Komunikaty PR

Foodcom otwiera nowe biuro w Hiszpanii

2023-09-12  |  13:16
Biuro prasowe

Działająca na skalę globalną firma handlowa Foodcom S.A. nie zwalnia tempa rozwoju i uruchamia swoje kolejne biuro. Tym razem stawia na miasto w południowej części Hiszpanii, Malagę, która ze względu na strategiczne położenie uważana jest za jeden z najważniejszych ośrodków gospodarczych w regionie, stanowiąc bramę do międzynarodowych rynków.

Perspektywiczny rynek

Kontynuując swoją ekspansję, zaledwie 3 miesiące po uruchomieniu biura w Lublinie, teraz Foodcom otwiera swój trzeci oddział w jednym z najprężniej rozwijających się miast w regionie Andaluzji. Nowe biuro w Maladze będzie służyć jako ważna baza operacyjna dla działań handlowych.

- Malaga, jej stabilne otoczenie, rosnący potencjał rynkowy czy dogodna lokalizacja to zarówno obiecujące środowisko dla biznesu, jak i niezwykle atrakcyjne miejsce pracy. Dodatkowo, rozwinięta infrastruktura Hiszpanii w połączeniu z położeniem geograficznym sprawia, że kraj ten jest bardzo perspektywicznym rynkiem także dla inwestycji logistycznych ­– mówi Mateusz Augustyniak, Członek Zarządu w Foodcom S.A.

Hiszpania jest usytuowana na przecięciu śródziemnomorskich i atlantyckich szlaków transportowych, co otwiera drogę na rynki Europy, do Ameryki Łacińskiej, Afryki Północnej oraz Bliskiego Wschodu. Ponadto, używany nieprzerwanie od 2600 lat port w Maladze, który jest najstarszym portem w Basenie Morza Śródziemnego oraz międzynarodowe lotnisko, także odgrywają znaczną rolę w globalnym handlu.

Zatrudnienie w hiszpańskim zespole

Foodcom S.A. to firma obecna w branży chemicznej, spożywczej, żywienia zwierząt oraz FMCG, która od ponad 10 lat specjalizuje się w transakcjach handlowych na całym świecie. Obecnie swoje biura ma w Warszawie i Lublinie. Otwarcie kolejnego oddziału, tym razem w Hiszpanii, nie tylko stwarza dogodne warunki dla intensywnych działań handlowych, ale przyczynia się również do wspierania lokalnej gospodarki oraz stworzenia nowych miejsc pracy. Aktualnie w Hiszpanii funkcjonuje kilkuosobowy zespół, który będzie jednak systematycznie powiększany.

- Zrekrutowaliśmy już osoby na kluczowe stanowiska do hiszpańskiego zespołu i będziemy go sukcesywnie rozbudowywać. Na jego czele stanął Angel Ramirez, a tworzą go osoby zarówno pochodzące z Hiszpanii, jak i innych części świata, tj. Maroko, Filipiny czy Portugalia. Wraz z otwarciem nowego oddziału w Maladze, poszukujemy więc nowych 30 pracowników, którzy będą mieli okazję uczestniczyć w dynamicznym rozwoju firmy – dodaje Mateusz Augustyniak.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.