G City podpisało umowę z UNIQLO na stały sklep w Polsce w Wars Sawa Junior
Najbardziej prestiżowy adres handlowy stolicy – Wars Sawa Junior w ścisłym centrum Warszawy, należący do G City Europe – stanie się lokalizacją dla stałego sklepu Uniqlo w Polsce. Dwa lata temu japońska marka otworzyła tu swój pierwszy sklep w formacie pop-up, który cieszy się ogromną popularnością wśród warszawiaków i turystów. Obecny sklep zostanie przekształcony z dotychczasowego formatu pop-up do stałego formatu high street – na głównej ulicy handlowej z powierzchnią sprzedaży wynoszącą 1 779 mkw.
G City Europe, właściciel i zarządca nieruchomości handlowych w Polsce, sfinalizował umowę z marką UNIQLO na przekształcenie obecnego pop-up store'u w stałą lokalizację w najnowszym koncepcie. Marka zajmie dwa piętra dedykowanej powierzchni handlowej o łącznej powierzchni 1 779 mkw.
– Jesteśmy zaszczyceni, że UNIQLO wybrało Wars Sawa Junior na swój nowy sklep. Dwa lata temu marka otworzyła u nas swoją pierwszą lokalizację w Polsce. Dziś, podejmując decyzję o powiększeniu powierzchni handlowej i wprowadzeniu stałego sklepu potwierdza, że jest to idealna lokalizacja dla międzynarodowych marek przyciągających fanów miejskiego stylu życia – mówi Eshel Pesti, CEO G City Europe.
UNIQLO to największa z marek w portfolio japońskiego holdingu Fast Retailing – jednej z wiodących globalnych firm odzieżowych. Marka znana jest z klasycznych, starannie wykonanych i łatwych do skompletowania ubrań w przystępnych cenach dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.