FREE NOW testuje nową usługę Lite Basic w Warszawie
Z początkiem listopada platforma FREE NOW otworzyła się na sześć nowych polskich miast - Gorzów Wielkopolski, Zieloną Górę, Tarnów, Elbląg, Koszalin i Bielsko-Białą. Tym samym, FREE NOW osiągnęło ogólnopolską dostępność w 25-ciu największych polskich miastach. Dodatkowo, dla użytkowników w Warszawie testowana jest nowa usługa Lite Basic, która powstała z myślą o użytkownikach, którym zależy na najniższej cenie przejazdu.
Dla nowych użytkowników w sześciu nowych lokalizacjach FREE NOW przygotowało 100 zł zniżki na cztery pierwsze przejazdy z kodami przypadającymi na każde miasto:
- Gorzów Wielkopolski: HEJGORZOW
- Zielona Góra: HEJZIELONAGORA
- Tarnów: HEJTARNOW
- Elbląg: HEJELBLAG
- Koszalin: HEJKOSZALIN
- Bielsko-Biała: HEJBIELSKO
Dodatkowo, na każde kolejne przejazdy w tych miastach trwa stała promocja -50%, dzięki czemu każdy przejazd jest tańszy o połowę. Kierowcom taxi z nowych miast FREE NOW oferuje bonusy do każdego zrealizowanego zlecenia i prowizję konkurencyjną względem innych platform.
Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający FREE NOW w Polsce, powiedział:
Na polskim rynku FREE NOW funkcjonuje już od dekady, co oznacza, że zapoczątkowaliśmy rewolucję mobilności miejskiej i przyczyniliśmy się do zmodernizowania rynku taxi. Niezwykle cieszymy się, że startujemy w kolejnych lokalizacjach i oferujemy nowoczesną usługę już nie tylko w największych ośrodkach miejskich w Polsce, ale także w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, osiągając zasięg ogólnopolski. Jednocześnie rozwijamy naszą ofertę dla użytkowników w pozostałych polskich miastach, m.in. integrując wynajem hulajnóg marek Tier i Dott, a także dodając kolejne usługi. Użytkownicy w Warszawie mogą już korzystać z nowej usługi Lite Basic, z najniższą ceną na każdą kieszeń.
Dla użytkowników w Warszawie FREE NOW udostępniło nową usługę Lite Basic, która zachowuje wszystkie zalety znanej usługi Lite, jednak z jeszcze niższymi cenami przejazdów - nawet o 15%. To alternatywa m.in. dla młodzieży czy studentów, przemieszczających się poza godzinami szczytu, którym zależy na budżetowej usłudze. FREE NOW spodziewa się dużego zainteresowania nową usługą, dlatego aby sprostać popytowi będzie się ona dostępna w godzinach pozaszczytowych.
FREE NOW globalnie rozwija się jako superaplikacja mobilności miejskiej w dziesięciu krajach europejskich, dodając kolejne usługi współdzielonego transportu. Podczas kongresu Web Summit 2022 FREE NOW ogłosiło właśnie pierwszą pełną integrację transportu publicznego w aplikacji dla użytkowników, początkowo w niemieckich miastach, takich jak Dortmund i Düsseldorf. Dzięki tej integracji - za pośrednictwem FREE NOW - obok zamówienia taksówki, wynajmu e-hulajnogi, e-skutera, e-roweru i auta na minuty, można zakupić także bilet na komunikację miejską. W tym kierunku platforma FREE NOW zamierza rozwijać się również na pozostałych rynkach.
O FREE NOW:
FREE NOW to superaplikacja mobilności miejskiej, oferująca największy wybór opcji transportowych w Europie. Ponad 56 milionów użytkowników FREE NOW z 10-ciu krajów europejskich i 170-ciu miast ma możliwość przemieszczania się z punktu A do B wybierając spośród różnych opcji mobilności miejskiej, w jednej aplikacji. Dzięki głębokiej integracji, czyli od wynajmu po płatność, z zewnętrznymi operatorami mobilności, użytkownicy FREE NOW mogą zamówić najbliższą taksówkę i przejazd z kierowcą, a także wynająć e-hulajnogę, e-skuter, e-rower lub auto na minuty. FREE NOW jest agregatorem usług zewnętrznych operatorów, który ma ambicję wpłynąć pozytywnie na efektywność mobilności i zrównoważony rozwój miast, bez dodawania kolejnych, własnych pojazdów na ulice. Platforma FREE NOW ma swoją siedzibę w Niemczech i jest wspierana przez głównych udziałowców: BMW Group i Mercedes-Benz Mobility. Zatrudnia ponad 1850 pracowników w 27 biurach na całym świecie. CEO FREE NOW jest Thomas Zimmermann.

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji
Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Polityka
Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.
Ochrona środowiska
Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.