od 2600 lat port w Maladze, który jest najstarszym portem w Basenie Morza Śródziemnego oraz międzynarodowe lotnisko, także odgrywają znaczną rolę w globalnym handlu.
Zatrudnienie w hiszpańskim zespole
Foodcom S.A. to firma obecna w branży chemicznej, spożywczej, żywienia zwierząt oraz FMCG, która od ponad 10 lat specjalizuje się w transakcjach handlowych na całym świecie. Obecnie swoje biura ma w Warszawie i Lublinie. Otwarcie kolejnego oddziału, tym razem w Hiszpanii, nie tylko stwarza dogodne warunki dla intensywnych działań handlowych, ale przyczynia się również do wspierania lokalnej gospodarki oraz stworzenia nowych miejsc pracy. Aktualnie w Hiszpanii funkcjonuje kilkuosobowy zespół, który będzie jednak systematycznie powiększany.
- Zrekrutowaliśmy już osoby na kluczowe stanowiska do hiszpańskiego zespołu i będziemy go sukcesywnie rozbudowywać. Na jego czele stanął Angel Ramirez, a tworzą go osoby zarówno pochodzące z Hiszpanii, jak i innych części świata, tj. Maroko, Filipiny czy Portugalia. Wraz z otwarciem nowego oddziału w Maladze, poszukujemy więc nowych 30 pracowników, którzy będą mieli okazję uczestniczyć w dynamicznym rozwoju firmy – dodaje Mateusz Augustyniak.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.