FUCHS SE i Mercedes-Benz AG ogłaszają strategiczne partnerstwo biznesowe
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
FUCHS SE i Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts ogłosiły współpracę, która zapewni wspieranie innowacji, technologii i zrównoważonego rozwoju w obsłudze posprzedażnej. To ważny krok naprzód w rozwoju technologii i jakości w sektorze automotive.
Partnerstwo między Grupą FUCHS, największym na świecie niezależnym dostawcą rozwiązań smarnych, a Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts, znanym z globalnej sieci serwisowej Mercedes-Benz, ma na celu na nowo zdefiniować standardy smarowania w motoryzacji. Będzie ono sprzyjało przede wszystkim zwiększonej wydajności biznesowej poprzez dostarczanie przez FUCHS rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów Mercedes-Benz. W procesie tym obie firmy wykorzystają swoją wiedzę i doświadczenie, aby opracować innowacyjne rozwiązania, które będą miały wpływ na osiągi pojazdów, przy jednoczesnym zrównoważonym wpływie na środowisko.
– W Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts naszym głównym priorytetem jest zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klientów, dbając o ich pojazdy poprzez oferowanie wysokowydajnych, innowacyjnych i bardziej zrównoważonych produktów. Nasze strategiczne partnerstwo z FUCHS SE to ekscytująca okazja do dalszego wywiązywania się z naszych zobowiązań wobec naszych klientów poprzez współpracę nad innowacyjnymi technologiami, które będą kształtować przyszłość motoryzacji i doświadczeń klientów – powiedział Andreas Jörg, dyrektor działu Service & Parts Business oraz Warranty & Goodwill Mercedes-Benz Cars w Mercedes-Benz Group AG.
FUCHS SE zdecydowanie podziela odczucia dotyczące potencjalnego wpływu tego partnerstwa na branżę.
– Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts wspólnie przesuwając granice możliwości technologii motoryzacyjnych. FUCHS ma długą historię współpracy z Mercedes-Benz, w szczególności jako pierwotny partner OEM. Wspólnie będziemy dążyć do opracowania rozwiązań w zakresie smarowania, które nie tylko poprawią osiągi i niezawodność pojazdu, ale także będą promować ochronę środowiska – powiedział Stefan Fuchs, dyrektor generalny FUCHS SE.
W ramach współpracy FUCHS i Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts będą również badać możliwości wspólnych inicjatyw marketingowych, programów edukacyjnych mających na celu podnoszenie świadomości na temat znaczenia zrównoważonych rozwiązań w motoryzacji.
O FUCHS
Założony w 1931 roku jako firma rodzinna w Mannheim, FUCHS jest obecnie największym na świecie niezależnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań smarowych, obejmujących niemal każdą branżę i zastosowanie.
Dziś 6200 pracowników firmy w ponad 50 krajach wciąż dążą do tego samego celu: aby utrzymać ruch na świecie w sposób zarówno zrównoważony, jak i efektywny. Aby sprostać temu wymaganiu, myślimy o perfekcji, nie tylko o standardach. Tworząc indywidualne rozwiązania, angażujemy się w intensywny dialog z klientem - działając jako doświadczony doradca, niezawodny partner zespołowy i innowator. W 2023 roku firma wygenerowała przychód w wysokości 3,5 mld euro, posiada 33 zakłady produkcyjne i 55 spółek operacyjnych.
O Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Group AG jest jedną z najbardziej renomowanych firm motoryzacyjnych na świecie.
Założyciele firmy, Gottlieb Daimler i Carl Benz, przeszli do historii, wynajdując samochód w 1886 roku. Jako pionier inżynierii motoryzacyjnej, Mercedes-Benz postrzega kształtowanie przyszłości mobilności w bezpieczny i zrównoważony sposób zarówno jako motywację, jak i obowiązek. Dlatego firma koncentruje się na innowacyjnych i ekologicznych technologiach, a także na bezpiecznych i doskonałych pojazdach, które zachwycają i inspirują.
Grupa Mercedes-Benz AG jest jednym z największych na świecie producentów luksusowych samochodów osobowych. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży samochodów osobowych, dostawczych i usług związanych z pojazdami. Firma aspiruje również do bycia liderem w dziedzinie elektromobilności i oprogramowania pojazdów. W ramach firmy inicjatywa Mercedes-Benz Data opracowuje, łączy i dystrybuuje innowacyjne rozwiązania w zakresie danych związanych z pojazdami Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts odpowiada za ogólnoświatową działalność w zakresie obsługi klienta i części do samochodów osobowych i dostawczych Mercedes-Benz oraz ściśle współpracuje z międzynarodowymi rynkami, dystrybutorami i oddziałami, koncentrując się na jednym celu: całkowitej satysfakcji klienta.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.