FUCHS SE i Mercedes-Benz AG ogłaszają strategiczne partnerstwo biznesowe
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
FUCHS SE i Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts ogłosiły współpracę, która zapewni wspieranie innowacji, technologii i zrównoważonego rozwoju w obsłudze posprzedażnej. To ważny krok naprzód w rozwoju technologii i jakości w sektorze automotive.
Partnerstwo między Grupą FUCHS, największym na świecie niezależnym dostawcą rozwiązań smarnych, a Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts, znanym z globalnej sieci serwisowej Mercedes-Benz, ma na celu na nowo zdefiniować standardy smarowania w motoryzacji. Będzie ono sprzyjało przede wszystkim zwiększonej wydajności biznesowej poprzez dostarczanie przez FUCHS rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów Mercedes-Benz. W procesie tym obie firmy wykorzystają swoją wiedzę i doświadczenie, aby opracować innowacyjne rozwiązania, które będą miały wpływ na osiągi pojazdów, przy jednoczesnym zrównoważonym wpływie na środowisko.
– W Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts naszym głównym priorytetem jest zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klientów, dbając o ich pojazdy poprzez oferowanie wysokowydajnych, innowacyjnych i bardziej zrównoważonych produktów. Nasze strategiczne partnerstwo z FUCHS SE to ekscytująca okazja do dalszego wywiązywania się z naszych zobowiązań wobec naszych klientów poprzez współpracę nad innowacyjnymi technologiami, które będą kształtować przyszłość motoryzacji i doświadczeń klientów – powiedział Andreas Jörg, dyrektor działu Service & Parts Business oraz Warranty & Goodwill Mercedes-Benz Cars w Mercedes-Benz Group AG.
FUCHS SE zdecydowanie podziela odczucia dotyczące potencjalnego wpływu tego partnerstwa na branżę.
– Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts wspólnie przesuwając granice możliwości technologii motoryzacyjnych. FUCHS ma długą historię współpracy z Mercedes-Benz, w szczególności jako pierwotny partner OEM. Wspólnie będziemy dążyć do opracowania rozwiązań w zakresie smarowania, które nie tylko poprawią osiągi i niezawodność pojazdu, ale także będą promować ochronę środowiska – powiedział Stefan Fuchs, dyrektor generalny FUCHS SE.
W ramach współpracy FUCHS i Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts będą również badać możliwości wspólnych inicjatyw marketingowych, programów edukacyjnych mających na celu podnoszenie świadomości na temat znaczenia zrównoważonych rozwiązań w motoryzacji.
O FUCHS
Założony w 1931 roku jako firma rodzinna w Mannheim, FUCHS jest obecnie największym na świecie niezależnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań smarowych, obejmujących niemal każdą branżę i zastosowanie.
Dziś 6200 pracowników firmy w ponad 50 krajach wciąż dążą do tego samego celu: aby utrzymać ruch na świecie w sposób zarówno zrównoważony, jak i efektywny. Aby sprostać temu wymaganiu, myślimy o perfekcji, nie tylko o standardach. Tworząc indywidualne rozwiązania, angażujemy się w intensywny dialog z klientem - działając jako doświadczony doradca, niezawodny partner zespołowy i innowator. W 2023 roku firma wygenerowała przychód w wysokości 3,5 mld euro, posiada 33 zakłady produkcyjne i 55 spółek operacyjnych.
O Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Group AG jest jedną z najbardziej renomowanych firm motoryzacyjnych na świecie.
Założyciele firmy, Gottlieb Daimler i Carl Benz, przeszli do historii, wynajdując samochód w 1886 roku. Jako pionier inżynierii motoryzacyjnej, Mercedes-Benz postrzega kształtowanie przyszłości mobilności w bezpieczny i zrównoważony sposób zarówno jako motywację, jak i obowiązek. Dlatego firma koncentruje się na innowacyjnych i ekologicznych technologiach, a także na bezpiecznych i doskonałych pojazdach, które zachwycają i inspirują.
Grupa Mercedes-Benz AG jest jednym z największych na świecie producentów luksusowych samochodów osobowych. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży samochodów osobowych, dostawczych i usług związanych z pojazdami. Firma aspiruje również do bycia liderem w dziedzinie elektromobilności i oprogramowania pojazdów. W ramach firmy inicjatywa Mercedes-Benz Data opracowuje, łączy i dystrybuuje innowacyjne rozwiązania w zakresie danych związanych z pojazdami Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts odpowiada za ogólnoświatową działalność w zakresie obsługi klienta i części do samochodów osobowych i dostawczych Mercedes-Benz oraz ściśle współpracuje z międzynarodowymi rynkami, dystrybutorami i oddziałami, koncentrując się na jednym celu: całkowitej satysfakcji klienta.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.