FREE NOW testuje nową usługę Lite Basic w Warszawie
Z początkiem listopada platforma FREE NOW otworzyła się na sześć nowych polskich miast - Gorzów Wielkopolski, Zieloną Górę, Tarnów, Elbląg, Koszalin i Bielsko-Białą. Tym samym, FREE NOW osiągnęło ogólnopolską dostępność w 25-ciu największych polskich miastach. Dodatkowo, dla użytkowników w Warszawie testowana jest nowa usługa Lite Basic, która powstała z myślą o użytkownikach, którym zależy na najniższej cenie przejazdu.
Dla nowych użytkowników w sześciu nowych lokalizacjach FREE NOW przygotowało 100 zł zniżki na cztery pierwsze przejazdy z kodami przypadającymi na każde miasto:
- Gorzów Wielkopolski: HEJGORZOW
- Zielona Góra: HEJZIELONAGORA
- Tarnów: HEJTARNOW
- Elbląg: HEJELBLAG
- Koszalin: HEJKOSZALIN
- Bielsko-Biała: HEJBIELSKO
Dodatkowo, na każde kolejne przejazdy w tych miastach trwa stała promocja -50%, dzięki czemu każdy przejazd jest tańszy o połowę. Kierowcom taxi z nowych miast FREE NOW oferuje bonusy do każdego zrealizowanego zlecenia i prowizję konkurencyjną względem innych platform.
Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający FREE NOW w Polsce, powiedział:
Na polskim rynku FREE NOW funkcjonuje już od dekady, co oznacza, że zapoczątkowaliśmy rewolucję mobilności miejskiej i przyczyniliśmy się do zmodernizowania rynku taxi. Niezwykle cieszymy się, że startujemy w kolejnych lokalizacjach i oferujemy nowoczesną usługę już nie tylko w największych ośrodkach miejskich w Polsce, ale także w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, osiągając zasięg ogólnopolski. Jednocześnie rozwijamy naszą ofertę dla użytkowników w pozostałych polskich miastach, m.in. integrując wynajem hulajnóg marek Tier i Dott, a także dodając kolejne usługi. Użytkownicy w Warszawie mogą już korzystać z nowej usługi Lite Basic, z najniższą ceną na każdą kieszeń.
Dla użytkowników w Warszawie FREE NOW udostępniło nową usługę Lite Basic, która zachowuje wszystkie zalety znanej usługi Lite, jednak z jeszcze niższymi cenami przejazdów - nawet o 15%. To alternatywa m.in. dla młodzieży czy studentów, przemieszczających się poza godzinami szczytu, którym zależy na budżetowej usłudze. FREE NOW spodziewa się dużego zainteresowania nową usługą, dlatego aby sprostać popytowi będzie się ona dostępna w godzinach pozaszczytowych.
FREE NOW globalnie rozwija się jako superaplikacja mobilności miejskiej w dziesięciu krajach europejskich, dodając kolejne usługi współdzielonego transportu. Podczas kongresu Web Summit 2022 FREE NOW ogłosiło właśnie pierwszą pełną integrację transportu publicznego w aplikacji dla użytkowników, początkowo w niemieckich miastach, takich jak Dortmund i Düsseldorf. Dzięki tej integracji - za pośrednictwem FREE NOW - obok zamówienia taksówki, wynajmu e-hulajnogi, e-skutera, e-roweru i auta na minuty, można zakupić także bilet na komunikację miejską. W tym kierunku platforma FREE NOW zamierza rozwijać się również na pozostałych rynkach.
O FREE NOW:
FREE NOW to superaplikacja mobilności miejskiej, oferująca największy wybór opcji transportowych w Europie. Ponad 56 milionów użytkowników FREE NOW z 10-ciu krajów europejskich i 170-ciu miast ma możliwość przemieszczania się z punktu A do B wybierając spośród różnych opcji mobilności miejskiej, w jednej aplikacji. Dzięki głębokiej integracji, czyli od wynajmu po płatność, z zewnętrznymi operatorami mobilności, użytkownicy FREE NOW mogą zamówić najbliższą taksówkę i przejazd z kierowcą, a także wynająć e-hulajnogę, e-skuter, e-rower lub auto na minuty. FREE NOW jest agregatorem usług zewnętrznych operatorów, który ma ambicję wpłynąć pozytywnie na efektywność mobilności i zrównoważony rozwój miast, bez dodawania kolejnych, własnych pojazdów na ulice. Platforma FREE NOW ma swoją siedzibę w Niemczech i jest wspierana przez głównych udziałowców: BMW Group i Mercedes-Benz Mobility. Zatrudnia ponad 1850 pracowników w 27 biurach na całym świecie. CEO FREE NOW jest Thomas Zimmermann.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.