Foodcom rekrutuje na płatne staże
Do końca kwietnia studenci polskich uczelni wyższych mogą zgłosić się do udziału w płatnym, trzymiesięcznym stażu w Foodcom S.A. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć praktyczne doświadczenie zawodowe, zbudować kompetencje w jednej z trzech ścieżek zawodowych, a także otrzymają możliwość stałego zatrudnienia w firmie.
Program stażowy skierowany jest do studentów kierunków takich jak: handel, zarządzanie, logistyka, transport, finanse i rachunkowość, marketing oraz kierunków pokrewnych. Do trwającego od początku lipca do końca września 2023 roku stażu, zostanie zaproszonych 15 osób, które pod okiem specjalistów przygotują się do wykonywania zadań w wybranym obszarze: biznes międzynarodowy (handel i logistyka), finanse (księgowość, finanse, kadry i płace) lub marketing (kreatywny i analityczny).
- Nasza oferta staży to nie tylko inwestycja w młodych ludzi i szansa na zdobycie przez nich doświadczenia w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej o zasięgu międzynarodowym. To przestrzeń do rozwoju, realizacji własnych pomysłów, a także poszanowanie idei work-life balance. Na staż zapraszamy ludzi otwartych, ambitnych i zmotywowanych, którym dajemy przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych pomysłów – mówi Adrianna Gałecka, specjalista ds. Employer Brandingu w Foodcom S.A.
Warunkiem udziału w programie jest posiadanie statusu studenta przez cały okres trwania stażu oraz dostępność w wymiarze 24 godzin tygodniowo. Staże odbędą się stacjonarnie, w biurze Foodcom S.A. w Warszawie, a po ich zakończeniu studenci będą mieli możliwość uzyskania referencji czy stałego zatrudnienia w firmie.
Zgłoszenia należy przesyłać w odpowiedzi na oferty stażowe opublikowane na stronie internetowej Foodcom S.A. Termin nadsyłania aplikacji upływa 30 kwietnia.
Foodcom S.A. to polska firma handlowa, która specjalizuje w dystrybucji towarów dla różnych branży przemysłu na rynkach globalnych. Firma jest obecna m.in. w branży spożywczej, paszowej, chemii industrialnej oraz FMCG. współpracując z firmami w ponad 100 krajach na całym świecie.

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.